Ne bagam toți în masini si pornim deodata! Si tot nu înteleg cum cum au ajuns la ideea de a deschide o gradina zoologica, dar îmi place. Ador animalele salbatice si cine stie poate îmi iau acasa un animal. O sa aiba Nagini un prieten sau poate chiar doi.
Christian: Du-te la stanga si parcheaza un pic mai în fața! Îmi striga din spate. Fac cum zice el si ajung în fata unei gradini zoologice, adica gradina zoologica a mamei si tatei.
Ies din masina, ceilalti facând la fel.
Jacob: Acum unde mergem?
Christian: Drept în fața!
Selena: Poi atunci sa mergem odata! Vreau si eu sa vad niste animale draguților. Înaintăm toți într-un rând si mergem la fel.
Christian: Pe aici se intră!
Eu: Tu ai mai fost aici?
Christian: Doar o dată.
Selena: Și mai mergem mult?
Christian: Tocmai am ajuns! Ne zambeste și ne împinge pe o poarta mare, atunci vad o gramada de animale care mananca sau se joaca împreuna.
Eu: Mama si tata sunt aici?
Christian: Nup dar a zis ca poti sa iei ce animale vrei!
Eu: Perfect! Murmur putin mai tare si mai ca încep sa fug cand înaintez. Ști ce mi-am dorit eu mereu fratelo?
Christian: Un ghepard si un pui de tigru.
Eu: De unde ști?
Christian: Cand erai mica tot urlai prin casa ca vrei un pui de tigru apoi te-ai gandit mai bine si ai zis ca mai vrei si un ghepard pe langa puiul ăla.
Eu: Pacat ca eu nu mai țin minte, dar acum sa trecem la animăluțele mele!
Christian: Te duc direct la ele daca vrei.
Eu: Normal ca ma duci!
Christian: Bine, haideți dupa mine. Ne spune la toti și mergem într-o sala mică. Trecem de ea și întram pe un teren mare împartit în doua.
Christian: Bun, în partea dreapta sunt gheparzi iar în partea stanga tigrii. Înainte sa mai zica ceva fug repede în partea drepata adica la gheparzi. Ajung la ei cateva secunde și îi vad cum fug dintr-o parte în alta sau unii jucandu-se. Ma uit peste tot și observ într-un colț un ghepard mai măricel decat ceilalti care sta cuminte si se uita urat la portar. Gata, asta îl vreau!
Eu: Mi-am ales!
Selena: Care?
Eu: Ăsta de aici din colț.
Christian: Bravo surioara, ai ales foarte bine!
Eu: Ăă...
Christian: Acest ghepard este cel mai rau dintre toti si cel mai rapid dintre toti. Acest ghepard a fost mutat dintr-un loc în altul si de fiecare data se sfarșea cu un portar mort. Seamana cu tine, aproximativ!
Eu: Cel mai rau zici..elibereaza-l! Christian se apropie se poarta si doar trage putin si o deschide. Ghepardul iese în fuga si merge spre portar, sare pe el înainte ca
portarul sa faca vreo mișcare și îl mușca de gât.
Dupa ce își termina treaba vine în fuga spre noi dar se opreste în fața mea și îmi întinde lăbuța.
Jacob: Ăstai prietenul meu! Se mandrește el.
Selena: Ce dragut!
Eu: Bun, acum hai la tigri! Ne apropiem toti de cusca lor mai mare și cu cat suntem mai aproape cu atat marim pasul. Cand ajungem ma uit la puisori si vad unul care este putin mai grasut de cat ceilalti si mai draguț.
Eu: Pe ăsta! Arat cu degetul catre acel puisor grasuț.
Selena: Ce frumusete mica avem noi aici! Spune luăndu-l în brate.
Christian: Cand ajungem acasa el o sa stea doar cu mine clar?
Jacob: Iar ghepardul cu mine!
Eu: Bă bă bă nu îmi furați animalele!
Selena: Da tu ai un animal!
Eu: Ce animal?
Selena: Matteo!
Eu: Da dar pe el o sa îl parasesc deci..
Jacob: Mergem odata sau mai stam?
Eu: Ști ceva, deschide tu un portal si masinile o sa le aduca Adam la școala maine.
Christian Mie îmi convine!
J&S: Si mie! Spun ei deodata. Dupa ce toata lumea a fost de acord fratelo a facut portalul si am intrat toti fara tragere de timp. Tot aceasi lumina orbitoare apare și ne scufundam în ea. Dupa 2-3 secunde dispare și ne lasa la mine acasa.
Eu: Eu ma duc sa vad ce face Matti! Le spun indiferenta și ma îndepartez de ei cu animalutele mele în spate. Dintr-un coltisor Nagini se târăște rapid catre noi și se urca pe mine încolacindu-se în jurul taliei mele.
Eu: Vrei sa vi și tu? Bine atunci! Pornim din nou la drum dar nu dureaza mult pana ajungem în fața ușii. Bag cheia în ea și o deschid. Ghepardul o ia înainte și se suie cu labuțele pe fata lui zgâriindu-l. Matti se trezeste numai decat și începe sa urle când îl vede.
Matteo: Ești nebună? Cum sa aduci așa ceva în casa?
Eu: Obisnuieste-te! Ei sunt de acum...fratii si surorile mele.
Matteo: Ai înnebunit! Si pe mine de ce nu mai trezit?
Eu: Am avut treaba!
Matteo: Acum am eu! Se ridica repede din pat și ma tranteste pe mine în pat. Începe sa ma sarute salbatic în timp se îmi prinde mâinile deasupra capului. Fara nici un chef îl împing într-o parte cu ajutorul picioarelor si ma uit la el putin nervoasa.
Eu: Te freacă?
Matteo: Am facut ceva rau?
Eu: Ai zis ca esti diferit!
Matteo: Da, iarta-ma! Dar...simt nevoia sa te întreb ceva!
Eu: Ce?
Matteo: Esti virgină?
Eu: Nu, normal ca nu! Cum era sa raspund altcumva? Da sunt virgina, nu am mai facut-o cu nimeni. Cum ar suna "infractiare virgina" ar suna oribil..si plus ca nu trebuie sa stie toata lumea ca sunt virgina. Cel care stie ca sunt virgina este fratelo si atat.
Doar ca frate'miu sustine ideea ca nu sunt pregatita înca. Am 18 ani cum sa nu fiu pregatita? Daca el a facut-o doar acum asta nu înseamna ca tre sa fac si eu cum face el dar totusi are si el putină putină dreptate.
Matteo: Bine, eu o sa plec acasa! Spune suparat în timp ce se ridica și îsi strange lucrurile de pe noptiera si alte locuri.
Eu: Stii...daca vrei, ăăm poti sa stai aici!
Matteo: Serios?
Eu: Daca tot sintem împreuna! Dar te avertizez, nu ai ce cauta în biroul meu ca o sa ai de aface cu fratii si surorile mele ca daca ma ocup eu de tine...mor în chinuri nu mori direct.
Matteo: Ma sperii!
Eu: Am un efect mult mai rau la unii oameni! Îi spun dupa care ies din camera si cobor înapoi în sufragerie unde fratelo si Jacob stau de vorba.***
Hey diavolilor am scris si eu un capitol de noapte buna! Hai sa strangem cat mai multe voturi la ultimele capitole. Sper ca va placut acest capitol si scuzati unele greseli gramaticale! Pwp!❤
CITEȘTI
Diavolița
Fiksi RemajaKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...