Jak jsme tam spolu seděli, přitulil se ke mně ještě víc. Hlavu si tentokrat položil do mého klína a ruku na kolena. V tu chvíli jsem začal rudnout i já. Z ničeho nic zvedl hlavu a chtěl mi začít sundavat oblečení. Kupodivu jsem se nebránil.
Stáhl mi kalhoty až dolu a já ho jen pozoroval. Když mi chtěl začít rozepínat i kalhoty chytil jsem ho v podpaží a dal ho na sebe tak, aby jsme se naše údy třely o sebe.
Yuki se na mě podíval a začal mi líbat krk. Bylo to velmi příjemné. Teplo se mi rozlilo po těle. Jeho ruce byly jako hadi, když mi jimi jezdil po těle. Jen jsem seděl a užíval si to. Najednou se, ale zakousl do krku. Trochu jsem vypískl, protože to dost zabolelo, ale nechal jsem ho pokračovat. Rukama už mi sjel až k bokům. Zavlnil jsem se, aby i on cítil, že jsem už tvrdý.
Když se to stalo, tak on sklouzl dolu a roztáhl mi nohy. ,,Můžu pane?" ,,Musíš." Odhrnul mi boxerky a celý penis si strčil do pusy. Pomalu přejížděl a hrál si i s jazykem. Nic tak úžasného jsem ještě necítil. Olizoval mi koule a při honění si s nimi hrál a promačkával je. Vzdychl jsem.
Dal jsem si ho zpátky na sebe a začal se i trochu věnovat jemu. On se na mě díval nevinným pohledem, jako malé štěně. Chytil jsem ho za boky, aby se naše penisy lépe setkali a dokonce i já ho začal líbat na krku.
Od krku jsem pokračoval ke klíční kosti. Cítil jsem v sobě bouři emocí. Ovládala mě šílená chuť zakousnout se a taky jsem podlehl. Zakousl jsem se tolik, že Yuki vypískl a snažil se ode mě pryč. Bylo to zbytečné. Cítil jsem, jak mi jeho krev teče do úst a pár kapek i po bradě. Najednou se Yuki přestal zmítat a začal vzdychat.
Vzdychal hrozně nahlas a pohupoval boky. Nemohl jsem se udržet. Odhodil jsem ho na gauč a nezbylo mi nic jiného, než roztáhnout nohy. I když jsem hrozně chtěl píchat dával jsem na svůj malý poklad pozor.
Strčil jsem mu do zadečku jeden prst a začal jím přirážet. Yuki vzdychal ještě víc. Držel gauč velmi silně až praskala látka. Potom druhý prst a pokračoval jsem. Naslinil jsem si penis a pomalu ho do něj vsunul. Začal vzdychat, že by to slyšeli i sousedé.
Držel jsem mu nohy a přirážel. Vzdychal jsem spolu s ním. Bylo to něco neuvěřitelného. Natáhl ke mně ruku a tím mě donutil pustit jeho nohu. Držel mě velice silně.
Najednou si mě k sobě přimáčkl. Ztratil jsem rovnováhu a spadl na něj. ,,Pane píchejte mě silněji. Jsem jen Váš. Jsem Vaše děvka," řekl jemně mezi vzdychy. Nevím, kde se to ve mně vzalo, ale začal jsem přirážet silněji, rychleji a najednou jsem to ucítil. Yuki to asi ucítil taky, protože si rychle vzal můj penis do úst a nechal mě se vystříkat. Pomalu můj penis vyndal a polk. Pane miluji Vás.
ČTEŠ
Provedu
HorrorMasao slyší v hlavě dva hlasy, které ho nabádají k různým věcem. Někdy se chová jako andílek a během pár vteřin jako sériový vrah. Když přijde hodná osoba, kterou bude mít rád, bude další obětí a nebo se všechno změní. Dá se říct, že je tam trochu...