Nu, asta nu se poate! Adica nu o să mai vorbim si asta înseamnă ca nu o sa mai fim împreuna. Trebuie neaparat sa îmi cer iertare.
Am terminat toate orele si acum sunt în drum spre casa Kyrei. Da am aflat cum o cheamă si pot sa spun ca are un numa foarte foarte frumos. Niciodata nu am mai întâlnit o fata asa frumoasa dar si cu un nume pe masura.
Prins în gânduri nici nu îmi dau seama cand ajung în fata casei ei. Ma duc langa geam si îmi lipesc urechea de ea sa vad daca aud ceva.Selena: Auziti, nu credeti ca avem nevoie si noi de o vacantă?
Kyra: Te susțin.
Jacob: Hai mergem..la piscina.
Christian: Ooo buna alegere prietene! Sa nu te plangi cand o sa te trezesti cu capu sub apa. Spune zambind malefic.
Jacob: Mai vedem noi cine pe cine!
Kyra: Deci ne-am hotarât, mergem la piscina.
Jacob: Dar problema este cand.
Kyra: Acum!
Selena: Perfect, ma duc sa ma pregatesc! Le apune si dispare din fata ochilor. Bun, acum stiu unde merg si o sa merg si eu cu Jaison. Ma îndepartez fericit de casa iubitei mele si noua destinatie este casa mea si lui Jaison.
Ajung în mai putin de 15 minute si intru rapid în casa înatampinat de un val de înjuraturi colorate.Jaison: Unde mama mătii ai fost? Christine toata ziua mi-o futut creieri si tu mergi sa te întalnesti cu fufe sau ce faci tu!
Eu: Auzi, tu sa nu faci pe Kyra fufă ca te fut cu o lopată.
Jaison: Kyra? Cine-i Kyra?
Eu: K!
Jaison: Adica o cheama Kyra?
Eu: Da mă futardel!
Christine: Auzi Jaison care crezi ca mi-ar veni mai bine? Asta sau asta? Merge în fata lui si îi flutura doua perechi de cercei.
Jaison: Da nu vrei sa ma lași în pace?
Eu: Ascultați-ma, mai ales tu Jaison! Astazi am ajuns la concluzia ca trebuie sa ne relaxam si noi nu? Si am decis sa mergem la piscina.
Christine: Super tare! Ma duc sa îi anunț pe ceilalți.
Eu: Mdaa...avem o mică mare problema.
Christine: Ce problema? Întreaba confuza.
Eu: Merg doar eu cu Jaison!
Jaison: O dat norocul peste mine!
Christine: Du-te dracu de oligofren împuțit! Spune si pleaca furioasa. Jaison se apropie de mine si îmi pune o mana dupa cap.
Jaison: Deci prietene, la ce piscina mergem?
Eu: Secret! Acum du-te si fă băgăjelu!
Jaison: De ce eu?
Eu: Pentru ca eu am venit cu ideea si îmi este prea lene! Cu niste înjuratiri murmurate Jaison urca pe scarile de la etaj.Din perspectiva Kyrei
Gata de drum ne bagam toti în masina lui Christian si pornim. Ma întind în fata si îi fixez eu oglinda retrovizoare cand obeserv un Bugatti Chiron rosu mergând în spatele nostru.
Eu: Marește viteza! Îi ordon lui Christian iar acesta face cum îi zic eu. Ma uit înapoi în oglindă dar vad ca masina nu mareste viteza si merge tot așa. Ma relaxez cand îmi dau seama ca nu ne urmareste si ma las pe spate.Coborâm toti din masina si intrăm în hotel. La recepție un barbat bine lucrat ne zambeste si ni se adreseaza cu un glas puțin răgușit.
???: Eu sunt Alex, cu ce vă pot ajuta?
Jacob: Două camere va rog!
Alex: Sigur! Acesta deschide un sertar si scoate doua chei. I le întinde lui Jacob dupa care închide sertarul si se poziționeaza ca înainte.
Eu: Mergeți voi înainte eu rămân sa plătesc. Le zic dar ei nici nu ma bagă în seamă. Cat trebuie sa plătesc?
Alex: Cat doriți dumneavoastra!
Eu: O Doamne! Credeam ca o sa zici "Cat vrei tu frumoaso!"
Alex: Adevarat! Chiar esti frumoasa!
Eu: Mersi! Îi dau bani si plec spre camera. Intru si sunt uimită sa văd ca toate hainele sunt puse la locul lor iar bagajul pe care îl folosim amandoua este sub pat.
Selena: Cat o sa stăm aici?
Eu: Cât vrei tu! Îi spun indiferenta si îmi iau costumul de baie din dulap. Intru în baie si ma schimb rapid. Îmi prind părul într-un coc nevrând sa îl ud cand intru în apa si ies din baie. Îmi iau prosopul negru si ies afara din camera. Cobor jos si ajung la receptie unde Alex își îndreaptă privirea spre mine si ramane mut. Îi zambesc si îmi vad mai departe de drum.Ajung în fata unei piscine mari dar langa ea mai sunt înca trei deci în toatal sunt patru piscine. Îmi pun prosopul pe un șezlong si ma bag în apă. Închid ochii si stau asa pana sa ma stropeasca cineva în fata. Deschid rapid ochii si un Jacob zâmbitor sta în fata mea. Ma prefac ca merg pe langa el iar cand ajung umar la umar sar pe el și îl bag cu capul sub apă. Stau asa cateva secunde dupa care ma simt aruncată în sus. Aterizez în apa iar în fata mea se afișeaza un picior. Îl prind si trag de el știind ca este piciorul lui Jacob. Plec rapid de langa el si ma duc în piscina de lânga. Ma las pe spate si închid ochii încercand sa ma relaxez dar sut prinsa de picior si luată în brate. Îmi ridic fata si atunci dau de chipul lui...MATTEO?!! Ce cauta el aici?
Eu: Ce cauti aici? Mai urmarit cumva?
Matteo: Da, dar te-am urmarit sa stabilim ceva.
Eu: Am zis ca nu mai avem ce discuta!
Matteo: Te rog! Îl privesc în ochii rugatori si nu îmi vine sa cred ca cedez.
Eu: Mbine! Ma lipeste cu spatele de marginea piscinei si se pune în fata mea.
Matteo: Atunci cand mai vazut cu aia în club a fost...o greseala. Jacob mi-a spus ca..
Eu: Da stiu ce ti-a zis Jacob dar asta nu înseamna ca trebuia sa îl crezi.
Matteo: Stiu si de asta ma detest. Te rog, mai dă-mi o șansa. Te rog!
Eu: Nu! Atunci se apropie de mine si ma saruta.
Matteo: Acum îmi mai acorzi o șansă? Spune îndepartându-se de mine.
Eu: Bine, ai castigat. Ma strânge tare în brațe lăsându-ma fara aer. Se desprinde de mine si ma stropeste cu apa în fata. Ma apropii de el dar cand sa îl împing se da la o parte si simt cum ma duc la fund. Ma ridic cu un zambet pe față si sar pe el căzând amandoi sub apa. Acum o să o pățeasca! Îl trag de picior si îl apas cu mainile pe cap ținându-l sub apa. Acum sa vedem cat rezistă.
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...