Capitolul 20

398 20 7
                                    

Profa: Astazi aveti o colegă noua! Hai domnişoara prezinta-te! Spune fixându-mă cu privirea. O privesc si eu cu o privire indiferenta dupa inchid ochii la loc si îi zic:
Eu: Nu dau detalii despre viata mea!
Profa: Dar colegii tai sunt curiosi să vada cum te cheamă!
Eu: Curiozitatea strica la frumusețe!
Profa: Bine domnişoara daca nu vrei sa te prezinți..
Eu: K! Spuneți-mi K!
Profa: Dar este doar o litera!
Eu: Şi ce? Dacă vreți îmi spune-ti aşa daca nu treaba voastră! Spun deja enervată. Daca nu se mulțumesc nici cu atata atunci sa mearga undeva!
Profa: Bine atunci! Se întoarce cu fața la tablă si începe să predea nişte formule care eu deja le stiu, iar ei doar acuma le învața!
Profa: Domnişoară K veniti la tablă sa scrieți o formula?
Mă ridic cu greu de pe scaun şi ma duc spre tabla, iau creta si încep sa scriu toate formulele rămase.
După 2 minute termin iar profa rămâne cu gura căscată.
Eu: Închide gura că intră muştele!
Profa: De unde le stii? Eu doar acum am început să le predau asa ceva! Spune mirată
Eu: Dragă, eu le-am învătat la liceu cred ca tot ce faceți voi acum. Eu am venit aici pentru ca m-a obligat fratelo! Altfel, stai liniştita ca eram eu acuma în pat şi dormeam.
???: Domnişoara, nu aveți voie să vorbiți aşa cu doamna profesoară.
Eu: Vrei să vorbesc mai urât? Cu plăcere!
???: Nu, nu este nevoie.
Eu: Bă da hotărâti-vă si voi o dată! Spun si plec din clasă.

Din perspepctiva lui Matteo

Intru în clasă si o vad pe ea. Stă liniştită cu picioarele pe masă şi cu ochii închişi. Fața frumoasa îi este acoperita cu părul albastru care nu l-am observat pâna acum. Aceasta îsi da părul la o parte şi face contact vizual cu mine pentru câteva secunde apoi îşi pune părul înapoi pe față. Vreau să spun ceva dar sunt oprit de profa care intra în clasa cu copii in spatele ei. Fix acum trebuia sa vina si asta în clasă.
Profa: Astăzi aveți o colegă noua. Spune ea dintr-o data. Hai domnişoară prezinta-te!
Fata: Nu dau detalii despre viata mea! Spune indiferenta.
Profa: Dar colegii sunt curiosi sa ştie cum te cheama!
Fata: Curiozitatea strica la frumusete! Spune acid
Profa: Daca nu vrei sa te prezinti...
Fata: K! Asa mă cheamă!
Deci să înteleg ca numele ei  începe cu K sau numele ei  chiar este K!
Profa: Dar este o litera!
K: Pentru mine este un nume! Spune şi îi închide gura. Profa se întoarce si incepe sa scrie pe tabla nişte formule care nu le-am mai vazut în viața mea!
Profa: Domnişoara K veniti la tabla sa scrieți o formula? Ea se ridica greu de pe scaun si merge spre tabla. Incepe sa scrie o grămada de formule dupa care îi da creta profei care a rămas mută.
Profa: De unde le stii? Eu doar acuma de predau aşa ceva!
K: Eu am învațat la liceu tot ce învățați voi acum! Defapt stiu mai multe decât ştiti voi profesorii! Si stai calma ca de nu ma obliga fratelo nu veneam aici! Asta înseamnă ca nu o întâlneam niciodată si totul ar fi fost ca înainte! Trebuie să îi multumesc fratelui ei! Daca as sti si cine este!
Tocilara: Domnisoara K nu aveți voie sa vorbiti aşa cu doamna profesoară!
K: Vrei sa vorbesc mai urât? Cu plăcere!
Tocilara: Nu, nu este nevoie!
K: Bă da hotarati-va o data! Spune putin mai tare si pleacă. Ma uimeste tupeul bunaciunii. Nimeni nu vorbeste aşa cu profa înafară de mine.
Eu cu Jaison suntem cei mai populari din scoala. Ba chiar concurăm si la curse, eu nu am mai pierdut de 2 ani. Jaison e şi el bun dar mai mult el pariază e mine si asa facem bani. Împreună suntem o echipa foarte bună. Şi mai avem câțiva prieteni care concureaza la curse dar mai rar. Iar ei nu sunt chiar asa de buni ca mine.
Sunt scos din gânduri de clopoțel. Ma ridic rapid din bancă si ies pe hol sa vad dacă o prind din urmă. Ma uit peste tot dar nu o mai văd nicăieri. Alerg repede la geam si o vad mergând la maşina ei când o altă fata ajunde la portiera dreaptă a masini. Nici nu am văzut-o când a trecut! Cu siguranța este ceva la mijloc.

Din perspectiva Kyrei

~Conversatie telefonică~

Selena: Când mergem?

Eu: Acum, te astept la masina mea!

Selena: Sunt deja acolo!

Eu: Cum ai ajuns asa rapid?

Selena: Viteza de vampir!

Eu: Bine, hai ca ajung si eu imediat! Spun şi inchid.

C.T.Î.

Ies din şcoală şi ajung în fața maşini. Intru in timp ce intră Selena si pornesc.
Selena: Mergem la aeroport?
Eu: Da, şi stai calma ca nu cred ca stăm mai mult de o zi sau doua.
Selena: Cu cât mai mult cu atât mai bine! Da nu am apucat sa te întreb, de ce mergem în Londra?
Eu: Am pregatit o răzbunare! Si crede-mă, nu o sa mai iasă vii din razbunarea asta! Doar că, asta este doar prima parte, acum vreau doar sa îi sperii puțin! Apoi mai văd ce mai fac, iar la faza a treia acționez.
Selena: Imi place cum gândeşti!
Eu: Si nu te-am luat cu mine doar sa imi tii companie! O sa faci si tu parte la asta!
Selena: O sa iasă cu sânge, mult sânge!
Eu: Asta şi vreau, dar doar la faza a treia! Opresc maşina şi ies afară.
Selena: Avem bilete pentru avion?
Eu: Nu mai dau bani pentru nişte bilete! Stai putin. Inchid putin ochii dupa ii deschid inapoi şi îi flutur în fața doua bilete de avion.
Selena: Bun, hai odata să plecăm!

***

Selena: Si unde stăm?
Eu: Pfff...la mine acasă!
Selena: Bine, hai ca te duc eu! Spune şi ma pune pe spatele ei. Închid ochi iar nici o secunda nu trece ca am ajuns.
Eu: Ce rapida esti!
Selena: Mersi! Când punem planul în aplicare?
Eu: Poi înca nu se întuneca deci hai sa mergem! Prima data mergem acasa la aia.
Selena: Bun, hai sus!
Eu: Nu trebuie, doar 2 strazi si am ajuns.
Selena: Ok, hai să mergem! Spune si pornim.
De-abea astept sa o vad! Oare îi e dor de mine? Pun pariu ca mia şimtit lipsa. Dar acum, nu mai îmi pasa de ea si o sa vada cu cine s-a pus!
Selena: Am ajuns? Ma scoate Selena din gânduri!
Eu: Da! Hai sa începem! Spun cu un zambet malefic.



Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum