Emma: Te provoc să mergi afară si să țipi "sunt regele idioților"!
Aiden: Ok - iese pe usă afară si începe să tipe SUNT REGELEE IDIOȚILOOOR.
Iulia: Asta chiar o fost tare!
Aiden: Randul meu! Invârte sticla si cade pe Iuliana. Ohoo, te provoc să îl săruti pe Andrew!
Iulia: Pff - se apleacă puțin şi îl sarută încet.Nu sunt eu iubita lui Andrew, nu că nu mi-ar placea acum că l-am cunoscut mai bine dar ma deranjat sărutu acela.
Eu: Bine, ho gata!
Iulia: Bine bine, acuma rândul meu! Acuma cade pe mine. Te provoc să mergi tu cu Andrew într-o cameră şi să stați acolo 20 de minute!Mă ridic încet şi îl trag pe Andrew dupa mine în camera mea.
O să am de discutat ceva cu Iuliana dupa ce ies de aici.Andrew: Ți-a mai spus cineva ce ochi frumosi ai?
Eu: Sunt negri. Si la mine nu merge cu chestia asta!Nu mai spune nimic doar îsi lipeşte buzele de ale mele si ma sărută încet. Nu îi răspund aşa că mă muscă de buză, încerc să îl împing dar ma strânge mai tare la pieptul lui. Îi dau una la diamante iar acesta rupe sărutul si începe să se tăvaleasca pe jos de durere.
Eu: Am zis doar prieteni!
Andrew: Bine bine, dar nu am putut rezista tentației.
Eu: Bene
Andrew: Dar a meritat!
Eu: Aha, CÂT MAI AVEM DE STAT AICI??
Iulia: 10 MINUTEE
Eu: Off..Mă aşez pe pat si închid ochii. Simt cum pe cealalta parte se lasa salteaua încet în jos.
Eu: Ce vrei prietene? Spun apăsat cuvântul "prietene"
Andrew: Tu chiar nu vrei să fim împreună? Nici o fată nu ma refuzat până acum!
Eu: Eu nu sunt celelalte fete!
Andrew: Poi nu eşti ca alte fete, tu esti specială!
Eu: Hai să lăsăm dicuția asta pe altă dată.
Andrew: Bine -spune el trist
Iulia: PUTEȚI SĂ VENITI!Coborâm încet iar când ajungem toți sar pe noi cu întrebarile lor stupide.
Iulia: Si, cum a fost?
Aiden: Ați făcut ceva?
Emma: Sunteți împreună?
Eu: CE!? De unde ai mai scoso şi pe asta?...suntem doar prieteni!
Andrew: Cu beneficii.
Eu: DOAR PRIETENI!
Andrew: Bine bine, doar prieteni.
Aiden: Băă nu stiu de voi dar eu m-am cam plictisit aşa că ma duc acasă!
Andrew: Da, trebuie să plec si eu. S-a făcut târziu.
Eu: Mergeți si voi fetelor?
I&E: Mda..
Eu: Ok, ne vedem mâine!Dupa ce au plecat toți aranjez toate lucrurile. Ma duc în cameră, îmi pun telefonul să sune si ma culc rapid pentru că mâine trebuie să ma trezesc devreme.
Dimineața
Mă ridic leneşă din pat şi mă duc spre baie să îmi fac rutina zilnică. După ce termin mă îndrept spre dulap si aleg să ma îmbrac aşa:
(Fără geanta)
Si pornesc spre şcoala. Sper că astăzi să am o zi linistită fără să ma mai enerveze Alissa.
Peste scurt timp ajung la liceu şi îmi văd gasca cum vorbesc linistiți. Dar lipseşte Andrew.Eu: Salut gaşcă!
Ei: Hey Kyra! Ai auzit vestea?
Eu: Ce veste?
Iulia: Alissa vrea să îți dea o lectie pentru ca te-ai apropiat de Andrew şi...
Eu: Vreau so văd si pe asta! Nu o băgați în seamă, hai în clasa!Astăzi avem doar 3 ore pentru că ultimele 2 ore aveam geografie si franceză iar doamna de geografie si de franceza sunt în excursie cu o altă clasă.
Intram în clasa iar eu rămân total stană de piatră..de ce? Pentru că un băiat pe nume Andrew se saruta cu o altă fată. Intâi cu Alissa apoi cu o necunoscută. Deci să înțeleg că toate cuvintele de aseară au fost doar cuvinte în vânt. Oricum roata o să se întoarcă.
Mă asez în bancă si mă prefac că nu l-am observat. Îmi scot cărtile din geantă iar fix atunci intra profesoara.Profa: Bună ziua copii!
Iulia: Ceva nou?
Profa: Iarăşi eşti obraznică?
Iulia: Nu doamna sunt cuminte.
Profa: Aha, o să trec cu vederea de data asta.
Iulia: Bene
Profa: Astazi o să dați un test scurt ca să vad ce ați înțeles ceva din lectia trecută.***
Cele doua ore s-au terminat iar acum am sport. Iuliana si Emma sunt deja în sala de sport iar eu mă îndrept spre vestiar să ma schimb.
Ajung în vestiar şi văd că este gol, merg spre dulapul meu dar când să îl deschid simt o mână în parul meu.Alissa: Ti-am zis eu că o să rămâi fără păr dacă te apropii de Andrew.
Eu: Nu prea cred. O prind de mână mă întorc iar cealaltă mână o bag în extensile ei.
Eu: Acum te mai crezi mare si tare? Nu zice nimic aşa că o trag şi mai tare, hopa. Ups, se pare că am rămas cu extensile în mână.
Andrew: Las-o Kyra! Nu trebuie să faci asta.
Eu: Uite, a apărut şi prințul salvator! Hai dute la fata aia şi lasa-mă!
Alissa: O să regreti pentru asta!
Eu: Niciodată -îi dau drumul la păr si o las să plece. Hai dute si lasa-ma să ma schimb!***
Am ieşit de la liceu iar acum mă îndrept spre casă plină de nervi.
Andrew: Kyra, stai putin!
Eu: Lasa-mă!
Andrew: Te rog Kyra! Asculta-ma!
Eu: Ce vrei să spui Andrew? "Că ce ai văzut astazi în clasă o fost o gresală că ea m-ă sărutat iar aseară tot ce ti-am spus o fost adevărat, chiar eşti specială si dastea" mai scuteştemă.
Andrew: Pe acea fată eu am sărutat-o pentru că am vrut să vad dacă eşti geloasă, doar atât. Si da, cuvintele ce ți le-am spus ieri chiar au fost adevarate. Te iubesc Kyra!
Eu: Vrei si un premiu?
Andrew: Chiar nu ma crezi?
Eu: Nici macar nu stiu daca pot sa am incredere totala in tine.
Andrew: Poti sa ai incredere în mine, si o să o dovedesc! Spune rapid si pleaca.Mă întorc şi îmi continui drumul.
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...