- Ała! - krzyknąłem z bólu.
- Kurwa, Leo nie rusza się. - warknął blondyn.
Niebieskooki nasączył nowy waciki wodą utlenionią, bo wcześniejszy byk już cały we krwi.
- O co znów poszło? - zapytał dotykając moją brew.
Zacisnąłem mocno powieki, by nie zacząć płakać z bólu fizycznego i psychicznego, ale nie za bardzo mi się to udało.
Kilka łez spłonęło po moich policzkach.- Nazwali cię... Starym pedofilem. - szepnąłem, a Charlie zaprzestał swoją czynność.
- Nie przejmuj się nimi słonko. Dobrze? - zapytał i pocałował mnie w nosek.
- Dobrze, Charlie. - szepnąłem i go mocno przytuliłem.
- Za niedługo Hope przyjdzie. - powiedział blondyn.
- Nie mamy nic w lodówce. - zauważyłem.
- Jedziemy na zakupy! - krzyknąłem i wstałem.
- Ubieraj się. - zaśmiał się.
***
Wrzuciłem do koszyka dwie paczki chipsów, żelki i cole.- Dobra, możemy iść do kasy. - powiedziałem.
- Leo nie samymi żelkami człowiek żyje. - zaczął się śmiać.
Przybliżyłem się do Charliego i pocałowałem.
- Jako anioł nic nie jadłem. - szepnąłem, by nikt inny nie usłyszal.
- Jako diabeł też nic nie jadłem więc weź jeszcze jedną paczkę żelków. - znów mnie pocałował.
Wziąłem jeszcze jedną paczką ei wrzuciłem ją do koszyka.
***
- Cześć, Hope! - krzyknąłem rzucając się na dziewczynę.- Hej. - zaśmiała się.
- No to co oglądamy? - zapytał Charlie włączając DVD.
- Jakiś horror włącz. - powiedziałem i poszliśmy z dziewczyną do salonu.
Podszedłem do Charliego i okrążyłem blondyna od tyłu klepiąc go delikatnie w tyłek, na co się do mnie odwrócił i uśmiechnął.
- Ja tu nadal jestem! Możecie flirtować gdy mnie nie ma? - zapytała unosząc do góry rękę.
Razem z Charliem zaczęliśmy się śmiać.
_________________________
I proszę państwa mamy pierwszy rozdział drugiej części. Mam pomysł i wene. Możecie również pisać co chcecie, by się pojawiło w tej części. Prawdopodobnie ona też będzie krótka jak pierwsza część!
Kocham Was. 😘
CZYTASZ
Zakazana Miłość |Chardre|
FanfictionLeondre Devries został potrącony przez samochód w wieku siedemnastu lat-trafił do Nieba Charlie Lenehan popełnił samobójstwo w wieku osiemnastu lat-trafił do piekła. Dwa różne światy. Dwa różne anioły. Dwie różne śmierci, a jednak w jakimś sposób po...