-Ilgın-
Uyandığımda başımda dayanılmaz bir ağrı vardı. Yerimde rahatsızca kıpırdandım, gözlerimi iyice araladığımda bir arabada olduğumu anlamıştım. Kalkmak için yaptığım hamle başarısız olmuştu.
" Uyandın mı güzelim?" Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişiyi tanımıyordum.Kollarıyla beni sıkıca sarmıştı. Yumruk yaptığım ellerimi ardı ardına göğsüne indirmeye başladım.
" Kimsin sen? Bıraksana beni!" Elim kapıya gittiği sırada silahını çıkarıp kafama dayadı.
Metalin soğukluğunu tenimde hissettiğim an ürperdim. Zorlukla yutkundum. Yutkunma sesini duyduklarına yemin edebilirdim.
" Kımıldarsan beynini dağıtırım. Uslu bir kız ol ve yolculuğun tadını çıkar." Kollarımı göğsümde kavuşturup oturduğum yerde daha çok sindim.
Beni serbest bıraktığı an ona doğru döndüm.
" Ne yapacaksın bana? " Cevap yok.
" Sana diyorum, hey!" Beline yerleştirdiği silahı gösterdiğinde susmak zorunda kalmıştım.-Kutay-
Yeni dizi projesi için çalışmalara başlamıştık bile. Ilgın'ı lokasyon sorumlusu olarak görevlendirmeyi düşünüyordum. İşe başlayalı çok olmamıştı ama onda beni çeken bir şeyler vardı. Huzur vardı bakışlarında. Hem de ona güvenebileceğimi biliyordum.
Ben Ilgın'ı düşünürken kapı hunharca tıklatılmaya başlandı. Ben cevap veremeden içeri dalan Yeşim'e baktım. Yeşim benim eski asistanımdı, şuan Ediz'in asistanlığını yapıyordu.
" Kutay bey, şey... "
" Betin benzin atmış Yeşim, iyi misin?"
" Il-ıl- , Ilgın... Kutay Bey, lavaboya girmişti Ilgın. Biraz sonra ben girdim. Ilgın'ın çantası yerdeydi, bir de bu not vardı. " Notu Ediz'e uzattı.
Kalkıp baktım " Ediz Zorlu , kız elimde. ( Batu) " yazıyordu. Sinirden masanın üstündeki her şeyi devirdim, nasıl kaçırırlardı onu. Keşke onu yalnız bırakmasaydım.
Ediz ayağa kalktı." Kutay, benimle gel. Yağmur ile konuşmamız gerekiyor. "
-Yağmur-
Odamda oturmuş film izliyordum. O sırada İnstagram uygulamasından bir bildirim gelmişti. Filmi durdurup bildirime tıkladım.
Savaş yeni bir gönderi paylaşmıştı. Bir kızla resim atmış, açıklama olarak da "Sevdiceğim😍" yazmıştı. Kızın yüzü gözükmüyordu, koala gibi sarılmıştı kız Savaş'a.
Etiketli hesaba baktığımda Cemre Demir diye biri çıktı karşıma. Yani Ilgın ve Savaş sevgili değildi. İkisi sevgili değilse ben Ilgın'a boşu boşuna kötü davranmıştım.Aşağıdan Kutay abinin bana seslendiğini duyunca telefonumu cebime koyup odadan çıktım. Aşağı indiğimde ikisinin de yüzü asıktı.
" Hayırdır? Ne oldu? " Kutay abi konuşmak için boğazını temizledi.
" Ilgın bugün kaçırıldı. 2 sene önce ölen Batu'yu hatırlıyor musun? "
Batu... Onu kaybedeli 2 sene olmuştu. Sevdiğim adam.. Onu kaybedeli iki sene olmuştu, onun geri gelmeyeceğini bilerek yaşamak çok zordu.
Kızgınlıkla ikisine baktım. " Batu'yla ne alakası var? Rahat bırakın artık onu. " Tam gidecekken abimin söylediği şeyle beynimden vurulmuşa dönmüştüm.
" Batu yaşıyor. "
Kutay abi notu gösterdiğinde ölmek istedim. Bu , onun el yazısıydı. Ama o 2 sene önce ölmüştü, her şey yalan mıydı yani? Ilgın'ı kaçıran oysa onu sağ bırakmazdı. Batu'yu tanıyordum.