Capitolul 6

570 21 7
                                    

Eu: Mdaaaa, eu m-am cam plictisit. Dansam de o jumatate de ora. Hai sa bem ceva!
Andrew: Ok, ce vrei sa bei?
Eu: Poi eu nu beau alcol deci, un suc ar merge.
Andrew: Un wisky mic?
Eu: Nu!
Andrew: Haaai doar unul?!
Eu: Nu vreau!
Andrew: Unul mic si atat doar atat, te roog!
Eu: Unul! Atat! Nimic mai mult! Înteles?
Andrew: Da doamnă!

***

Eu: Deci stai să vezi mă peste ce şofer retardat am dat. Îl frecau hormonii pe săracu!
Andrew: Da da, hai sa plecam acasă mai bine! Esti deja beată si ai baut doar un pahar mic cum ai zis tu.
Eu: Ehh, viața!
Andrew: Ăha ăhă, cum zici tu. Urcă în masină!
Eu: Hai să mai stăm!
Andrew: Nup...hai că este deja târziu, trebuie să te culci.
Eu: Da nu începe şcoala mami.
Andrew: Mai contează? Urcă!
Eu: Acuma acuma.

Intru în maşină şi porneşte în viteză.

Eu: Hoo mă că vomit pe căpățâna ta!
Andrew: Ai vrea tu.
Eu: Poi da cum să nu.
Andrew: Ajungem imediat şi dupa nu o să mai vomiti.
Eu: Da da.

Andrew: Noapte bună îngeraş! spune acesta în timp ce ma înveleste şi ma pupă pe frunte.
Eu: Îngeraş îi mă-ta eu îs om.
Andrew: Mda..o ma prefac că nu am auzit nimic.
Eu: Da da...noapte bună îngeraş!
Andrew: Aha

---

Mă trezesc cu o durere mare de cap. Da ce am facut să merit eu durerea asta? Am fost cuminte ieri, cred. Stiu doar ca am dansat de nu am mai putut apoi mi s-a rupt firu'. Ehh, lasă.. o să descopar eu ce am facut.
Îmi târăsc picioarele pana îmi baie şi imi pornesc duşul.

Am terminat duşu si acum nu stiu ce sa fac. Cred că o să ma duc in mall cu fetele. Nu sunt eu o fata înnebunita după haine dar mna, am chef de cumpărături plus că imi trebuie haine noi şi o rochie frumoasă pentru ziua mea. O să dau o petrecere si o să invit toată şcoala. Chiar dacă nu sunt eu cu petrecerile, o schimbare nu strică.
Îmi pescuiesc telefonul de pe noptiera si le scriu mesaj la amândoua. Avem un grup împreună.

Eu: "Hello, veniti azi în mall?"

Iulia: "Sigur! La ce oră?"

Eu: "Eu zic să mergem acum pentru ca ma plictisesc de moarte si sa avem timp sa mai stam să şi mâncăm ceva."

Emma: "Vin şi eu." Doar ca eu o sa ajung mai tarziu pentru ca am ceva treabă."

Eu: "Ok, ne întalnim în fata la mall. Si sa nu mergeti cu taxiul că eu cu sigurantă nu ma mai duc nici să ma arunce cineva in foc."

Iulia: "Las că ştii tu să te aperi."

Emma: "Exact"

Eu: "Despre ce vorbiți?"

Emma: "Nimic nimic, ne vedem"

Eu: "O...k...papa"

Bun acum să vedem cu ce mă îmbrac.  Deschid usile dulapului si mă uit atent printe haine. Dupa ceva timp de gândire am optat pentru o pereche de blugi negri şi o bluză albastru inchis. M-am incaltat şi am iesit in viteză pe usă afară.

***

Ne plimbăm prin mall de vreo 2-3 ore si ne-am cumparat o doză de haine. Defapt eu mi-am cumparat vreo două perechi de blugi si o bluza dar Iuliana si Emma au cumparat tot ce au vazut.

Eu: Mergem undeva sa mancăm?
E&I: DA!
Iuliana: Eu mor de foame!.
Emma: La fel si eu. N-am mâncat nimic azi dimineață.
Eu: Te felicit👏
Emma: Uu mersi!
Iulia: Hai nu mai stati la povesti şi hai să căutăm o masă libera, pentru ca aproape toate sunt ocupate.
Eu: Am gasit eu una.
Emma: Fix langă geam, perfect. Avem vedere buna.
Iulia: Mai conteaza vederea? Conteaza ca eu mor de foame!
Eu: Gata gata, comand eu acuma o pizza.
Iulia: Si înca ceva!
Eu: Ce?
Imi face semn cu capul ca sa ma intorc. Fac cum zice ea iar cand ma intorc dau de niste ochi caprui ca ciocolata ( Milka ).

Eu: Inger pazitor!
Andrew: Ce?
Eu: Tu esti cumva îngerul meu pazitor? Pentru ca esti oriunde unde ma duc.
Andrew: Nu as regreta dar nu.
Eu: Bine..daca tot esti aici, îmi zici şi mie ce am facut aseară pentru ca mi s-a rupt firu.
Andrew: Poi te-am convins sa bei un pahar de wisky cu mine apoi nu stiu ce mi-ai povestit de soferi dupa te-am dus acasa si mna...cam atat.
Eu: Huuu..ce bine ca nu am facut o prostie.
Andrew: Bine eu trebuie sa plec, am venit doar sa te salut.
Eu: Ok, ne vedem maine la liceu!

***

Acum sunt acasa si am ajund foarte tarziu din cauza Iulianei. Presimt ca maine cineva o sa doarma în ora de romana.
Dar mai bine ar fi sa ma pun si eu în pat sa nu cumva să adorm pe la o oră. Ma schimb în pijamale si ma bag în patul moale si cald care ma astepta. Închid ochii si cad în lumea visurilor.

Eu: SĂ ÎMI BAG CEVA IN ALARMA SI IN CINE O FACUT-O!!
Andrew: Mai usor îngeras!
Eu: Lasa-mă cu îngerasi tai! Stai, cum ai intrat în casa?
Andrew: Secret!
Eu: Lasa secretele si spune-mi!
Andrew: Nup
Eu: Iuliana?
Andrew: Nup
Eu: Emma?
Andrew: Nup
Eu: Atunci cineeee?
Andrew: Nup
Eu: Bine nu-mi zice! Dar scoate-mi niste haine din dulap până fac un duş scurt!
Andrew: Bine du-te ma ocup eu!

Intru imi baie si pornesc apa calda. Imi torn pe burete putin gel si ma spal rapid să nu intarzii la liceu. Nu am chef de morale.
Termin si duşu si ies afara din baie.

Eu: Unde sunt hainele?
Andrew: Pe scaun langa pat...sti ca..ămm esti doar...intr-un prosop nu?
Eu: Da adica nu defapt ba da. Fug repede spre scaun îmi iau rapid hainele si fug spre baie. Nu ai vazut nimic, înteles?
Andrew: Înteles!
Eu:Bine,acum dute jos ca vin si eu imediat.!

Din perspectiva lui Andrew

Intru incet pe geam ca să nu fac galagie şi să o trezesc. Ajung în camera ei si ma asez pe un scaun aşteptand să se trezească. Ce drăguț doarme! Dar mi-ar placea sa fiu lànga ea in momentul ăsta.

Diavolița Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum