Iesim din mall si pornim spre magazinul unui prieten de-al lui Christian. Mi-a zis ca are de vândut niste masini superbe. De-abea aştept sa le vad.
__
Eu: Hello, cineva pe aici? Daca vrei sa sti fratele meu este Christian! Strig eu.
???: A deci tu esti sora lui! Spune un tip care iesea dintr-o masină superba.
Eu: Da. Kyra!
???: Adam!
Eu: Încântata! Apropo ai o masina si pentru mine?
Adam: Da, am o grămada! Iar ție ți se potriveşte-spune uitându-se la câteva masini- Ferrari-ul asta! Arată spre un Ferrari negru super tare.Eu: Tot la ăla ma gândeam si eu! Cât vrei?
Adam: Pentru tine este gratis!
Eu: Mersi atunci! Ăămm Adam, daca te rog ceva faci?
Adam: Pentru sora prietenului meu orice!
Eu: Perfect, îmi aduci mâine masina? Cred ca sti unde locuiesc.
Adam: Poi presupun ca locuiesti cu parinții si Christian!
Eu: Presupui corect, deci acolo sa imi aduci masina! Iar daca intervine o problema te sun!
Adam: Ai numarul meu?
Eu: Yap, de la fratelo!
Adam: Ok!
Eu: Ne vedem mâine! Il salut si plec.Acum sunt total schimbată. Nu mai sunt fata acea care iarta pe toata lumea si nu stiu ce. Gata s-a terminat cu fata aia! Acum sa vedem cine îsi mai bate joc de mine. Totusi, simt ca îmi mai trebuie ceva.
***
Am ajuns acasă si ma duc direct spre camera lui Christian cu Jacob pe urmele mele. Dau buzna făra sa mai bat la uşa iar acesta rămâne vizibil surprins.
Christian: Woow, ce bine te prinde albastrul!
Eu: Asa zic si eu! Stai sa vezi ce haine mi-am cumparat!
Christian: Ămm Kyra, trebuie să îți zic ceva care nu o sa te bucure.
Eu: Spune!
Christian: Trebuie să mergi din nou la liceu dupa care la facultate!
Eu: Nu! Gata cu liceu, si la facultate nu mă duc!
Christian: Îmi pare rău dar mama a spus!
Eu: Bine, dar gata cu liceu trec direct la facultate! De acum o să mă prefac ca am 18 ani!
Christian: Nu trebuie să te prefaci! Pot sa te transform eu sa areti de 18 ani, iar dupa ce te transform chiar o sa ai 18 ani!
Eu: Poți să începi!
Accesta îsi ridica mâna şi o misca prin fața mea. Din palma lui iese o lumina puternica dupa dispare.
Christian: Gata!
Eu: Atât? Asa scurt si sec? Făra o incantatie fara nimic?
Christian: Ăă....da!
Eu: Perfect atunci, eu plec! Hai Jacob! Ies din camera si ma indrept spre camera mea. Intru rapid si închid usa dupa ce a intrat si Jacob.
Eu: Trebuie sa îl sun pe Adam sa îmi aduca acum masina!
Jacob: Poi suna-l!
Eu: Asta si fac!---
Prima zi de facultate şi cea mai rea zi! Inca nu imi vine sa cred ca ma duc la facultate cand puteam sta acasa linistita! Dar mna, nu primim întotdauna ce vrem.
Ma ridic leneşa din pat si ma duc direct la dulap. Aleg sa ma imbrac aşa:
Stiu, nu e o tinuta de scoala dar mno. Ma îmbrac cum vreau.
Cobor în bucatarie şi îl vad pe Jacob stând la masa cu un zambet pe fața.
Eu: Nu mai fi aşa optimist ca îmi trezesti nervii! La auzul replicii mele îi piere zâmbetul.
Jacob: Esti suparată?
Eu: Noo... sunt extrem de fericita ca merg la facultate! De abea asept sa îi aud pe profesorii aia palavragind despre...rahaturi!
Jacob: Ok, mergem?
Eu: Nu tare as vrea dar, hai!
Ies din casa si intru în maşină! După ce intră si Jacob pornesc în viteza.Din perspectiva lui Matteo
Stau răzâmat de capota masinii mele, un Bugatti Veyron Hyper Sport. Când dintr-o dată un Ferrari TuNero negru super tare parcheaza în locul prietenului meu. Ma întreb cine este posesorul ei, pentru ca va avea probleme mari!
Imi îndrept privirea spre poarta si fix atunci întra masina prietenului meu. Acesta se da jos din masina foarte furios si merge la Ferrari-ul negru. Portiera maşinii se deschide şi lasa la vedere niste picioare lungi şi subțiri. Rămân uimit când o fată-asta-i bunăciune în toata regula- se dă jos din maşină.Jaison: Asta e locul meu de parcare!
Fata: Simti ca îmi pasă?
Jaison: Tu ştii măcar cu cine vorbesti?
Fata: Cu un prost!
Jaison: Ai grija cum vorbeşti, ca te cam joci cu focu..
Fata: Si tu te joci cu mă-ta în nisip! Spune dupa care pleaca lasăndu-mă sa îi admir fundul bombat
Nu am mai văzut-o dar îmi place de ea! Are ceva neobișnuit! Şi o sa aflu acel ceva!
Jaison: Da cine dracu se crede asta mă?
Eu: Nu stiu frate da ți-a închis gura!
Jaison: Lasă-mă şi tu ca ma enervat destul asta!Din perspectiva Kyrei
Eu: Băiatu ăsta, Jaison, se crede cam tare-n clanță!
Jacob: De unde şti cum îl cheamă?
Eu: Nu-i treaba ta!
Jacob: Am întrebat doar! Acesta se uita inapoi şi face cu mâna. Uite Kyra, vine fratele tău!
Eu: În sfârsit cineva cunoscut! Christian se apropie de noi si ne zâmbeşte malefic.
Christian: Hai să vă prezint pe cineva!
Eu: Hai! Spun si îmi pun ambele mâini in jurul lui Jacob si Christian! Intram în institut si mergem pe holul din dreapta. Mergem în fața unor băii si ne oprim acolo.
Christian: Selena, vreau sa îti prezint pe cineva! De dupa un perete apare o fata cu sânge pe gura.
Selena: Tocmai luam prânzul! -se plânge ea
Christian: O sa îl iei dupa, acum vreau sa ti prezint pe Kyra sora mea si Jacob prietenul ei care este un lup.
Selena: Perfect! Un lup si un diavol, nu se putea mai bine!
Eu: Apropo, aici sunt curve care se dau mari?
Selena: Este una, dar daca vrei o sec de sânge!
Eu: Nu, las-o! Ăamm Selena, ai vrea sa vi cu mine pâna in Londra? Am ceva de făcut!
Selena: Orice doar să scap de facultatea asta! Când m-am inscris cred ca am fost prea fumată sa îmi dau seama!
Eu: Bun, îmi dai numarul tău?
Selena: Sigur! Scoate un bilețel din buzunar şi noteaza numarul mi-l întinde iar eu îl iau!
Eu: Bine atunci, te sun mâine! Spun si ma întorc spre Christian. Unde-i clasa mea?
Christian: Mergi înapoi pe hol si a parta usa pe stânga!
Fac cum zice el si ajung in fața uşi! Intru fara ezitare si ma duc in spatele clasei. Ma asez in banca şi inchid ochi lăsăndu-mă încet pe spate.
CITEȘTI
Diavolița
Genç KurguKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...