Hlas 1 bude kurzívou
Hlas 2 bude tučněDneska jsem radši zůstal doma. Nerad chodím mezi lidi, nikdy nevím co se stane. Je mi jedno co se stane lidem, o odpad se nikdy nebojím. Spíš se bojím o to, že by mě u toho někdo viděl.
Už jsem měl tu čest . Načapala mě žena. Oblečená v modrém kostýmku, už jsem ji párkrát viděl, začala pištět tak hrozně, že to muselo vzbudit minimálně polovinu města. Radši jsem toho nechal, vyskočil na střechu domu a běžel pryč.
Neviděla mi do obličeje, vyváznul jsem z toho jenom o chlup. Snad už se to nestane.
V klidu jsem přepínal kanály v televizi a asi po třetím kole mě to přestalo bavit. Skončila vypnutá.
Když nebylo nic na práci, šel jsem zavolat svému šefovi. Nemám nijak zajímavou práci, zabíjím lidi na zakázku. Je za to dost peněz, tak alespoň něco.
,,Ahoj Masao, co potřebuješ?" zeptal se mě mužský hlas, který patřil mému šéfovi. ,,Není nějaká práce? Dost se nudím." odpověděl jsem ještě víc znuděně než byla pravda. ,,Nooo tak něco tu asi bude. Počkej.... Jo tady je to, takový oříšek. Nikdo nemůže přijít na to, kde se tenhle hajzl schovává. Tak, je to na tobě. Jmenuje se Irizu. To ti určitě stačí. Ozvy se až ho najdeš. Čau." informoval mě a zavěsil.
Na záda jsem si přehodil sekyru a vzal si mikinu se zásobou nožíků.
Tohodle týpka jsem nedávno pozoroval. Přišel mi zajímavý než začal rozhazovat všude kolem peníze a řval jak je bohatý. Eh.. Idiot.
,,Myslím, že bude zase v tom baru. Chodí tam celkem často. Jdi tam!" řekl jeden hlas.
Poslechl jsem, vyskočil oknem a vydal se tím směrem, kam hlas řekl. Měl pravdu, byl tam. Zase hrál ty svoje hazardy. ,,Jdi tam! Vytáhni ho a ven s ním." řekl druhý hlas.
Poslechl jsem. Otevřel jsem dveře a rovnou šel ke stolu. Všichni na mě zírali. Vzal jsem Irizua ven. ,,Zabij ho, zabij ho, zabij ho,.." křičeli hlasy.
Bolela mě z nich hlava. Irizu neřekl nic. Jenom na mě se strachem zíral.
Fláknul jsem s ním o zeď vedlejší budovy. Sekera už byla venku, rozmáchl jsem se a než se nadál, spadla mu hlava. Jak jsem říkal, nudná práce.
Tak mám nový příběh. Snažím se to psát tak jako by to vážně psal Masao. Tak se nelekněte, že je to trochu jiné.😅😅❤
Andy-chann 😘😘
ČTEŠ
Provedu
HorrorMasao slyší v hlavě dva hlasy, které ho nabádají k různým věcem. Někdy se chová jako andílek a během pár vteřin jako sériový vrah. Když přijde hodná osoba, kterou bude mít rád, bude další obětí a nebo se všechno změní. Dá se říct, že je tam trochu...