Capitolul 29

324 16 4
                                    

Nici în casa mea nu scap de el? Atunci ma mut pe luna ce dracu!

Eu: Ce vrei? Ce cauți aici? De unde mama măsii ști unde locuiesc? Ce dracu vrei de la mine?
Matteo: Eu...
Eu: Du-te dracu! Vezi daca te primeste! Îi spun plictisita și încerc să închid ușa dar o opreste cu piciorul. Mă așez înapoi pe canapea iar el intra în casa fara să îi zic eu.
Matteo: Vrei macar să mă asculți?
Eu: Nu! Dar nu știu de ce presimt ca o sa îmi zici chiar daca nu o sa te ascult!
Matteo: K, te rog asculta-ma!
Eu: Uu ma rogi, atunci fă-o mai bine!
Matteo: Cum adica?
Eu: Te pui în genunchi și ma rogi frumos sa te ascult.
Matteo: K, vorbesc serios!
Eu: Și eu glumesc ce să zic! Spun dându-mi ochii peste cap.
Matteo: Putem să mergem într-un loc mai retras să vorbim?
Eu: Ți-am zis eu ca te ascult?
Selena: Că mergeți dracului de aici o data ca ma enervați! Spune tare dupa care soarbe din sange.
Matteo: Tu ce bei acolo?
Selena: Sânge! Vreo problemă?
Matteo: Nu, nici una! Spune iritat frecându-și ceafa.
Eu: Hai dupa mine! Îi ordon și face cum zic eu. Urcam scarile care duc la etajul unu în liniște fara să zica nici unul nimic. Într-un sfarșit ajungem în fața biroului și intram în întuneric. Ma asez pe scaunul meu confortabil și îl pun pe Nagini jos, ma aplec puțin fara să ma vadă Matteo și încerc să îi șoptesc ceva sarpelui pd reptomita. Încolacește-te de gâtul lui! Pana la urma îmi iese și sarpele meu dragalaș face ce îi zic. Mă uit acum din nou la Matteo și încep să mă joc cu bratara mea cum fac de obicei.
Eu: Înainte să îmi spui de ce ai venit, adu o pătură!
Matteo: De ce?
Eu: Că ma lasi cam rece!
Matteo: K, lasa șmecheriile și ascultă-ma!
Eu: Poi da zi azi! Observ șarpele aproape de gâtul lui dar atunci Matteo se cutremura putin dupa care își freaca ceafa cu mâna.
Matteo: Eu vreau..vreau să fim împreună!
Eu: CEE??
Matteo: K, tu nu simți acea legatura dintre noi? Da, sa creat o legatura foarte puternica! K, eu te iubesc ca un nebun nu înțelegi? Atunci șarpele se încolăcește în jurul gatului lui și îl strânge.
Matteo: C-ce? Ce am l-la gât-t? Abia spune.
Eu: Este șarpele meu! Acum zi de ce ai venit!
Matteo: Dar ți-am zis!
Eu: Minți!
Matteo: Nu mint spun adevarul!
Eu: MINȚI!!
Matteo: Nu m-mint, eu c-chiar te i-iubesc! Încearca să spuna cand șarpele îl strânge și mai tare.
Eu: Mbene, te las îmi pace doar pentru că sunt obosita și vreau să ma culc cât mai rapid. Îi iau șarpele de pe gât și îl las să umble în voie pe mine.
Matteo: K, eu..eu te iubesc foarte mult! Noaptea nu dorm deloc doar din cauza ta. Îmi apari în minte și dupa rămâi acolo pentru un timp îndelungat.
Eu: Și ce, vrei sa spun ca acum te iubesc si vreau sa traim fericiti pentru tot restul vieții?
Matteo: Cam da!
Eu: Știi ceva, eu m-am saturat sa iubesc! M-am saturat sa iubesc și alții sa își bata joc! Acum eu cu iubirea suntem dușmani.
Matteo: De ce? Ce sa întamplat?
Eu: Chiar vrei sa afli trecutul meu dureros?
Matteo: Orice este legat de tine.
Eu: Bine, locuiam în Londra singura și aveam un iubit pe nume Andrew, era tare frumos si înca este! Șiii am dat o petrecere de ziua mea doar ca prietenele mele Emma si Iuliana nu au putut veni și nici iubitul meu pentru ca plecau nu știu unde dar defapt ei m-am mințit. Apoi, ziua urmatoare am iesit afara și am intrat într-un parculet gol. Pe o banca erau Andrew si Iuliana. Si ce făceau ei? Se sarutau! De ce? Pentru ei erau împreuna pe la spatele meu. Si uite asa am venit  aici si acum am o noua viata!
Matteo: Si atunci de ce ai fost la Londra cu avionul tau?
Eu: Ca sa ma razbun!
Matteo: Woaw, ce poveste!
Eu: Si din momentul în care am aflat tot am ajuns la o concluzie! Continui eu.
Matteo: Ce concluzie?
Eu: Ca toti baieții sunt la fel!
Matteo: Eu nu sunt la fel, da-mi o sansa si o sa îți dovedesc ca NU sunt asa.
Eu: Si Andrew a vrut sa îi dau o sansa, si i-am dat si acum uite ce sa întâmplat.
Matteo: O sansa, te rog! Ma uit în ochii lui rugatori si nu îmi vine sa cred ca îmi este chiar putin mila de el.
Eu: Bine! Cedez eu.
Matteo: Deci, asta înseamna ca si tu ma iubesti.
Eu: Mda! Hai sa nu lungim vorba si du-te acasa.
Matteo: Știi...eu locuiesc cam departe, nu pot dormi aici?
Eu: Off bene! Du-te la etajul doi si gasesti tu camera. Îi spun si ies din birou. Cobor repede în sufragerie și mă pozitionez în fata Selenei.
Selena: Sunteti împreuna?
Eu: Mda, dar vreau doar sa îmi bat joc de el cum au facut si altii sa nu crezi ca îl iubesc! Bine, poate putin foarte foarte putin! Cam 15%.
Selena: Wow! Tu iubesti?
Eu: Ti se pare! Spun si fug în camera. Ma schimb repede într-un tricou scurt și o pereche de pantaloni tot scurti și ma bag în pat. Închid ochii și încerc sa adorm dar simt o mâna pe soldul meu.
Eu: Ia laba!
Matteo: De ce? Suntem împreuna acum!
Eu: Nu conteaza ia laba!
Matteo: Off bine! Acesta își ia mâna dar dupa cateva secunde mi-o pune pe fund.
Eu: Tu chiar n-ai ce face?
Matteo: Dar ce am facut?
Eu: Unde îți ții mâna?
Matteo: Pe iubita mea! Pana la urma renunt și ma foiesc putin sa îmi gasesc un loc mai confortabil. Stau asa cateva minute dupa adorm.

Dimineața

Ma ridic lenesa din pat si ma duc directa baie sa îmi fac rutina.
Dupa ce am stat acolo 5 ani ies și ma îmbrac cu ce apuc. Ies din camera și închid usa sa nu cotrobaie prin casa. Cobor rapid în bucatarie unde îi întâlnesc pe toti chiar si pe Nagini care sta pe masa si încearca sa mânânce un măr.
Christian: Putem sa mergem surioara?
Eu: Putem putem. Îi raspund zâmbitoare și iesim din casa.

Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum