2-

1.6K 49 3
                                    


Multide  Savaş var🙃

Sinirden  yumruklarını  sıkan bir Ediz, utançtan  yerin  dibine  giren ben ve yerde  sızıp  kalmış  bir Savaş.. Savaş'ın  ağzını  burnunu  dağıtmamak  için  zor tutuyordum  kendimi.

İçinde bulunduğumuz  durum bana  komik geliyordu ama gülemiyordum. Dudaklarımı  birbirine  bastırmış  yerdeki  kaldırım  taşının  ustalığını  incelerken  Ediz'in  soğuk  sesi  kulaklarımı  doldurdu.

" İçeri  geç, bu konuyu  daha sonra konuşacağız. " Onaylarcasına  kafamı  sallayıp  yerde sızan  Savaş'a  döndüm.

Tam ağzımı  açıp konuşacakken  susturdu  beni.  " Abisini  arayacağım, gelip  alsın." Kaşlarım  hayretle  havaya  kalktı.  " Sen onu tanıyor muydun?" dedim  şaşkınlık  dolu  sesimle. Gülümsedi ve cebinden  telefonunu  çıkarıp  birini  aradı.

Söylediği  isim  beni  şaşırtırken  bakışlarım  Savaş'a  kaydı.

" Kutay, gelip gerizekalı  kardeşini  al! " Kutay ve Savaş kardeş  miydi  yani? Savaş  bana ailesinden pek bahsetmezdi. Anne ve babası trafik  kazasında  ölmüş,abisinden  başka kimsesi  yokmuş. Abisiyle  arası  pek iyi olmadığı  için genelde  ismini  vermez, ondan 'patron' diye  bahsederdi.

Biz Savaş ile üniversitenin kütüphanesinde  tanışmıştık, buna tanışma  denirse  tabi. O zaman anlamalıydım  onun embesil  olduğunu. Kütüphanede  oturmuş  vizelerime  çalışırken tam karşıma oturmuştu. Beni sinir  etmek  için telefonundan yüksek  sesle müzik  açmıştı.

Defalarca  uyarmama  rağmen  beni takmayınca  masanın  üzerindeki su  şişesine  uzanıp  kapağını  açtıktan  sonra suyu  suratına  boca  etmiştim.  O günden  sonra benimle  uğraşmaya  devam etmişti ama artık en iyi arkadaşımdı. 1 ay boyunca  bu böyle  devam  etmişti, ama çok iyi arkadaş olmuştuk. 3 yıldır  hayatımdaydı, çıkmasına  da izin  vermeyecektim. Ne olursa  olsun, her ne yaparsa  yapsın  o benim arkadaşımdı.

🎈

" Ilgın, derhal  içeri  gir yoksa kucağımda  gitmek  zorunda  kalırsın. " Ediz'in  sesiyle  kendime  geldiğimde  şaşkınlıkla  ona baktım. Yanıma  ilerlediğini  gördüğümde  arkamı  dönüp  koşar  adım  içeri  girdim.

❄❄

Ediz-

Sanırım  fazla  tepki vermiştim. Ama hak  etmişti bence, bu evde benim kurallarım  geçerdi hiç kimse  kafasına  göre yaşayamazdı. Ben ne dersem o olacaktı  bu evde.

Yerde sızıp  kalmış  Savaş ibnesinin yanına  gidip  yanaklarına  hafifçe  vurdum. Kendine  geldiğinde yattığı  yerden kalkıp kıvırcık  saçlarını  karıştırdı. Ağzının üstüne  bir tane yumruk  atmamak için  kendimle savaş veriyordum.

Kutay'ın  arabası tam önümüzde  durduğunda sıkıntıyla  iç çektim. Kutay  gelip Savaş'ı  arabaya  bindirdikten sonra  sürücü  koltuğuna  geçip kafasını  camdan  çıkardı.

" Teşekkürler  ortak, arabasını  alması  için sabah birini  gönderirim."

Kutay gittikten  sonra eve girdim.Öfkem geçmeden  konuşmalıydım  onunla. Yağmur çoktan  televizyonun  karşısında  uyumuştu. Ilgın'ın  odasının  önüne geldiğimde  hiç düşünmeden kapıyı  açıp  içeri  daldım.

Yatakta  oturmuş  boş  boş cama  bakıyordu. Belki de  büyütüyordum. Tam yumuşayacağım  sırada  Savaş'ın  ona "Aşkım" demesini anımsadım. Yine sinirlenmiştim.

Zoraki SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin