Aura
- Dobrze dzieci, a teraz chodźcie już na tą naradę, bo nigdy nie skończymy tego spotkania.- powiedział tata tej ofermy nazywanej równie dobrze moim mate.
- A muszę tam iść skarbie no bo w końcu i tak się tam nie przydam, a tak to przynajmniej spędziłabym czas z naszą synową. No proszę Cię kochanie.- Mówi mama mojego przeznaczonego z oczkami jak dziecko proszące o lizaka.
- No niech Ci już będzie, ale macie być blisko nas.
- Dziękuje- musi mnie nauczyć jak tak dobrze przekonywać.
- A teraz chodź skarbie musimy pogadać.- tym razem zwróciła się do mnie i mi podła dłoń.- siadaj i nie krępuj się.- usiadłam tak jak mi powiedziała i spojrzała na nią przestraszona- No nie bój się tylko opowiadaj jak tam mój syn. Czy skrzywdził Cię, bo jak tak to niedługo nie będzie mógł mieć dzieci.
- Nie no wszystko w porządku- powiedziałam nawet na nią nie patrząc.
- Aura, prawda- pokiwałam głową- po pierwsze patrz jak do mnie mówisz, bo myślę że się mnie boisz, a w końcu jesteśmy prawie rodziną. A po drugie nie okłamuj mnie. Widzę, że coś tu nie gra i tak to od Ciebie wyciągnę prędzej czy później, a jak nie z Ciebie to z Luka.
- Naprawdę nic się nie dzieje.
- Skarbie jestem Luną i wiem kiedy ktoś mnie okłamuje.
- Nie no po prostu jestem nieśmiała.
- Dobra jak nie chcesz gadać to nie, ale opowiedz mi jak się poznaliście. Szczerze mówiąc nie miałam zbytnio czasu aby wypytać mojego syna.
- Przyszedł do mnie do domu.
- Po co? Bo raczej nie uwierzę, że tak sobie.
- Bo mieliśmy projekt zadany z biologi.
- To jak to możliwe, że dopiero teraz Cię zauważył?
- Bo przeskoczyłam jeden rok.
- To ty jesteś jeszcze niepełnoletnia?
- Tak.
- Jak fajnie, nareszcie Lea będzie miała się z kimś zaprzyjaźnić.
- A kto to Lea?
- Jak to nie powiedział Ci? No to się doigrał żeby rodziny się wstydzić.
- Albo mnie.- powiedziałam spuszczając głowę w dół
- Dlaczego miał by się wstydzić takiej pięknej dziewczyny jak ty. Niedorzeczne.
- Bo...
- Dziewczyny koniec narady chodźcie tu do nas- powiedział tata Luka.
- później dokończymy tą rozmowę.
CZYTASZ
Naprawić relacje mate
Manusia Serigala„JEŻELI MASZ KIJA W D*PIE TO NAWET NIE CZYTAJ OPISU☺️" DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ~ od autorki😇 Luka- 18 letni, potężny przyszły Alfa, który chodzi do szkoły dla wilkokrwistych. Należy do szkolnej elity. Aura- 16 letnia, córka Alfy jednej z mniejszych watac...