Özel Bölüm-

522 19 11
                                    

" Duru, artık süslenmeyi  bırak  babacığım  yoksa Lila'nın  doğum gününe yetişemeyeceğiz. " Kutay Duru'ya  seslenirken ben çoktan evden dışarı çıkmıştım.

Duru koşturarak  dışarı  çıktı. İçi  içine sığmıyordu. Bunun sebebi  Lila'yı  görecek olması değil Yağmur'un  komşusunun  oğlu Berk'i  görecek olmasıydı. Ah şu çocuklar..

Doğum gününe yetiştiğimizde  Ediz de gelmişti. Ezra şu an beş aylık hamileydi ve erkek çocukları olacaktı. Gidip Ezra'ya  sarıldım. " Ilgın,  çok özledim  seni. "

Biz biraz hasret giderirken Ediz ve Kutay da oturmuş iş konuşuyorlardı. Tekrardan bir yapım  şirketi  açmaya karar  vermişlerdi. Haznedar Yapım içeriden birinin  hesabına para geçirmesiyle  iflas etmişti. Yapan kişiyi buldular ama şirket çoktan batmıştı. Yeni kuracakları  yapım şirketi ünlü  isimler tarafından  da destekleniyordu. Biz de kocalarımıza  her zaman destek veriyorduk  tabiki.

" Şirketin  açılışına  kadar ben doğururum  galiba. Ee sen ikinciyi  düşünmüyor  musun? "

Aslında Kutay istiyordu ama Duru daha üç yaşındaydı. O biraz daha büyüyünce  yapmaya karar vermiştik. Düşüncelerimi  Ezra  ile paylaştım. " Haklısın  valla. Ben de doğumdan sonra en az 3 sene daha çocuk yapmam. Zaten Ediz beni zorlamaz."

İçimden  güldüm. Kutay eğer çok isterse hamile kalırdım ama dün gece bu konuyu etraflıca  konuşmuştuk. Duru şu an kreşe  gittiği  için ben çok rahatça  işe gidebiliyordum. Ama eğer hamile  kalırsam işe  de gidemezdim ve sorumlu olduğum  bir sınıfım  vardı. Biz sohbete dalıp  Duru'yu  unutmuştuk. Duru  , Kutay'ın kucağında ağlayarak  geri döndüğünde onlara doğru koştum. Kutay sinirliydi.

" Ne oldu anneciğim?" İç çekerek kafasını babasının  boynuna  gömdü. " Sohbete dalacak  zaman mıydı? Ya havuza düşse,  bir şey olsa sonra ne olacak?"

Dolan gözlerimi  elimin tersiyle silip  arkamı döndüm. Lila annesiyle  birlikte geldiğinde gülümseyip  doğum gününü  kutlayıp  hediyelerimizi  verdikten sonra eve gelmek için oradan ayrıldık. Duru, Kutay'ın  kucağında  uyumuştu,  kucağıma  almak için ona doğru uzandım.

" Dokunma. Başına  bir iş getireceksin  bu çocuğun  o zaman görüşeceğiz  senle. " dedi Kutay benim ne kadar üzüldüğümü  umursamadan.

" Ne saçmalıyorsun  sen? Onu ben doğurdum hatırlatırım. Onun canı yansa benim de yanıyor  farkında değil misin? Söylediğin  şeylere bak. "

Odaya çıkıp üzerimi değiştirdikten  sonra Duru'nun  odasına geçtim. Üzerini  değiştirip üzerini  örttükten sonra odaya geçtim. Kutay yatakta  oturuyordu. Onu görmezden  gelip yatağa girdim.

" Özür dilerim. Konu Duru olunca  böyle saçmalıyorum. Seni kırmak isteyeceğim  son şey  bile değil. Kız, bağır,  çağır ama benimle küs  uyuma." Ona doğru döndüm.

" Haklısın. Bazen dikkatsiz olabiliyorum ama beni anneliğimden  vurma. Her şeyi söyle  ama bunu yapma. " Belime sarılan ellerle gülümsedim. Kavgalarımız  en fazla iki  dakika falan sürüyordu. Ona doğru döndüm. Gözleri dolu  doluydu.

" Özür dilerim  güzelim. Seni çok seviyorum. "

Tam beni öpecekken  Duru aramıza  girip gülerek babasına  sarıldı. " Baba bu gece benimle uyuyacak  anniş."

Zoraki SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin