(Ascultati piesa in timp ce citiți)
Eu: Şi eu vă iubesc mult! Mamă, pot sa ma duc la Christian sa îmi descopar puterile?
Mama: Sigur du-te! A doua camera pe dreapta.
Ies în fugă din camera si ma duc unde a zis mama. Bat la uşa si aud un "intra".Eu: Ce faci fratelo?
Christian: Te asteptam..
Eu: Poi acum am venit. Începem?
Christian: Asta este prima şi ultima ta lectie.
Eu: Cum adica "prima si ultima" ?
Christian: Poi nu trebuie sa te învat nimic trebuie doar sa ți cont de ce îți spun acum.
Eu: Bine, hai zi!
Christian: Când vrei sa faci ceva te gândesti la ce vrei sa faci şi se întâmpla.
Eu: Aşa simplu?
Christian: Da!
Eu: Perfect atunci eu am plecat. Mă găsesti în padurea din spatele casei. Spun si ies din cameră. Ma poziționez în fața usi de la intrare şi încerc sa îmi folosesc puterile. Inchid ochii şi ma gandesc ca se deschide usa. Deschid ochii înapoi si observ ca usa este deschisă. Perfect, acum pot sa fac ce vreau.Intru în padure dar sunt speriata de un baiat care striga de durere si sângera.
Baiatu: Sa n-nu întri acolo nu o s-să mai iesi vie de acolo.
Eu: Du-te culcăte si lasă-ma pe mine în pace. Spun si îmi vad mai departe de drum.Mă plimb de 1 ora prin padure si la fiecare 5 minute tot aud un foşnet în spatele meu. Pun pariu ca sunt urmărită de cineva. Oricum, acum ştiu sa îmi folosesc puterile deci nu sunt în pericol.
Mai înaintez putin si ma opresc. Mă intorc cu viteza şi observ cum fuge la dreapta. Ma iau după el si încerc sa îl opresc cu puterile mele. Aud cum se opreste semn ca am reuşit. Ma duc lânga el şi îl privesc în ochi.
Eu: Ce lupişor frumos avem noi aici. Hai zi de ce ma urmăreşti şi cum te numeşti! Acesta se transforma în forma lui naturala şi se uita confuz la mine.
Baiatu: Poi, mă cheamă Jacob şi te urmăream pentru că imi place să îi sperii pe oameni! Dar de unde ai stiut că...
Eu: Treaba mea! Ii spun tăios. Mă întorc si dau să plec acasa dar acesta ma întreabă:
Jacob: Pot sa vin cu tine?
Eu: Nu am încredere în tine! Defapt nu am încredere în nimeni.
Jacob: O sa îți câştig încrederea! Dar pana atunci pot să vin cu tine? Vreau si eu să văd lumea!
Eu: Bene hai! Da să te pună dracu sa spui ce esti ca te alegi si cu un glont în mufă!
Jacob: N-ai pistol ha ha!
Eu: Las ca fac eu rost! Cat mai repede! Pornesc spre casa dar Jacob tot pe loc sta! Până mâine ajungi acasa la mine îti garantez eu!
Jacob: Scuze scuze am fost prins în gânduri. Spune si vine lângă mine. Mă uit la el pret de un minut si îmi vine o idee.
Eu: Da nu ar fi mai uşor daca te-ai tranforma tu şi eu mă pun pe tine şi bagi la fugă?
Jacob: Ce greşit o sunat "mă pun pe tine"!
Eu: Da da hai transformă-te! Face cum zic eu şi se transformă înapoi într-un lup. Ma pun pe spatele lui şi începe sa alerge eu ghidându-l!Peste 3 minute ajungem în fata casei. Ma dau jos si revine la normal.
Eu: Hai dupa mine! Intrăm în casă si suntem întâmpinați de mamă.
Mama: Deja ti-ai facut un prieten? Cum îl cheamă? Şi ce este? Lup, vampir sau diavol ca noi?
Eu: În primul rând îl cheama Jacob în al doilea rând nu este prietenul meu pentru ca nu am încredere în el si in nimeni altcineva ,în al treilea rând este lup si in al patrulea rând Bună mamă!
Mama: Deci este lup! Bine ai venit în casa noastră.
Jacob: Multumesc!
Eu: Mamă, imi dai niste bani? Am nevoie neaparat de o schimbare!
Mama: Normal ca ai! Cu bluzele astea de copii mici si papuci astia! Si cu părul ăsta! Du-te şi vopsestete draga mea. Sunt eu mama dar nu genul ală de mama eu sunt o mama moderna si bineînțeles o diavoliță. Deci hai sa vedem, bluze negre, o geaca de piele neagră, o gramada de perechi de blugi negri şi cizme negre cu toc si fără toc, iar la par îti faci tu ceva frumos!
Eu: Mersi de sfaturi mamă o sa tin mare cont de ele! Dar bani?
Mama: Du-te la tatal tau si cerei bani!
Fac cum zice ea si ma îndrept spre camera tatălui meu. Bat la usa dupa care intru!
Eu: Tată, îmi dai si mie bani? Cred ca ai auzit conversatia despre schimbari si..mnda.
Tata: Normal ca îți dau! A si daca tot îți faci niste schimbări cumpărati si tu o masina draguța!
Eu: Mersi tată! Spun si ies din camera. Ajung înapoi langa mama si o îmbratişez!
Mama: Hai du-te nu mai sta! Il iau pe Jacob şi il trag după mine afară din casă.
Eu: Deci, sa recapitulăm! Haine, bocanzi, cizme orice apoi par si la sfârsif maşina înteles?
Jacob: Da!
Eu: Perfect hai! Acum o sa vezi tu adevărata lume!Am ajunsa mall in mai putin de 1 oră. Acum suntem în cautare de bocanci. Pâna acum am cumparat doar tricouri negre si 2 geci de piele, câteva perechi de blugi tot negri. Mai trebuie doar sa imi găsesc ceva bocanci super sa ma vopsesc si maşina.
Jacob: Uite ăştia sunt super! Arata el spre o pereche de bocanci negri cu un craniu mic într-o parte. Sau cizmele astea! Mai arata spre o pereche de cizme negre cu toc.
Eu: Nu mai bine iau tot magazinul?
Jacob: Merge si aşa!
Eu: Glumeam mă! Hai ca le cumpar pe astea! Intru în magazin si le plătesc. Ies înapoi şi il vad pe Jacob vorbind cu un domn. Ma duc furioasa langa el si îl trag de mana.
Eu: Ce crezi ca faci?
Jacob: Acest domn amabil a zis ca daca vrem sa ne facem o schimbare la par a zis ca ne face pe gratis.
Eu: Şi tu il crezi?
Jacob: Da
Eu: Trebe sa te învăt multe lucruri- murmur eu. Bine hai sa vedem.---
Ies din magazin si sunt foarte mulțumita. M-am vopsit albastra si îmi sta foarte bine. Nu credeam ca albastrul ma prinde.
CITEȘTI
Diavolița
Fiksi RemajaKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...