După 3 luni
Mda, au trecut trei luni pline. Am fost foarte ocupată. La facultate nu am mai fost deloc. Si ce sa spun, am calatorit mult am fost aproape peste tot, am cunoscut o gramada de oameni de afaceri. Chiar am devenit mult mai puternica decât am fost. Am participat si la transporturi cu droguri, arme dau maşini, pot să spun ca sunt expertă. Am primit si un pistol dar acum am o gramada, pot sa spun o camera întreagă cu diferite arme.
In toate oraşele şi țările pe unde am fost mi-am adunat oameni de partea mea. Am fost pe toate pistele de curse pe unde am fost şi m-am facut cunoscută! Mi se spune Diavolul desi nu eu mi-am ales numele dar îmi place.
In tot aceste 3 luni m-am mutat singură intr-o casa super mare si am apartamente sau case în Franța, Spania, Germania si o gramada de tări.
Jacob si Selena mi-au dovedit ca pot sa am încredere în ei si ca îmi sunt prieteni adevarati si ca să le arăt ca si eu tin la ei i-am băgat în echipa mea si am participat împreuna la diferite transporturi. Iar pe Christian l-am bagat si pe el de partea mea.
Si ce pot să mai spun, am 2 avioane personale şi un ajutor personal. Mai pe scurt la toate astea, am devenit o infractoare, delicventa cum vreți! Dar îmi place ce am devenit! Acum nimeni nu se leaga de mine! Toate astea am făcut într-un timp foarte scurt, toate astea am facut in 3 luni! Un timp scurt ştiu dar destul timp pentru mine.
Christian: Surioară, mama ne obligă sa mergem la facultate!
Mda, dupa astea 3 luni tot nu a renuntat la ideea de a merge la facultate. Si chiar dacă ma susține în tot ce fac tot vrea sa mergem la facultate.
Eu: Poi hai sa mergem atunci! Am lipsit 3 luni deci cu siguranța cineva de acolo ne-a simțit lipsa.
Ies afară din casă şi mă bag în maşină. Pornesc cu viteza şi îmi fac loc printre maşinile care merg foarte încet. Ăstian au adormit la volan sau ce dracu!Din perpectiva lui Matteo
A plecat definitiv! Sigur a plecat! Nu am mai vazut-o de fucking 3 luni! În fiecare zi speram sa o văd dar cu cât treceau zilele mai repede cu atât deveneam tot mai supărat.
La curse de fiecare dată când concuram mai ca era sa pierd. Dar acum cel mai fericit ca a plecat este Jaison. In fiecare zi vorbeste despre ea şi spune că a speriat-o foarte tare dar eu nu cred asta! Sigur s-a întâmplat ceva.
Acum sunt în curtea scolii sprijinit de capota masinii mele ca de obicei. Ma uit spre poartă sa vad daca apare ea dar nu! Sunt deja obisnuit cu asta. Îmi las privirea în jos dar fix atunci se aude motorul a mai multor maşini. Pe poarta facultați intră patru maşini negre superbe dar prima este un Ferrari negru care l-am mai văzut! Un zâmbet pâna la urechi imi apare pe fața când Ferrari-ul parcheaza lânga mine în acelasi timp si locul de parcare al prietenului meu. Portiera se deschide dar tot atunci apare si Jaison. Acesta rămâne uimit când vede dar uimirea se transforma in nervozitate. Iese din masina rapid si merge lânga masina micuței K!
Jaison: Nu ai plecat înca mă? Se pare ca chiar vrei să te arzi! Spune el, aproape ca strigă.
K: Ai grija la ton şi cum vorbeşti! Nu te crede mare si tare ca nu esti! Esti doar un rahat cu ochi!
Jaison: Da cine esti tu mă? Eşti doar o târfa cu gura mare!
Ea se apropie de el şi îi zâmbeste.Dar ceva ciudat se întâmpla cu ochii ei, au devenit roşii! Când nu mă aştept îi da un pumn în stomac şi îl loveste în omoplati! Jaison vrea sa îi dea un pumn dar ea este mai rapida si îi prinde pumnul. Îi da un picior la diamante si se apropie de fața lui. Îi şopteste ceva ca sa nu aud si pleaca.
Ma duc rapid lânga Jaison si il ridic sus.
Eu: Ce ți-a spus? îl interoghez eu.
Jaison: Mi-a pus un pistol la tâmpla şi a zis ca de data asta am scapat prea uşor, data viitoare ma omoară direct! Apoi a zis ca putem sa o facem cum vrem noi dar nu curvă. Când aud ce spune fac ochii mari. Acum sunt si mai curios de persoana ei. Nu pare doar o fata simpla care merge la scoală!
Jaison: Hai s-să mergem la ora-a! Spune el gâfâind.
Pornim spre clasa iar când intrăm îmi aduc aminte ca suntem in aceeasi clasa. Imi îndrept privirea spre ea şi vad ca tot aşa sta ca acum 3 luni.
Profesoara intră dupa noi si rămâne muta când o vede pe ea.
Profa: Unde ai fost? Ai o grămada de absențe!
K: Sunt conştientă de asta! Raspunde indiferentă.
Profa: Poi şi? Ce ai de gând să faci?
K: Sa îmi sun prietenii şi sa le spun ca diseară mergem în clubul Wild! După atâta munca trebuie să ne relaxăm si noi!Cum?
Ea lucra?
Cu ce se ocupă?
Profa: Pentru asta ai detentie!
K: Bun, sa mă aștepți până o sa vin, ok?
Profa: Treci la tabla, acum! -se ridica încet si merge spre tabla. Ia creta dar când să scrie ceva se sună.
K: La bună vedere! Spune si face o reverență. Toți cei din clasă pufnesc în râs când o văd. Iese afara din clasa şi ma duc după ea. O văd stănd de vorba cu o fata care ma priveşte. Ma prefac că nu le-am vazut si mă razâm de perete.Din perspectiva Kyrei
Selena: Băiatul ăla te soarbe din priviri! Ma tachineaza ea.
Eu: Mda, se tot uita la mine de când am apărut prima oară aici!
Selena: Daca ar stii cine esti cu siguranța nu ar mai umbla dupa fundul tău!
Eu: Aşa sunt toți băieți! El este atras doar de fundul si sânii mei!
Selena: Bine, hai ca eu plec! Ne vedem în club! Imi declara în timp ce se uita la el. Da, este de-a dreptul frumos dar este doar un mod de a te cuceri.
Trec pe lânga el si ma duc la cantină. Ma aşez la o masa goala cand o fata cu fata plina cu machiaj se aşeaza în fața mea.???: Tu esti K? Intreaba ea cu un zâmbet forțat.
Eu: Da, ce vrei?
???: Te-ai luat de Jaison! Si vei plati pentru asta!
Eu: Da cine esti?
???: Charlotte!
Eu: Bun, acum zi ce vrei de la mine!
Charlotte: Sa nu te mai iei de Jaison! Daca te prind o data te... -îi dau o palma.
Eu: Te? Îi zâmbesc răutăcios şi plec.
CITEȘTI
Diavolița
Novela JuvenilKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...