Capitolul 37

326 25 6
                                    

Christian: Deci dupa cum am zis tu erai acel diavol care este mai puternic decat toti din familie iar acum poti sa faci mai multe lucruri ca înainte.
Eu: Uuu...îmi place lucru asta! Dar nu treci o data la partea cu etapele?
Acesta își da ochii peste cap si își muscă buza inferioară.
Christian: Ce vrei sa știi mai exact?
Eu: Ce se întampla în fiecare etapa!
Christian: Ok! În prima etapă ti se schimba foarte foarte rapid starea de spirit. În a doua etapă lesini des dar tu ai lesinat doar o data si nu pot explica asta iar în a treia o sa treci printr-o durere foarte mare la care nu toti pot rezista si mor. Din fericire tu le-ai trecut pe toate.
Eu: Peerfect! Atat vroiam sa stiu. Cand sa ies pe usa Selena striga din spate:
Selena: Apropo maine plecam! Locul asta a început sa ma scarbeasca. Mai bine mergeam la piscina noastra din Spania.
Eu: Bine bine am înteles! Îi spun peste umar si ies din camera.

Cobor la parter si ies si din hotel. Intru într-o cabina de schimb si îmi dau hainele jos rămânând în costumul de baie. Ies din cabina, îmi las hainele pe un șezlong si ma bag în apa mai adanca. Ma las pe spate si încep a înota dar ma lovesc de un corp micuț. Ma întorc rapid si un copil dadea din maini disperat si tragea mult aer în piept. Îl prind rapid pe micut înainte sa cada la fund ca un bolovan. Înot pana la margine si îl asez acolo.

Eu: Sa nu mai înoti la adancimi așa de mari bine? Du-te la parintii tai. Îi ordon eu si îi transmit un mic zambet.
Matteo: Oo ce draguț! Micuta Kyra a devenit o babysitter. Zice cu o ironie în glas.
Eu: Ti-o futut Jaison creieri sau asa prost esti tu de obicei?
Matteo: Hai mai taci! Am venit sa îți zic ceva. Fara sa stau mult pe ganduri îi zic o replica usturatoare care cred ca o sa ma lase în pace.
Eu: Te-ai născut de Black Friday ca ți s-o cam redus mintea! Nu cred ca ști cu cine vorbesti, nu îmi spui tu mie sa tac.
Matteo: Auzi, eu nu mai sunt băiețelul ăla care te iubeste! Gata, s-a terminat. Acum a venit vremea sa îmi bat si eu joc de tine cum ți-ai batut tu joc de mine!
Eu: Doamne de cati dobitoci ca ăsta o sa mai am parte? Zic exasperată si îmi dau o palmă peste frunte.
Matteo: Ai grija cum vorbesti...nenorocito!

Deja enervata ies cu viteza lumini din apa îl prind de gat si îl ridic în aer cu toata puterea mea si ajutata putib de noile puteri. Îl arunc de pământ si ma pun repede peste el începand cu o serie de pumni. Cand vrea sa se ridice si sa ma loveasca îl prind de gât si îi zic:
Eu: Daca nu vrei sa te arunc într-o groapa cu serpi atunci nu te mai baga în treburile mele si vezi cum te comporti si ai grijă si la limbaj javră împuțită! Ma ridic de pe el si merg spre hotel. Mirific, acum mi-a trecut si cheful de înnotat.
Urc scarile la etaj si intru în camera.

Selena: De ce esti furioasa?
Eu: Plecăm! ACUM!! Deschid dulapul si îmi scot toate hainele aruncandu-le în bagaj fara sa le mai aranjez. Îmi strâng toate lucrurile de peste tot si astept sa termine si Selena.
Selena: Acum îmi spui si mie ce ai patit? Apropo le-am zis si baietilor si sunt gata.
Eu: Matteo! Asta am patit. Vine la mine si cică este randul lui sa își bata joc de mine cum mi-am batut eu joc de el.
Selena: Mai handicapat ca el n-am vazut!
Eu: Bine hai sa mergem. Iau bagajul si cobor jos la receptie. Îi dau cheile lui Alex si dau sa ies din hotel dar aud cum ma strigă.

Alex: Hei, înainte sa pleci, vreau sa te întreb ceva.
Eu: Intreaba-ma!
Alex: Ămm, ai vrea să...vi cu mine la...
Eu: Sigur! Vrei numarul meu?
Alex: Da. Ma apropii de el si îi dau foaia mică cu numarul meu de telefon. Bag mana în buzunar, scot rapid cheia camerei si o înapoiez.
Eu: Mai vorbim! Îi zambesc putin dupa care plec si aștept sa apara si ceilalti.

Nu peste mult timp apar si ei. Intram toti in masina iar fratelo porneste cu viteza acum destinatia fiind acasă.

---

Intru acasa plina de energie si ma asez pe un scaun. Îmi scot telefonul din buzunar si vad ca am 2 apeluri pierdute de la Alex. Urc sus în camera si îl sun înapoi.

Eu: Ce s-a întamplat?

Alex: Nimik doar, vreau sa stiu daca esti libera diseara la opt.

Eu: Da sunt libera.

Alex: Bun atunci, poti sa te îmbraci elegant si sa fii gata la opt?

Eu: Sigur, îti trimit adresa prin mesaj. Ne vedem la opt!

Inchid apelul si îi trimit adresa. Dupa ce trimit mesajul ma uit la ora si este doar ora trei. Deci mai am cinci ore sa ma pregatesc. Perfect, îmi pun telefonul pe noptiera si ma pregatesc pentru o baie lungă.

Dechid ochii încet si nu îmi vine sa cred ca am adormit. Ies repede vana, iau prosopul pe mine si ies din baie. Imi iau telefonul si ma uit la oră. Mai am doua ore jumate la dispozitie.
Deschid dulapul si ma uit atent cu ce sa ma îmbrac. Aleg o rochie lunga pana în pamant de culoare albastra închisa. A costat foarte mult dar dupa cum arata nu pot sa zic ca nu a meritat.

La machiaj folosesc doar putin fond de ten, un fard negru cu putin gri, un rimel si un ruj roșu sângeriu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La machiaj folosesc doar putin fond de ten, un fard negru cu putin gri, un rimel si un ruj roșu sângeriu.
Parul mi-l întind si îl las pe spate. Acum sunt gata. Ma uit la ceas si mai am doar cinci minute. Cobor jos si acolo o vad doar pe Selena tastând telefonul. Cand ma aude își întorce capul spre mune si face ochii cat cepele.

Selena: Unde pleci? Si cu cine?
Eu: Am o întalnire cu Alex!
Selena: Care Alex? De la piscină?
Eu: Da.
Selena: Poi eu as zice sa te grabesti. Sa nu lasi un baiat asa frumos sa aștepte! Dar tot pe Matteo îl prefer.
Eu: Nesimțit-o! Îi zic zambind pana la urchi dupa care ies din casa.
Alex: Wow! Arați uimitor! Zice acesta admirându-mă.
Eu: Mersi. Îi multumesc eu si îl îmbratișez. Acesta îmi deschide portiera iar eu intru mulțumindu-i.
Acum sa vedem unde ma duce...

Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum