Obudził mnie czyjś dotyk. Poczułam na szyi jak jakaś zimna dłoń przejeżdża po moim futrze. Otworzyłam oczy i to, co najpierw ujrzałam było dla mnie szokiem. Siedziałam zamknięta w klatce, a obok mnie Axel i moja mama. Wokół nas chodziło mnóstwo wampirów. Rozejrzałam się. Nie tylko my zostaliśmy zamknięci. W sąsiedniej klatce zobaczyłam Maxa i Sarah, a w jeszcze innej Shivę. Tylko, do diabła, co się stało?
Axel jakby czytając w moich myślach odpowiedział na niezadane pytanie.
- W nocy nas zaatakowali. Wzięli z zaskoczenia stojących na warcie i zamknęli, nim zdążyli zawołać alarm o ataku. Jakimś cudem dowiedzieli się o naszej obecności w tym miejscu i nas znaleźli. - to wszystko wyjaśniało. Odwróciłam się w jego stronę i przeobraziłam w człowieka. Złoty wilk wstał i usiadł koło mnie, pozwalając się pogłaskać po lśniącej sierści.
Trwaliśmy tak chwilę, w milczeniu, aż do naszego więzienia podszedł umięśniony strażnik. Rzucił nam pogardliwe spojrzenie, po czym ostrożnie otworzył drzwi klatki, wyciągając z niej moją mamę. Nie odzywałam się, choć bardzo mnie kusiło, by rzucić się na wampira z pazurami.
Jednak wiedziałam, co to oznaczało. Jego przyjście tutaj po mamę dawało nam ostatnią deskę ratunku. Bowiem krwiopijcy pomyśleli, że ona stała się naszym więźniem i wciąż służy dla wampirów. A tak nie było.
Wiedziałam, że gdy strażnicy się zmienią, ona wypuści nas, a wtedy wszyscy się uwolnimy. Plus był taki, że teraz byliśmy w bardzo obszernym miejscu i były tu wszystkie, wszystkie wilki, jakie zdołali pojmać. Nie musieliśmy kluczyć korytarzami. Wystarczył sam atak.
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, naprawdę przepraszam, że taki krótki, ale moja wena wzięła sobie urlop i aktualnie spędza czas na Hawajach, więc jeśli z mojej strony nie pojawi się nic kreatywniejszego, to jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo przepraszam.
Tak w ogóle to zapraszam na drugą część ,,Natury'' :D Nazywa się ,,Fire Flame - pośród płomieni'' i mam nadzieję, że spodoba wam się tak jak pierwsza część :DD
CZYTASZ
Nowe życie
WerewolfDziewczyna o imieniu Eva zostaje zaatakowana w lesie przez stado wilków. Jednak to nie jest koniec jej przygód. Budzi się obok stawu w lesie... Książka bierze udział w konkursie ,,Filary Słów''