7-

766 23 0
                                    

Aradan bir kaç ay  geçmişti. Mümkün olduğu  kadar kaçıyordum  ondan. Resmen öpmüştü  beni. Tamam onu seviyordum ama bu tavırları  hoşuma  gitmiyordu. Bana karışamazdı.

Odamdaki  banyoya girip kısa bir duş  aldım. Bornozumu  giyip banyodan çıkıp yatağımın  üzerine oturdum.Bugün hava yağmurlu olduğu  için tişörtümün  üzerine kot ceketimi geçirdim. Altıma siyah kot pantolonumu  giyip  saçlarımı  kuruttuktan  sonra düzleştirdim. 

Yağmur odama daldığında  hafif makyajımı  yapmış  yeni aldığım  botlarımı  giyiyordum.

" Sen biriyle buluşacaksın. Yoksa böyle süslenmezdin." Tek kaşını  kaldırmış bana bakıyordu.

" Kutay dün gece aradı. Sinemaya gidecekmişiz. " Akşamdan ayarladığım  çantama telefonumu  ve şarj aletimi  koyduktan  sonra çantanın  fermuarını  kapattım.

" İnadına  yapıyorsun  Ilgın. Abim görüşme dediği hâlde  onunla görüşüyorsun."

Tartışmak istemiyordum. Bir an önce evden çıkıp gitmeliydim. Bana karışmalarını  istemiyordum.

***

" Film nasıldı? " Kutay'ın  sorusuyla bakışlarımı  yediğim  hamburgerden  kaldırıp  ona döndüm.

" Güzeldi. Sonunda keşke kavuşabilselerdi. "

Kutay gülümseyip kolasından  bir yudum aldı. " Karnını  doyur yola  çıkacağız. "

Sonra dudaklarını  ısırıp  yerinde dikleşti. " Sana söylemeyi  unuttum. Bugün dizi projesi ile ilgili toplantımız  var. Biliyorsun dizi sezon finaline girecek. 2.sezon için anlaşma yapacağız  kanalda kabul ederse. "

Son kalan  patates  kızartmalarımı  da yiyip kolamı  içtikten  sonra  masadan kalktım.

" Ben lavaboya gidip geleceğim. Hemen dönerim." dedim. Kutay kafasını  sallayıp masadan kalktı.Lavaboya girip ihtiyaçlarımı  gördükten  sonra saçlarımı  düzeltip  ufak dokunuşlarla makyajımı  yeniledim.

Telefonumdan  Yağmur'a  geç  kalacağımla  ilgili  bir mesaj  yazdıktan sonra Kutay'ın  yanına  gitmek için lavabodan  çıktım.

***

Geldiğimiz  yer tatil köyü  Ağva idi. Kutay arabayı  özel otoparka bırakmak için beni gölün  yanında indirmişti. Göl çok güzel gözüküyordu.

Temiz havayı  içime çektikten  sonra otelin girişine doğru yürüdüm. Kutay sağına soluna bakıp duruyordu. Hızlıca  yanına gittim.

" Ilgın, kanal toplantıyı yarına ertelemiş. Şimdi haberim oldu. İstersen oda ayarlayalım  burada kalalım. Ya da dönelim."  Tam 'dönelim' diyecektim  ki görevli kız  lafa atladı.

" Çok şiddetli  yağmur ve dolu gelecek. Tavsiyem burada kalmanız." dedi kız bana bakarak.

Kutay kafa sallayıp danışmaya  doğru ilerledi. Tabi bende peşinden.

" İki ayrı oda olacak. " dedim Kutay'ın  konuşmasına  fırsat vermeden. Görevli klavyedeki  tuşlara  bastıktan  sonra bize döndü.

" Maalesef  hanımefendi. Tek bir odamız bulunuyor. Ama merak etmeyin odamız iki kişilik, sevgilinizle rahatça konaklayabilirsiniz. "

Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim  ki   Kutay görevli kadından  anahtarı  alıp  ilerlemeye başladı.Odaya girdiğimizde  tek bir tane yatak olduğunu  görmemle  Kutay'a baktım.

" Hiç öyle bakma. Yerde falan yatamam, ikimizde bu yatakta  uyuyabiliriz. Alt tarafı  yan yana uyuyacağız. " dedi itiraz istemeyen  ses tonuyla.

Zoraki SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin