13 3/3

12.6K 607 10
                                    

Aura
Budzę się wraz ze wschodem słońca. Już chciałam zacząć narzekać na nie zasłoniete rolety, ale przypomniałam sobie w jakiej sytuacji się znajduje.
Schodzę z drzewa i nie mam bladego pojęcia gdzie się podziać. No po prostu nie wierzę w moje szczęście. Jestem na środku jakiegoś zadupia, ale muszę przyznać że jest ładnie. Dobra to idę tam gdzie myślę, że jest droga. Choć już sama niewiem. Człowiek naprawdę może oszaleć, ale ja to po prostu czasowo pobijam rekordy.
Luke
Czuje jej zapach. Bosz jak mi go brakowało tej nocy!!! Może od niedawna jest moją mate, ale wiem napewno że ją kocham. I to jest problem mężczyzn wilkołaków, zakochujemy się od pierwszego wejrzenia, i musimy przekonywać kobiety do nas. Ja przynajmniej mam taki fart, że trafiłam na wilczyce, a nie na człowieka. W tedy z mojej mate uporem i charakterem bym miał problem. Myślałem, że jest taką cichą myszką, a tu się okazuje coś zupełnie innego.
Biegnę coraz szybciej, bo czuje mocniej jej zapach. Jestem już blisko, i nagle ją widzę. Taką beztroską, niewinną i pragnącą czyjejś bliskości, czytaj mojej. Nagle się odwraca, a ja się przemieniam.
Aura
Odwracam się i widzę go.....
————————————————
Słów 192
Przepraszam, że taki krótki ale No niestety jadę tam gdzie brak internetu. Następny nwm kiedy, ale postaram się szybko. 😭😭😭

Naprawić relacje mateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz