Nowe Życie (Rozdział 9)

190 15 3
                                    

  [...], a wtedy zrobił coś, czego wogóle nie można było się po nim spodziewać...  


Axel podszedł do mnie i jedną łapą objął mój kark. Moje źrenice się powiększyły, a rytm serca przyśpieszył. Zbliżył swoją twarz (,,pysk'' by zabrzmiało trochę obraźliwie :<) i... Samo się stało. Pocałował mnie.


Po chwili, kiedy już się ode mnie oddalił o krok, spojrzał w moje oczy.

- Dziękuję... - powiedziałam. Gdyby nie on, wampir by już mnie zabił. - To ty wezwałeś Maxa i Shivę?

- Mhm - odpowiedział. Spojrzałam na niebo. Księżyc był już bardzo nisko. Za chwilę wzejdzie słońce. Zmieniliśmy się. Axel miał na sobie czarne spodnie, buty i bluzę, pod nią czerwony top, a włosy... Ehh, jego włosy błyszczały, nawet jeśli słońce ani księżyc nie rzucało na nie blasku... <3


Nastał ranek. Widać było już wschodzące słońce. Czyli każda noc tak będzie wyglądać... Wymykanie się z domu, spotykanie trójki przyjaciół... Moje życie całkowicie się zmieniło.  Poczułam jak Axel łapie moją rękę. Położyłam głowę na jego ramieniu i na chwilę zamknęłam oczy. 


***********************************


Byłam w domu zanim babcia się obudziła. I dobrze - nie martwiła się o mnie. Szybko założyłam piżamę, żeby nie wzbudzać podejrzeń, rozczochrałam włosy i założyłam klapki po domu. 

- Babciu, już wstałam! - zawołałam, a wtedy ona otworzyła drzwi od sypialni. 

- Dobrze - przetarła oczy i ziewnęła, a ja do niej podeszłam i ją uściskałam. Ona nic nie wiedziała o wilkołakach i wampirach, ani o ich istnieniu... Dałabym wiele, żeby znów być normalną...







CDN xDDDD

No cóż, mam nadzieję, że na razie może być xd Umarły nadzieje na przyszłość Maxa i Evy.... xDDD

Nowe życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz