Mededeling

14 2 0
                                    

Lieve lezers!

Ik ben ontzettend blij dat jullie zo ver gekomen zijn met het lezen van mijn boek Stof.

                           Niet schrikken!! Ik ga het verhaal zeker afmaken!!!

Ik heb alleen besloten het verhaal gedeeltelijk te herschrijven. Dit, omdat ik er nu al een hele tijd over doe het boek af te maken en ik niet meer tevreden ben over het eerste aantal hoofdstukken. Ik heb hoofdstuk 1 al herschreven en ben van plan dit te doen met ongeveer 1/3 van het boek. Het begin met name.

Het is niet nodig om het boek opnieuw te lezen als je al zover gekomen bent, de feiten zullen niet veranderen. Het gaat me meer om de structuur van de hoofdstukken en de zinsbouw etc. waar ik niet helemaal tevreden meer over ben. Natuurlijk ben je zeker vrij om dit te doen!

Ik zal vanaf nu elke dag een hoofdstuk herschrijven, dus het zal allemaal vrij snel gaan! Nieuwe hoofdstukken zal ik tussendoor ook blijven uploaden.

Excuses voor de enorm lange pauze die er is geweest tussen de laatste keer dat ik een nieuw hoofdstuk geschreven heb en nu. Ik liep enorm vast in het verhaal. Maar ik beloof mezelf en jullie dat ik het af zal ronden!

Groetjes, Madelief

(Een nieuw hoofdstuk zal vandaag of morgen verschijnen)

StofWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu