O mesajı okuduğumdan beri aklımda binlerce senaryo kuruyordum. Demek önceden sevgililerdi. Ama bunu bana neden söylemedi? Kutay mesajı okuduğumu bilmiyor, mesajı okunmadı olarak işaretleyip aldığım yere bırakmıştım. Yanlış bir hareketi olmamıştı ama ben yinede şüpheleniyordum. Sürekli gömleğinde kadın parfümü kokusu var mı diye bakıyor, mesajlarını kontrol ediyordum.
" Yağmur, ne yapacağımı bilmiyorum. Çekip gitsem, nereye gidebilirim ki gidecek yerim bile yok. Daha ortada bir şey yok zaten. "
Yağmur yanıma yaklaşıp elimi tuttu. " Kutay abi seni asla aldatmaz. "
Kutay beni aldatmaz. O benim kocamdı ve benim kocam olarak kalacaktı.
**
Tartıda artık 62 kiloyu görmüştüm. Bundan sonra yediklerime dikkat edecektim. Doktorumu değiştirmek istiyordum ama Kutay'a nasıl söyleyeceğimi bilememiştim. Bugün doktor kontrolüm vardı yine. O pislik kadının yüzünü görecektim.
Odasına girdiğimde odada değildi. Telefonu da masanın üzerindeydi. Ana ekran düğmesine bastığımda mesaj ekranı açıldı. Kutay ile mesajları vardı.
- Kutay, o kadının neresini beğeniyorsun Allah aşkına?
+ Melis yeter artık. Yıllar önce sen bittin benim için. Karımdan da uzak dur.
Aralarında bir şey yoktu. Buna o kadar çok sevinmiştim ki.. Melis içeri girdiğinde ben sedyeye uzanmıştım çoktan
" Bebek gayet sağlıklı. Ama böyle yerseniz doğum sonrası kiloları zor verirsiniz Ilgın Hanım. "
Cevap vermedim. Sesindeki aşağılama beni rahatsız etmişti. Eve döndüğümde Kutay uzanıyordu. Yanına gidip uzandım. " Güzelim, bir kaç gündür tuhaftın ne oldu sana? "
Cevap vermedim. Şimdi ona söylesem kavga edecektik biliyorum. Yine kapıyı çarpıp gidecekti. Belki sinirinden geri dönüşü olmayan bir hata yapacaktı. Cevap vermek yerine göğsüne yatıp uyumaya çalıştım..
***
1 Hafta Sonra
Yağmur-
Doğuma iki ay kalmıştı. Benim minik kızım yakında aramıza katılacaktı. Ilgın'ın da kızı olacaktı ama son günlerde üzgündü prensesim. O üzülünce bende üzülüyordum.
" Yağmur ben çöpü atmaya gidiyorum. " Bugün mutfağı Batu temizlemişti. Ona şirince bakıp sırıttım. Bana çok yardımcı oluyordu sağolsun. Hamileliğimi rahat geçiriyordum kocamın sayesinde. Oturduğum koltuktan kalkıp merdivenlere yöneldim.
" Yağmur!"
Batu'nun endişeli sesini işitmemle ona döndüm. Ilgın yarı baygın bir şekilde Batu'nun kucağında yatıyordu. " Koltuğa yatır." diye bağırdım. Korkuyla bakıyordum Ilgın'a.
Görünürde bir yarası falan yoktu ama baygındı. Ellerim titriyordu, çok korkmuştum. O benim en iyi arkadaşımdı, ona bir şey olursa dayanamazdım.
**
Ilgın uyanmıştı ama sürekli ağlıyordu. Onu sakinleştirmek için dizime yatırıp saçlarını okşamaya başladım. Hep böyle sakinleşirdi.
" Bitanem, biraz daha iyiysen Kutay abiyi arayalım. " Hışımla dizimden kalkıp oturur pozisyona geçti. Ağlamaya başlamıştı yine. Batu onu çöp attığı sırada kapının önünde bulmuş, ne zamandır oradaydı bilmiyordum.
" Onu sakın arama " dedi düz bir sesle. Derince nefes alıp verdikten sonra devam etti. " O beni aldattı.. "
" Doktorum aynı zamanda eski sevgilisi olan kadınla bastım onu. "