24-

474 16 0
                                    

Kutay-

Melis yine benimle oynamıştı. Ilgın'ın  o eve geleceğini  biliyordu. Boşanma evrakları şuan tam önümdeydi. Ama boşanmayacaktım.

" Neden yaptın  Melis? " Oturduğu  koltuktan  kalkıp yanıma geldi. Gülümsüyordu.

" Seni sevdiğimi  anladım. Evet o zamanlar bir hata yapmıştım  seninle dalga geçmiştim  ama ben çok değiştim  Kutay. Ilgın'ı  ilk gördüğümde  bir kendime baktım bir de ona. Ben varken neden onunla ömrünü  çürüteceksin? Doğum yaptıktan  sonra kilolu, paspal bir kadın  olacak o. Tek yaptığı akşam sen işten gelince önüne yemek koymak, çocukla ilgilenmek  olacak. "

Sinirle kendimi tekli koltuğa attım. " Sus  artık. Ben karımdan  gayet memnunum. Bir daha sakın karım  hakkında böyle konuşma, yoksa pişman olursun. "

**
O gece ilk kez eve gitmiştim. İki haftadır ne uyku uyuyordum  ne de yemek yiyordum. Ilgın  yanımda  yokken  kendimi berbat hissediyordum. Bu böyle olmayacaktı, gidip  onu alacaktım.

Yağmur'un  evine vardığımda  saat akşam altıya  geliyordu. Zili çaldım. Bir süre bekledikten  sonra kapı açıldı. Karşımda Ilgın  duruyordu.

" Neden geldin? Gider misin  lütfen, Batu ve  Yağmur evde değil. "

Elimi uzatıp  kolundan  tutarak kendime çektim. " Git eşyalarını  hazırla, evimize gidiyoruz. Yetti artık şımarıklığın. Daha ne kadar burada kalacaksın? İnsanları  da rahatsız ediyorsun, hadi burada bekliyorum."

" Gelmiyorum  dedim. Seninle işim olmaz bundan sonra. "

Sinirden  gözlerim seğiriyordu. Onu daha da çok kendime çekip çenesini  elimle sıkmaya başladım. Canının  acıdığını biliyordum ama  artık bu kadarı da fazlaydı. Onu peşimden  sürükleyerek yukarı çıkardım.

" Hemen eşyalarını  toparla. "

**

ILGIN-

Tekrar eve dönmüştüm. Bana kalsa asla bu eve dönmezdim  ama Kutay beni zorla getirmişti. Canımı  acıtarak, kalbimi kırarak..

Kutay korumalardan birini odaya çağırmıştı. " Bana bakın. Ilgın  bu odadan asla çıkmayacak. Eve de benim haricimde  kimse girmeyecek. Tek hatanızda hepinizi  öldürürüm." demişti  sinirle.

" Beni resmen zorla tutuyorsun. En sonunda senden boşanacağımı  biliyorsun  değil mi? "

Cevap vermeden  odadan çıktı. Telefonumu  da almıştı. Bu adama ne olmuştu  böyle? Hem aldatıyor  hem de beni zorla tutuyor gitmeyeyim  diye. Onu çok sinirlendirmek  istemiyordum. Bana  ve bebeğime  zarar verebilirdi. O yüzden susup  beklemek en iyisiydi. İlla ki beni  buradan  çıkaracaktı.

Aradan bir kaç saat geçmişti. Kutay elinde yemek tepsisiyle  içeri girdi. Tepsiyi yatağın üzerine koyduktan  sonra yanıma oturdu.

" Sana bugün kötü davrandığım  için özür dilerim. Ama bunu yapmak zorundaydım güzelim. Benden gitmene izin veremem. Hele ki karnında  benim çocuğumu  taşıyorken  gitmene  izin veremem. Bana inanmıyorsun  biliyorum ama sana her şeyi  ispatlayacağım. "

**

Sabah uyandığımda  aşağıdan bağırış  çağırış  sesleri geliyordu. Yataktan  kalkıp kapıyı açmaya çalıştım  ama kilitliydi. Bu Melis'in  sesiydi. Sanırım  Kutay'a  bağırıyordu. Koruma kapıyı  açtığında  onu ittirip  hızla merdivenlerden inip sesin geldiği  yöne koştum. Sesleri  salondan  geliyordu.

" Ne demek Ilgın evde? Kutay sen bunu çocuk oyuncağı  mı sanıyorsun? Sana hamileyim diyorum. Bu bebeği  tek başıma  yapmadım  ben."

Duyduklarım  karşısında  ne diyeceğimi  bilemez  olmuştum. Kocam beni aldatmıştı bu da yetmezmiş  gibi  o kadın elinde ultrason  resimleriyle  gelmiş hamile  olduğunu  söylüyordu.

" Sana inanmak istemiştim  Kutay. Ama tüm o umut kırıntılarım   uçup gitti. "

Kutay beni görünce Melis'i  ittirip  yanıma  geldi. " Deme öyle. Benim tek kadınım, tek sevdiğim  sensin." Melis'e  döndü. " Melis git artık. "

Ama Melis gitmemekte  kararlıydı. Bana döndü. " Sen ne gurursuzmuşsun  kızım ya. Adam seni aldattı hatta beni hamile bıraktı ama hâlâ  onun evindesin. Şey  mi diyeceksin, ' kocamdır aldatır '.. Çık artık hayatımızdan, seni sevseydi  benimle olmazdı. "

Karnıma  giren ağrıyla  iki büklüm  olup yere oturdum. " Bebeğim.. Kutay, ona bir şey oluyor. "

Kutay bana döndüğünde  gözlerindeki  paniği  görebilmiştim. " Kanaman  var."

Zoraki SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin