23-

447 18 0
                                    

Ilgın-

Beni aldatmıştı. Beni o kadınla aldatmıştı. Ne yapacağımı  bilmez bir hâlde  oturuyordum. Bebeğim için sakin davranmalıydım. Bir hafta önce her şey çok iyiyken hayatımız  tepetaklak  olmuştu. Ben diyetisyenle  görüşmeye  gitmiştim. Doktorun odasından  çıkarken Kutay'ı  gördüm. Yanında Melis  vardı. Melis'in  bileği sargı  beziyle sarılmıştı. Sadece yardım ediyor dedim kendi  kendime. Kutay'ı  arayıp nerede olduğunu sorduğumda  şirkette olduğunu  söyleyince ikisini  takip ettim. Daha önce bilmediğim, görmediğim  bir eve geldiler. Taksiden  inip onları izledim. İki katlı müstakil  eve girdiklerini  görünce beklemeye başladım.

Aradan yarım saat geçti Kutay çıkmadı. Biraz daha beklemeye karar verdim. Bir  saat sonra adımlarımı  eve doğru atıp  zili çaldım. Kapı açıldığında  Melis yarı  çıplaktı. Üzerinde sadece bir gömlek vardı. Bu sabah ütüleyip  Kutay'ın  giymesi  için  hazırladığım gömlek.

" Kutay'ı  çağır." demiştim. O ise sırıtarak  " Kutay yorgunluktan  uyuyakaldı.  " demişti. Onu ittirip  merdivenlerden  yukarı  çıktım. Bütün odalara tek tek bakıyordum. Koridorun sonundaki  odaya girdim. Kutay yatakta yatıyordu, üzerinde  sadece baksır  vardı. Uyanmıştı. Bir bana bir de Melis'e  baktı.

" Düşündüğün  gibi değil! " dedi. Ona tek kelime etmeden çıktım oradan. Tek gelebileceğim  yer Yağmur'un  eviydi.

**

Kutay her gün arıyor, her gün kapıya dayanıyordu  ama onunla konuşmak istemiyordum. Beni aldatmıştı.

" En kısa zamanda boşanma davasını  açmak istiyorum. "

Ediz ve eşi akşam yemeğine Yağmur'a  geleceklerdi. Onları yalnız bırakmam  en doğrusuydu. Selin'in  evine gidecektim  ama Yağmur ve Batu  izin vermiyordu. Ediz'in  beni bu hâlde görmesini istemiyordum.

**
Yemek güzel geçmişti. Ezra çok cana yakın, çok tatlı bir kızdı. Benim yaşlarımdaydı  o da. Ediz ve benim aramızda olanları  biliyordu. Ben olsam kocamın  eski  sevgilisine kin  beslerdim  hatta besliyordum  şuan Melis denen  yılana. Yağmur ağzından kaçırıp konuyu  Ediz'e anlattı.

" Ilgın, Kutay seni aldatmaz. Onu bir dinle. Melis'in ne mal  olduğunu  ben bilirim. O kız seneler  önce sırf bir iddia  için Kutay'ın  duygularıyla  oynadı. Kesin bir şey yapmıştır. "

Kimseyi dinlemek istemiyordum. Telefonumun melodisi  kulağıma  gelince  kalkıp baktım, Kutay arıyordu. Telefonu açıp kulağıma  götürdüm.

" Güzelim, ne olur dinle. Ben seni aldatmadım  yemin ederim. " Sesi titrek çıkıyordu.

" Bitti artık Kutay. Boşanma evrakları  bir kaç güne hazır olur. Senden tek istediğim  zorluk çıkarma. Senden de soyadından  da kurtulmak  istiyorum."



Zoraki SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin