Capitolul 34

319 19 4
                                    

Cobor înapoi la etajul unu si merg sa îmi iau de mancare cand ma ciocnesc de o fată.

???: Uita-te pe unde mergi!
Eu: Du-te dracu! Îi spun si îmi vad mai departe de drum. Ajung într-o sala care seamana cu cantina de la facultate. Merg si îmi pun ce apuc pe tava si ma asez la o masa goala. Cand sa gust mancarea atunci apare băiatu de mai devreme si zambeste.
???: Mike, încantat!
Eu: Dracu varianta feminina, încântată!
Mike: Dracu?
Eu: Preferi diavoliță? Pentru ca asta sunt.
Mike: Cum adica asta esti?
Eu: Adica am puteri si pot sa fac ce voi nu o sa faceti în viata voastra.
Mike: Arată-mi ceva!
Eu: Mă lesi sa mânânc?
Mike: Nu!
Mă ridic de la masa si plec dar tipu ăsta Mike tot pe urmele mele este.
Mike: Vrei tigări?
Eu: Ai? Întreb plina de speranță.
Mike: Doar daca faci ceva pentru mine!
Eu: Pune pe altcineva să îți rezolve treburile murdare. Îi scuip cuvintele peste umăr. Intru în camera mea și ma întind pe pat cand un barbat dă buzna în camera.
Barbatul: Schimbate în hainele tale! Rapid!
Eu: Bine, iesi!
Barbatul: Acum! Îmi iau hainele de sub pernă si mă schimb sub privirile insistente ale barbatului.
Eu: Gata!
Barbatul: Acum iesi. Deschid usa camerei si ies pe hol. Ma prinde de mana si ma trage jos la parter. Deschide poarta scolii si îmi da drumu.
Barbatul: Esti libera, poti sa pleci! Zice tare si tranteste ușa. Ce s-a întămplat? Adica am fost eliberată de la o scoala de corectie de buna voie?! Ehh..nu mai îmi bat capu sa descopăr motivu. Ma aplec si îmi scot telefonul din cizmele negre cu putin toc. Formez numarul lui fratelo si dau sa sun iar dupa un ton raspune.

Christian: K, ce s-a întâmplat? Ești bine?
Eu: Sunt bine sunt bine dar hai sa ma iei cu masina ca m-au lasat sa plec fara sa le zic sau sa le fac nimic. Sunt la iesirea din oraș.
Christian: Bine, vin cat de repede pot. Spune fericit si închide.
Ma așez pe asfalt si astept sa vină. Nici dupa cateva minute aud un claxon. Îmi ridic privirea si îl vad pe fratelo cu Ferrari-ul meu. Fug repede la masina si intru.
Eu: Doamne ce dor mi-a fost de tine draga mea. Zic usor si îmbrătisez scaunul si stârnindui lui Christian un zambet.
Christian: De mine nu ți-a fost dor?
Eu: Ce întrebare e asta? Normal ca mi-a fost dor. Sar pe el si îl îmbrățișez. Dar acum goneșteo spre casa. La ordinele mele apasa acceleratia pana la refuz cu un rânjet pe față. Mergem cu o suta șaptezeci kilometri per oră dar pentru mine tot nu este destul.
Eu: Mai rapid mai rapid. Acum de la o suta saptezeci creste si ajungem la doua sute dar simt cum masina încetineste si pana la urmă se opreste. Ma uit nedumerita si vad ca deja am ajuns. Ies din masina si sunt întâmpinată de o gramada de îmbratisări.
Selena: Nu a trecut nici măcar o zi si deja mi-ai lipsit.
Eu: Dar eu tot nu înțeleg ceva. Le spus si le fac cu mana sa intrăm în casa. Ne asezam toti pe canapea si mă privesc insistent.
Jacob: Continuă! Ma îndruma el.
Eu: Poi..m-au dus la scoala asta, am stat acolo ceva timp dupa m-au dat afara într-un fel. Asta nu înteleg, de ce m-au m-ai dus acolo daca m-au lăsat sa plec.
Jacob: Poate ca sunt prea prosti..
Selena: Bine, hai sa o lasam sa doarma. Îi transmit un zambet drept multumire si ma duc în camera. Ma schimb în pijamalele mele ci cranii mici si ma bag în pat adormind instatant.

Dimineața

Ma ridic leneșă din pat si ma duc direct la baie. Îmi fac rapid rutina si cobor jos în sufragerie. Dupa cum vad înca nimeni nu s-a trezit asa ca ma pun pe canapea si îmi pornesc televizorul. Dau canale dupa canale si nu gasesc absolut nimic interesant.

Jacob: Neata, ce faci?
Eu: Neata, încerc sa prind radacini de pat tu?
Jacob: Stii ca azi avem scoala nu?
Eu: Ma piș pe ea facultate.
Jacob: Ai dreptate.
Christian: Ce sunteți asa posomorâți? Întreaba fratelo din spatele meu.
Eu: Dar tu cum de esti bine dispus?
Christian: Am reusit sa agăț o profesoara sexy.
Eu: Daca o prind în casa mea te previn ca ramâne fara sâni.
Jacob: Ce conversatie normală. Spune în timp ce îsi toarna cafea într-o ceașca.
Eu: Eu nu cred ca o sa vin azi la scoala mergeți voi.
Christian: Da ce are daca îti misti si tu putin fundul pana la scoala?
Eu: Ma cam doare capu, spatele si în cot de lumea asta.
Jacob: Nimic nou. Ma ridic de pe canapea si merg în camera. Ma îmbrac cu viteza lumini si cobor înapoi cu un pistol în mana.
Selena: Ce faci cu ala? Spune aparând de nicaieri.
Eu: Nu știu.
Christian: Bine ca te-ai îmbracat ca acum poti sa mergi la scoala.
Selena: Eu ma duc sa ma îmbrac. Ne spune si pleaca.
Eu: Eu plec.
Jacob: Unde?
Eu: La mă-ta în cur.
Jacob: Nu mai încapi. Nu îi mai zic nimic doar ies si ma bag în masina. Pornesc cu viteza foarte mare si nu trec nici 2 minute ca ajung. Ies plictisita rau de tot din masina si o blochez. Îmi târăsc picioarele la propriu pana în fata masini si ma razâm de ea. Cand sa îmi încarc pistolul cu gloante Matteo apare în fata mea confuz.

Matteo: Tu nu trebuia sa fii la scoala de corectie?
Eu: De abea asteptai sa scapi de mine nu? Dar las ca de acum nu ai o sa mai ai treaba cu mine! Eu îmi vad de ale mele tu de ale tale clar? Îi spun si plec. Intru în cladire dupa în clasa si ma asez în banca mea. Îmi pun picioarele pe banca si închid ochii.

Sunt trezita de un clopotel si urletele copiilor care ies grabiti din clasa. Obesrv ca am ramas singura în clasa si nu ma obosesc sa ma ridic. Pana la urma aici am toate orele.

Din perspectiva lui Matteo

Jaison îmi povestește ceva de jumatate de ora si mie mi-a stat capul doar la K. Nu pot sa îmi iau gandul de la ea absolut de loc.
Jaison: Tu ma asculți?
Eu: Da, da. Mint eu.
Jaison: Auzi, aia nu este mașina lui K? Spune holbându-se la un Ferrari negru. Ma uit atent încercand sa vad ceva de geamurile fumurii dar nimic. Atunci pirtiera se deschide si iese K cu un pistol în mana.
Asta-i șansa mea sa o recapăt!

Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum