Fata îsi îndrepta fata spre mine şi îi apare un rânjet.
Iuliana: Uite pe cine avem noi aici!
Eu: Andrew, ce cauti cu ea aici? Si de ce va sărutati?
Andrew: Poi nu-i logic? Este iubita mea!
Eu: Dar parca eu eram iubita ta! Spun rostogolindu-se mai multe lacrimi pe obraji.
Andrew: Bine spus "eram"!
Iuliana: Dragă, eu sunt mult mai buna decat tine!
Eu: Tu sa taci curva drecu!
Iuliana: Ai grija la ton păpuşa!
Eu: Semeni cu mă-tă! Amândoua curve!
Andrew: Tăceți!
Eu: De ce? Cu ce am greşit? Explică-mi! Spun deja plângând în hohote!
Andrew: Eu am vrut doar să îti iau...
Eu: TACI! Strig deja enervată. Sunteți asa prosti! Tuu-arat spre Iuliana- esti doar o curva infecta ca Emma iar tu-ma îndrept din nou spre Andrew- eşti ca toți ceilalti, un prost, idiot, handicapat, fraier, esti un AFEMEIAT cu probleme mintale, esti un bou! A da, si ma rugat Aiden sa va spun ca a plecat din țară ca nu va mai suporta pe voi doi. Si sa nu credeti ca o sa scăpati de mine! O sa ma razbun pentru tot si nu o să va gasiti linistea nici dupa MOARTE! O sa va vânez ca pe niste animale pâna in cele mai întunecate locuri ale lumii! Ma întorc cu lacrimile curgându-mi si alerg spre casă. Nu o sa mai stau aici nici un minut! Gata! S-a terminat! Încep o viată noua alaturi de fratele meu si fără băieți!
Ajung acasa si îmi arunc toate hainele pe pat! Imi iau geamantanele de sub pat si înghesui toate hainele fara sa le mai împatur de fiecare data scăpând un suspin.
După ce termin tot îmi scot bagajele afara si închid uşa. Pornesc spre Pădurea Interzisă făra sa ma uit inapoi si cu capul sus! Gata, acum nu o sa mai fiu bataia de joc a nimanui! S-a terminat cu Kyra cea draguța, acum o sa fie Kyra cea rea si care nu iarta pe nimeni! O sa fiu cosmarul tuturor celor care se pun cu mine!
Prinsă in gânduri nu imi dau seama ca am ajuns in fata pădurii. Mai înaintez putin fara sa îmi fie frica si dau peste păianjenu de 2 metri.
Eu: Unde-i fratemiu?
Paianjen: In casa lui! Putin mai în fata si la..
Eu: Stiu unde! Merg prin pădure vreo 2 minute şi ajung la casa fratelui meu! Am decis sa ascult tot ce zice, poate chiar spune adevarul! Intru în casa neinvitată şi merg in living. Acolo în văd stând supărat pe canapea.
Eu: Motivul? Cand îmi aude vocea se ridica in viteza de pe canapea si ma îmbratisează!
Christian: Ce cauti aici? Esti bine? Ai patit ceva? Vrei ceva de băut?
Eu: Am venit pentru ca vreau sa îmi spui tot! Si dupa o sa îti povestesc si eu ce am patit si ce am de gând!
Christian: Ok. Când erai mica ai fost adusa aici pentru ca prietenul tatalui nostru, bine adica nu erau chiar prieteni..vorbeau mai rar.
Eu: Lasa asta! Continuă!
Christian: Prietenul tatălui nostru a vrut să te omoare pentru ca tata petrecea prea mult timp cu tine! Stiu este ciudat! Eu nu am fost de acord dar nu puteam face nimic, eram prea mic atunci. Ai fost adusa la orfelinat, de acolo te-a luat EL si cu sotia lui dar nu a încercat sa te omoare pentru că soția lui mereu îl ruga sa nu îti facă nimic. Apoi când ai devenit mai mare eu ti-am omorat parinti falsi..iar tu ai crezut ca au avut un accident de masină.
Eu: Nu stiu de ce dar eu chiar te cred acum.
Christian: Cat asteptam sa te întorci înapoi la noi! Da înainte spune-mi ce ai patit!
Eu: Andrew s-a despartit de mine pentru Iuliana! Nu m-a iubit niciodata! A vrut doar sa se culce cu mine!
Christian: Gata! O sa treaca! Toate trec!
Eu: Plecăm de aici?
Christian: Mergem înapoi in Los Angeles! Acolo locuim noi acum!
Eu: Oriunde dar sa plec de aici!
Christian: Sunt gata imediat! Merge în camera si peste cateva secunde vine înapoi cu bagajele gata!
Eu: Cum ai...
Christian: Puterile! O sa te învat si pe tine! De fapt tu esti experta doar ca ai cam uitat de când...ai venit aici.
Eu: Bine hai sa mergem! Trebuie sa luam si biletele pentru avion! Ies din casa si astept sa vină si el.Astept de 5 minute sa vina si nu vine. Mai bine ma uit sa vad de ce nu vine. Intru in casa si îl vad stand nemiscat cu un zambet pe buze.
Christian: De ce sa mergem cu avionul cand pot sa fac un portal direct spre Los Angeles?
Eu: Un ce?
Christian: Un portal! Doar eu pot sa fac asta tu nu ai puterea de a face asta!
Eu: Bine! Fa portalu ala si sa plecam odata de aici! Acesta face cu maine un oval invizibil şi sopteste ceva. In fata noastra apare un portal iar pe margini scrie de mai multe ori "Los Angeles" . Christian ma prinde de mâna si mă trage în portal. O lumina alba ne invaluie iar apoi dispare si lăsându-ne pe o straduța din Los Angeles. In fata noastra era o casa foarte foarte mare cu 2 etaje.
Eu: Unde suntem?
Christian: Acasă! Mama o sa se bucure foarte tare ca te-ai întors! Intram în casa si râman uimita la cat de bine arată. Mai înaintez putin si aud un strigăt de femeie. O usa din dreaota mea se deschide si pe ea iese o femeie. Aleargă pana la mine dupa ma îmbrățișează.Mama: Ce dor mia fost de tine draga mea! Nu credeam ca o sa te mai întorci! Mersi Christian esti un fiu bun!
Christian: Cu placere mamă! Cred ca ar trebuii sa va las singure! Sa mai petreceti timp împreună. Kyra, îti duc eu bagajele în camera!
Mă uit la mama mea şi îi zâmbesc timid.
Mama: Haide Kyra! Tatal tau vrea să te vadă! Ma trage dupa ea în fața unei si îmi face semn sa intru! Pana la urmă imi fac curaj si o deschid. Vad un barbat tânar stând si uitâmdu-se pe geam. Cand aude usa se întoarce îi apare un zambet larg pe față.
Eu: Bună tata! Acesta nu zice nimic doar vine spre mine şi ma ia în brate.
Tata: Sper ca nu o sa mai pleci de lânga noi!
Eu: Nu, nu o sa mai plec! Spun pupandu-l pe obraz. Cand sa ne desprindem din îmbratisare vine si mama si ne ia pe amandoi in brate.
Mama: Va iubesc foarte mult!
Eu: ...De ce îti e cel mai frica?
De dragoste!
De ce?
Pentru ca dragostea distruge!
CITEȘTI
Diavolița
Fiksi RemajaKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...