Eu: Du-te tu si întreabă daca îi Iuliana acasa ca pe mine o sa ma recunoască!
Selena: Bine! Merge si bate tare la uşa. Peste cateva secunde mama Iulianei deschide. Bună ziua doamnă! Iuliana este acasă?
Dna. Rodriguez: Nu, scumpo! S-a mutat la un baiat acasă, parca îl chema Andrew! S-a mutat acum 3 zile.
Selena: Multumuesc de informație! Măsa îi închide uşa în fața iar Selena vine enervata. Auzi la ea "scumpo".
Eu: Bă da proasta îi Iuliana asta, ne-a făcut treaba mai uşoara! Nu îmi vine sa cred ca a fost prietena mea!
Selena: Nici mie! Bine, acum unde stă Andrew ăsta?
Eu: Mai mergi putin în fața şi a treia căsuța pe stânga! Zic eu încercând sa ma urc pe spatele Selenei. Poti sa porneşti!
Aceasta începe sa alerge şi în câteba secunde ajungem!
Selena: Planul!
Eu: Prima oara, mergem în baie si scriem cu ruj pe oglindă ceva pe acolo, după mergem în bucatarie si spargem absolut tot ce ne pica în mana apoi le futem o palma la amandoi si plecam! Asta o sa fie de ajuns pentru prima parte! Sau daca vrei mai facem ceva.
Selena: Îi rupem hainele jos de pe curva aia si o scoatem afara din casa apoi pe Andrew îl bagam cu capu în chiuveta si îl tinem acolo cat avem chef!
Eu: Poi si daca moare Andrew nu o sa mai fie asa amuzant sa face parte a doua si a treia doar cu Iuliana! Trebuie sa fie amandoi! Dar faza cu hainele ramane!
Selena: Bine, dar cum intrăm?
Eu: Mia zis fratelo ca pot sa ma fac invizibilă! Ciudate puteri dar folositoare! Imi scutur mâinile putin dupa ma pun în fața Selenei si formez un oval de cristal negru în jurul ei. Trec mâna pe cristal iar acesta se sparge. Fac la fel si cu mine doar ca trec mâna pe dinăuntrul cristalului.
Selena: Super tare!
Eu: Bun, hai să intrăm! Mă îndrept încet spre usa şi o deschid cu grija. Urcăm sus în baie şi iau un ruj de pe suportul de langa chiuveta si încep sa scriu "eşti proastă". Fix atunci o aud pe Iuliana urcând. Intră in baie iar când vede rămâne mută.
Iuliana: IUBITULEEEE! OGLINDA MA FACUT PROASTA! Urla cât poate de tare. Eu cu Selena pufnim în râs când o auzim.
Andrew: Este imposibil aşa ceva! Tu esti deşteaptă şi frumoasă! Îi raspunde el.
Iuliana: Mda! Spune in timp ce ia un şervețel umed şi şterge oglinda.
Eu: Hai in bucatarie! Îi şoptesc Selenei.
Coborâm tiptil scarile si ajungem in bucatarie unde sunt o gramada de lucruri din sticlă. Iau câte pot şi începe nebunia. Le arunc peste tot pe unde pot dar când să arunc într-un perete apare Andrew. Ma uit la el câteva minute în timp ce mi se scurge o lacrima pe obraz. Îmi şterg lacrima şi arunc un bol din ceramică deasupra capului lui desi eu țintisem spre moaca lui dar merge si aşa. Aia coboara in bucatarie şi când vede devine furioasă.
Iuliana: Iubitule tu spargi vasele pe care le-am cumparat eu?! Tipa ea destul de tare.
Andrew: Nu iubito... se întâmplă ceva.. -fix atunci zboara un pahar pe lângă capul amândurora.
Iuliana: Casa noastră e bântuită!
Andrew: Nu fi ridicolă! Cineva a pus la cale asta!
Iuliana: Poi atunci nu ar fi trebuit sa îl vedem pe acel cineva?
Andrew nu mai spune nimic doar începe sa cerceteze bucătăria. Trece pe lângă mine şi îi dau cu un pahar de sticla în cap. Acesta se întoarce repede şi se pozitioneaza în fața mea chiar dacă nu mă vede. Trec tiptil pe lânga el şi îmi continui treaba cum făcea Selena pâna acum. Deschid un dulap sa mai îmi iau câteva vase dar este gol. Le deschid pe toate dar sunt absolut goale. Ma apropii de Selena şi îi spun la ureche:
Eu: Hai sa trecem la partea cu hainele că nu mai avem ce sa spargem!
Selena: Bine, Iuliana a plecat in camera ei!
Eu: Atunci hai după ea! Spun si urc câte 2 trepte deodată. Ajung în fața uşi, o deschid si o văd cu telefonul în mână. Ma apropii de ea si o trag din pat. Îi rup bluza de pe ea cât timp Selena încercă sa o duca afară. Îi dau blugii jos (cum sună) şi o las pe Selena să o ducă jos. Cobor şi eu dupa ea şi o văd cum o dă afară din casă.
Eu: Du-te tu la Andrew am eu grijă de ea!
O împing până în strada si toata lumea iese pe geam sa vada ce se întâmpla. Un grup de băieți vin din drepata mea si toți şi-au scos telefonul să facă poze. Iuliana incepe să țipe şi sa se zbată în brațele mele. O strâng şi mai tare iar aceasta se lasa puțin în jos. Un băiat din grup vine spre ea şi îi dă cu putere o palmă peste fund. Când cred ca am umilit-o destul o trag înapoi în casa si o las sa fugă în camera ei.
Urc în baie după Selena şi o vad tinându-l pe Andrew de gât şi tot băgându-l cu capul în apa din chiuvetă. Mă prăpădesc de râs când văd ca Selena stă cu telefonul în mâna in timp ce îl chinuie pe Andrew. Ma duc lângă el si îi şoptesc la ureche:
Eu: Asa îți trebuie dacă te pui cu cine nu trebuie! Spun dupa care râd. Îi fac semn la Selena să îl duca în mansardă şi ma duc spre camera Iulianei. Dau buzna înăuntru şi o vad cum plânge lângă geam. O iau de braț si o trag sus pe scări în mansardă.
Când ajung o pun spate in spate cu Andrew si îi spun Selenei sa îi țină. Ma uit peste tot şi observ o sfoară. O iau şi o leg în jurul celor doi.
Ma pozitioanez în fața Iulianei si îi trag o palma . Dupa mă duc la Andrew şi îi fut o palmă cu toata puterea mea. Ies din mansarda şi îi fac Selenei semn să vina după mine. Ieşim şi din casa si mergem acum la mine acasă.
Selena: O primit ce o meritat! Da m-am distrat foarte tare!
Eu: Cred ca o sa dureze o luna până să termine curatenia!
Selena: Oare cât timp o să le trebuiasca sa se deslege?
Eu: Pot sa zic mult timp, pentru că am legat-o foarte bine si am strâns-o foarte tare. Asta le trebuie daca se pun cu mine!
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...