Περίληψη

5.3K 246 8
                                    

Πριν σας πω οτιδήποτε άλλο για μένα πρέπει να ξέρετε ένα πράγμα. Μιλάω πολύ και όταν λέμε πολύ εννοούμε κοριτσίστικα πολύ! Κι εκεί ίσως σταματούν οι ομοιότητες μου με ένα φυσιολογικό κορίτσι. Πιστέψτε με δε θα θέλατε να δείτε στην τηλεόραση έναν αγώνα ποδοσφαίρου, ή μπάσκετ μαζί μου, ούτε καν κάποιον διαγωνισμό τραγουδιού και γενικά οτιδήποτε είναι ανταγωνιστικό. Δε σταματάω στιγμή να μιλάω και να βρίζω τους αντιπάλους. Μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν και ο πατέρας και τα αδέλφια μου που έχουν την ατυχία συχνά να «απολαμβάνουν» ένα καλό ματς στην τηλεόραση μαζί μου. Πάντως μην ανησυχείτε, το υβριστικό μου λεξιλόγιο δεν ξεπερνά σε μεγάλο βαθμό εκείνο ενός παιδιού δημοτικού. Επίσης για κάποιο λόγο μια από τις αγαπημένες και χιλιοειπωμένες μου λέξεις είναι η λέξη "σκατά". Δεν ξέρω πως ή γιατί ξεκίνησε αυτή η σκατένια συνήθεια, αλλά ξεκίνησε πριν αρκετό καιρό. Μάλιστα είναι η αιτία που οι φίλου μου μού έχουν δώσει το παρατσούκλι Shity. Το ξέρω, δεν είναι και το καλύτερο ή πιο κολακευτικό παρατσούκλι στον κόσμο, αλλά τι να κάνουμε; Νομίζω πως μου αξίζει, μετά τα παραπάνω.

Εδώ νομίζω πως έφτασε η ώρα για τις συστάσεις. Είμαι η Καρολίνα, είμαι 16 ετών, παίζω ποδόσφαιρο και ήμουν αγοροκόριτσο ως το κόκαλο, μέχρι που μια μέρα εμφανίστηκε στο σχολείο ο λόγος που, όπως λέει και στο τραγούδι της η DemiLovato (no comments on that :P ), "made me wanna act like a girl".

Chasing number nineWhere stories live. Discover now