Aradan bir hafta geçmişti. Ediz benimle konuşmuyor hatta görmemezlikten geliyordu. Bu durum canımı acıtsa da katlanmak zorundaydım. Onu reddetmiştim istemesem de. Ben de ona karşı bir şeyler hissediyordum ama onu unutmalıydım.Yağmur odaya girdiğinde hazırlanıyordum. Bugün üç dersim vardı sonrasında Kutay beni almaya gelecekti. Akşam yemeğine gidecekmişiz.
" Bravo sana, abimi Selin'e mi bırakacaksın? Kızım sen de onu seviyorsun kabul et! "
" Yağmur bu konuyu daha sonra konuşacağız seninle. Biliyordun beni sevdiğini değil mi? Hatta beni o yüzden ikna ettin seninle yaşayayım diye. " Yatağın üzerindeki çantamı alıp odadan çıktım. Aptal yerine konmak canımı sıkmıştı.
Ediz odasından çıkıyordu. Yanında bir kız vardı. Adımlarımı durdurup onlara baktım. Kız beni farkedince gülümsedi.
" Merhaba, ben Selin. Ediz'in sevgilisiyim. " Ediz'e baktım. Bana bakmıyordu, kızın elini tuttu.
" Aşkım, Ilgın bizim Yağmur'un arkadaşı. Hadi biz gidip emlakçıyla görüşelim. " Adımı tükürür gibi söylemişti. Yağmur haklıydı, onu Selin'e kaptırmıştım işte. Kıskançlık tüm vücudumu ele geçirmişti.
***
Son bir dersim kalmıştı. Derse gireceğim sırada yanıma biri yaklaştı. Bu adam beni kaçıran adamın yanındaki kişiydi.
" Batu Bey seni bekliyor. Eğer kaçmaya kalkarsan kötü olur." O sırada dersimize giren öğretim görevlisi yanımıza yaklaştı. Adama tip tip bakıyordu.
" Ilgın neyi bekliyorsun canım? Sınav yapacağımı söylemiştim." Yanımdaki adama döndüm. Ne diyecektim? " Pardon ya, benim sınava girmem lazım sonra beni kaçırın. " Bunu mu diyecektim. Hoca gittikten sonra adam sınav bitimine kadar beni bekleyeceğini söylemişti. Allah razı olsun ne kadar düşünceliler.
Hocanın peşinden amfiye girdim. Hem korkuyordum hem de merak ediyordum beni neden çağırdığını. Sorularla uzun süre bakıştıktan sonra çözmeye başladım. Yaklaşık yarım saat sonra sınav bitmişti. Kağıdı teslim ettikten sonra çıktım. Adam hâlâ beni bekliyordu.
Beni adeta sürükleyerek otoparka getirmişti. Batu belini arabanın kaportasına yaslamış bekliyordu. Beni görünce gülümseyip doğruldu.
" Hoşgeldin. Duydum ki Selin sahalara dönmüş, tanıştınız mı? Dediğimi yapmışsın. Onu reddetmemiş olsan Ediz, Selin'i bir metre yakınına bile yaklaştırmazdı.
" Evet, dediğini yaptım. Artık rahat bırak beni. Şimdi gitsen iyi olur. Kutay seni görürse geçen yapmadığını yapıp seni hastanelik eder. " Güldü ve yanındaki adamla birlikte arabaya binip yanımdan uzaklaştılar.
Otoparktan çıkıp Kutay ile buluşacağımız yere gitmek için adımlarımı hızlandırdım.
***
" Demek Selin döndü ha? Ediz onu nasıl kabul edebiliyor hâlâ aklım almıyor." Kutay bir yandan benimle konuşuyor bir yandan da yemeğini yiyordu.
Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. " Kim bu Selin ya? Herkes onu konuşuyor." Restorandaki bir kaç yüz bize dönmüştü.
Kutay ağzını peçeteyle silip peçeteyi tabağının kenarına bıraktı.
" Ediz'in eski sevgilisiydi. Selin onu en yakın arkadaşıyla aldattı. Ama sanırım Ediz her şeyi unutmuş baksana affetmiş hatta eve bile almış."
Sinirle soludum. " Kalksak mı artık?"
***
Şuan odamda oturmuş Yağmur'un bana okuldaki çocuğu ballandıra ballandıra anlatmasını dinliyorum. Gerçekten çok sıkıcı..