Capitolul 54

316 9 5
                                    


  Eu: Scuze dacă te-am deranjat! Dau să ies afară dar mâna lui mă oprește. Nici nu apuc să clipesc căci mă trezesc în brațele lui. Picioarele mele erau încolăcite în jurul taliei lui iar mâinile lui erau așezate pe talia mea.
El: Chiar deloc, replică rânjind. Buzele lui se lipesc de ale mele formând un sărut lent. Buzele lui le frământau pe ale mele din ce în ce mai rapid făcându-mă să mă simt în al nouălea cer doar dintr-un sărut. Îmi așez mâinile în părul lui trăgând încet; îl aud cum geme.
Eu: De ce faci asta? Șoptesc pe cât să mă audă.
El: Pentru că ești a mea! Îmi arată brațul pe care era scris cu auriu numele meu ceea ce m-a lăsat surprinsă. Adică el este sufletul meu pereche? Nu îmi venea să cred și eram sigură că vraja aceea de iluzie nu s-a dus.
El: Și după cum ști sufletele pereche nu pot să stea despărțite pentru că altfel ele vor murii de durere și de lipsa perechii. Vor suferii într-un timp nelimitat până când nu vor fii împreună din nou. Și stiu că mă placi pentru că altfel nu ți-ar bate inima așa de tare, însă nu neg că și eu te plac. Mă pune pe picioarele mele și se pune în genunchi în fața mea. Kyra Ross, vrei să fii șoția mea? Măresc ochii cât cepele privindu-l în ochi. Pur și simplu nu știam ce să zic.

Ușa clasei se deschide și prietenii mei intră având fiecare telefonul în mână.
Selena: De când așteptam să vă văd în sfârșit împreună,exclamă fericită. Haide Ross acceptă! Vrem să te vedem fericită nu suferind după...el. Ridică toți telefoanele arătând câte o poză cu...Matteo!
Era cu diferite fete în pat făcând sex. Era de-a dreptul scârbos și dezamăgitor deși nu înțeleg de ce eram așa tristă.
Eu: Accept! Îi pun mâinile se o parte și de alta sărutându-l. Nu am acceptat ca să mă răzbun sau să îl fac să sufere pe Matteo, pur și simplu mi-am dar seama că poate de data asta nu o să mă dezamăgească nimeni.
 
  Acum o să încep o nouă viață alături de sufletul meu pereche!

***

Nu vă așteptați la așa ceva nu? Ei bine da cartea a luat final și din păcate nu am să fac și volumul doi.
Poate unii o să mă urască pentru asta dar...viața!
  Acum să am terminat-o vă rog să citiți și cealaltă carte făcută de mine pentru că eu consider că este mai faină decât aceasta!

  Mulțumesc de susținere!

Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum