Eu: Ba nu stiu de voi dar eu ma plictisesc!
Christian: Si ce vrei sa facem?
Eu: Sa mancam nisip, sa ne drogam, să ne futem în grup sa facem ceva!
Jacob: Poi e simplu iubire, mergem în club!
Eu: Parca nu prea am chef de club!
Selena: Atunci de ce ai chef? Spune aparând de nicaieri.
Eu: Nu stiu dar sa fie muzica la maxim!
Jacob: Poi asta e simplu iubire, mergem în club ți-am zis o data.
Matteo: Ce s-a întamplat? Iese Matteo de dupa colt si se uita la noi cu o spranceana arcuita.
Eu: Nimic, mergem în...-ma așez asez ametita pe canapea si stau asa, dupa care încep sa respir mai greu. Încerc sa ma ridic dar mi se întuneca privirea si cad pe jos. Tot ce mai aud este vocea lui Matteo cum ma striga apoi pauză.Din perspectiva lui Matteo
Stau în cameră de zece minute si mie frica sa cobor jos dar nu știu de ce. Pana urma îmi fac curaj și cobor în sufragerie de unde îi aud.
Îu vad pe toti indiferenti doar Jacob sau cum dracu îl cheama cu zambetul pe buze.
Eu: Ce s-a întamplat? Îi întreb arcuindu-mi o spranceana.
K: Nimic, mergem în...-se aseaza încet pe canapea și își pune pana la cap, stând acolo cateva secunde. Încearca sa se ridice dar cade pe jos.
Eu: K! Strig tare, ma reped la ea si o iau de mână. Trezeste-te K, te rog! Christian se ridica repede de pe canapea si vine spre noi fugind.
Christian: Lasa-ma lânga ea! Îmi spune si ma împinge. O întoarce pe burtă si îi dezgoleste ceafa care era acoperita cu parul ei frumos albastru. Acolo se vede o pata foarte mare neagra. Christian își da o palma peste frunte și se uita acum la Selena si Jacob.
Christian: Etapa a doua!
Eu: Cum, ce etapa? K, a lesinat și vouă vă arde de etape sau ce dracu vorbiti voi acolo!
Jacob: Tu sa taci daca nu știi despre ce îi vorba!
Selena: Cat timp o sa dureze etapa asta?
Christian: Maxim o saptamana!
Jacob: Sper ca o sa fie bine iubirea mea!
Eu: Ce ai zis?
Jacob: Iubirea mea!
Eu: Adica, voi doi...sunteți împreuna?
Jacob: Cam da!
Eu: Si eu am fost doar...am plecat, nu mai stau nici o secunda în casa undei mincinoase! Vin mai tarziu sa îmi iau lucrurile! Le spun furios si ies din casa. Cum dracu am fost atat de naiv si nu mi-am dat seama. Dar oricum o sa plateasca pentru asta pentru ca nimeni nu îzi bate joc de mine mai ales o fata! Eu nu sunt bataia de joc a nimanui dar eu am fost prostu care a venit la ea si s-a milogit în fata ei sa fim împreuna dar nu o sa fac aceesi prostie si a doua oara.Intru în masina si pornesc direct spre clubul Wild. Doar nu am sa stau mereu acasa suparat din cauza unei...curve! Asta este K, cea mai mare curva de pe planeta iar eu am crezut ca este diferită! Oricum, nu o sa mai sufar eu din cauza unei ușuratice.
Prins în gânduri nici nu îmi dau seama cand parchez în fata clubului. Ies din masina si ma izbeste tare fumul de tigara și mirosul de alcool. Fara sa mai trag de timp intru și ma duc direct spre zona V.I.P unde stau eu mereu. Barmanul prea bine cunoscut de mine vine cu un carnetel si un pix în mană.
Barmanul: Ce doriți?
Eu: Da-mi sticla de whisky!
Barmanul: Imediat! Spune si pleaca. Îmi las capul pe spate și închid ochii. Stau asa putin timp pana sa simt o mana pe picior. Îmi deschid rapid ochii și chiar nu îmi puteam abtine zambetul.Eu: Te ajut cu ceva?
???: Sigur, dar mai bine îți spun sus în camera.
Eu: Imediat pisi, stai sa vina barmanul sa îmi aduca bautura!
???: O sa te astept atunci! Îmi sopteste la ureche si se aseaza langa mine pe canapea.Din perspectiva Kyrei
Simt cum niste stropi reci de apa îmi aterizeaza pe fata si asta ma face sa ma ridic repede de jos.
Eu: Ce dracu, ce vă apuca?
Jacob: Nimic rău iubiren doar ai lesinat iar noi te-am trezit!
Eu: Ok iubire!
Christian: De ce va tot ziceți "iubire"?
Eu: Sincer...de plictiseala! Lasa asta, Matteo unde este?
Selena: Jacob a zis ca sunteti împreuna iar el a plecat nervos si a zis ca vine mai tarziu sa îsi ia lucrurile! Spune Selena foarte rapid fara sa se opreasca. Îmi întorc privirea spre Jacob care se uita la mine cu teama. Îi adresez un zambet sincer și îi pun mana pe umar.
Eu: Stai chill ca nu sunt suparata pe tine! Defapt ai facut foarte bine! Deci, mai mergem în club? Încerc sa schimb subiectul.
Selena: Normal, dar unu la mâna: cu ce ai de gand sa te îmbraci?
Eu: Ăăm blugi-jachetă...
Selena: Niciodata!
Eu: Te rog nu ma pune sa îmbrac un dintre rochiile alea..scurte.
Selena: Mba da!
Eu: N-ai sa vezi! Spun rapid si fug în camera. Închid ușa dupa mine si merg repede la dulap. Aleg sa ma îmbrac cu o pereche de pantaloni negrii scurti, un sutien tot negru si o jacheta...tot neagra. Eu tin doliu ce sa zic.
Îmi iau placa de par și îmi îndrept parul.Dupa ce termin îmi fac un machiaj tot negru și ma dau cu parfumul cumparat din Franta care miroase foarte bine.
Deschid încet ușa sa vad daca este Selena la usa dar din fericire nu este. Cobor scarile doua cate doua si ajung la capatul curcubeului întampinata de....Selena.
Selena: Se putea mai bine! Spune analizandu-ma atent!
Eu: Fratelo, Jacob?
Selena: În mașina!
Eu: Bine hai sa mergem si noi! Selena îmi întoarce spatele și iese pe usa afara. Îi urmez si eu exemplul dar dupa ce ies închid usa si pornesc sistemul de alarma. Ma bag în masina si pornesc cu viteza spre "Clubul Wild" unde l-am cunoscut pe patron.
Christian: Mai baga viteza.
Eu: Am crezut ca o sa spui sa merg mai încet. Spun amuzata în timp ce apas pedala de acceleratie mai tare.
Christian: Da pe dracu!
Selena: Parcheza aici! Arata spre un loc liber de parcare care nici nu l-am văzut. Ies toti deodata din masina izbindu-ne mirosul de alcool.
Jacob: Nu ma asteptam sa fie asa multa lume!
Eu: Nu stii tu ce cunoscut este clubu ăsta. Le spun fix cand intram în club. Ne îndreptam toti spre zona V.I.P dar atunci raman mută.Stop!
Pauză!
***
Hey diavolilor am postat acest capitol ca sa nu ma certe prietenele mele Dark_Heart_4 si AndreeaDeea090.
Sper ca va placut si scuzati greselile gramaticale. Pwp❤
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...