Ies din baie si mă bag direct în pat. Îmi iau telefonul de pe pat si îl deblochez. Am un mesaj de la Matteo si un apel pierdut tot de la el.
Matteo: Hei iubire, ce faci?
Eu: Bine, acum m-am pus în pat.
Matteo: Pot sa vin pe la tine?
Eu: Nu! Este tarziu!
Matteo: Te rooog!
Eu: NU!
Matteo: Mbine...te iubesc!
Eu: Si eu te...Ce dracu scriu eu aici? Si cum am ajuns eu sa iubesc. Nu nu, trebuie sa îmi revin.
Mă ridic rapid din pat și iau o sticla de bautura aruncând-o pe podea. Iau un ciob ascuțit de pe jos și îmi fac un semn frumos pe tot bratul.Selena: Ce faci Kyra? Întreaba speriata întrând în camera.
Eu: Eu am ajuns sa iubesc îți vine sa crezi? Nu, asta nu se poate întâmpla.
Selena: Poi în cazul ăsta continuă până îți înveti lectia! Spune si pleaca.
După mai multe zgârieturi frumoase strang rapid de pe jos si ma pun în pat. Îmi blochez telefonul si mă culc.Ma trezesc cu o durere de cap foarte mare. Încerc sa ma ridic din pat dar simt cum ma cuprinde o durere de spate. Ma las înapoi pe pat si ma întind pe spate stând asa cateva minute dupa care ma ridic.
Îmi fac rutina si ma îmbrac cu ce apuc. Cand sa ies pe usa simt cum genunchii ma lasă si cad pe jos.Din perspectiva lui Christian
Ies din camera cu un zambet pe buze îndreptându-mă spre camera Kyrei si a Selenei.
Pun mana pe clanta si o deschid dar ceva de pe cealalta parte a usii nu ma lasa sa o deschid mai tare. Îmi bag capul în mica crapatura si ma uit în jos. Cand o vad împing mai tare usa si intru. O ridic de pe jos rapid si o culc pe pat. O întorc pe burta si îi dau parul la o parte de pe ceafa. Pata neagra a disparut!
Asta este un semn ca este în a treia etapa. O asez mai comod pe pat dupa care plec dupa ceilalti.
Îi vad pe cei doi stând de vorba si râzand. Ma apropii de ei si ma pun între cei doi.Christian: Kyra...a lesinat din nou!
Selena: Cum? De ce?
Christian: A ajuns în a treia etapă!
Jacob: Poi si ce facem aici? Hai sa mergem la ea! Las capul în jos sa simt cum mi se scurge o lacrima pe obraz.
Christian: Degeaba mergem la ea! Acum de ea depinde daca va lupta sau...va muri!Din perspectiva lui Matteo
Ies din camera cu un zambet stâmb pe buze în timp ce ma îndrept spre camera Kyrei.
Ajung fix în fata camerei ei si intru fără să mai bat. O văd stând pe pat adromită...cred. Ma apropii mai mult de ea si vad cum tremura putin dar dupa se opreste. Îmi asez rapid urechea de pieptul ei dar nu aud nici o bataie. Ma ridic panicat de pe pat si cand sa încerc sa o trezesc deschide ochii brusc. Ma dau cativa pasi în spate cand îi vad ochii rosii. Mă uit mau atent iar ambi ochi se fac total negru.
Ies rapid din camera si fug dupa prietenii ei.Caut de o ora dar tot nu îi gasesc. Ma opresc dintr-o data si ma întorc. Pornesc acum spre camera Kyrei sa vad daca este în regula.
Intru încet în camera si ma uit peste tot. A...A DISPĂRUT! Ies din camera si cobor jos la receptie.
Eu: Alex, ai vazut o fata cu par albastru putin ondulat?
Alex: Da! A plecat acum aproximativ...o jumătate de oră!
Eu: În ce parte s-a dus? Întreb aproape scos din minti.
Alex: Încolo! Spune și arata cu degetul spre piscină. Ies rapid din hotel si merg spre oamenii care se bălăcesc fericiți în apa. Ma uit peste tot dar nu o vad pâna cand simti o mana pe gatul meu cum mă strânge tare.Matteo: Cine esti? Întreb încercand sa scap din mana omului.
Kyra: De ce mă urmaresti?
Matteo: Kyra? Nu, nu te urmaream te cautam! Unde ai fost, ai patit ceva? Fara sa mă astept ma întoarce cu fata spre ea si tresar cand îi vad din nou ochii aceia negrii.
Kyra: Priveste-ma! Ce vezi? Spune cu o fărâmă de furie.
Eu: Vad...o fată frumoasa cu inima plina de ură dar care asteapta sa fie iubită! Vad o fata desteapta dar încapațânată, crudă pe dinafară dar sensibila înăuntru! Asta văd! Ma apropii încet vrând sa o sarut dar ma trezesc cu o palmă usturătoare pe obrazul meu. Mai primesc un picior în burta si un pumn în față. Se dă în spate si îmi spune doar eu sa aud:
Kyra: Ne desparțim! Zice furioasa si pleaca. Doamne ce forță are în ea. Ma doare asa tare încat nu cred ca o sa îmi revin nici dupa o lună!Din perspectiva Kyrei
Intru înapoi în hotel si merg direct în camera a mea si a Selenei.
Deschid usa camerei iar pe pat stau Jacob, Selena si Christian care este foarte fericit.Eu: De ce ești fericit?
Christian: Pentru ca nu ai patit nimic!
Eu: Ce sa patesc? Oricum trebuie sa dai niste explicati! Îi spun serioasa si ma asez pe scaunul din fata lui.
Christian: Ce vrei sa stii?
Eu: În primul rand, de ce am lesinat. Doi, de ce am ochii negri iar trei, de ce ma simt puternică? Ma simt de parca as putea distruce un oraș întreg.
Ma uit drept în ochii lui dar el începe sa râdă.
Christian: Mai stii cand am mers toti cu avionul în Londra? De atunci a început totul. Cand am plecat din Los Angeles eu si Jacob ti-am tot pus întrebari iar tu tezai enervat si ai vrut sa ne iei la bataie dar Selena te-a oprit si a zis sa îți verși nervi pe Matteo care ne urmarea. Iar atunci ti-ai schimbat starea de spirit foarte rapid iar de atunci mi-am dat seama ca esti unul dintre cei mai puternici.
În trecut în fiecare familie se nastea cate un diavol mai puternic decat toti din familie dar unii nu puteau rezista dureri atunci cand ajungeau în a treia etapa si mureau.
Eu: Despre ce etape vorbesti?
Christian: O sa îți zic si despre asta dar dupa ce termin ce am de zis si asculta bine pentru ca nu mai repet a doua oara...***
Am postat si eu un capitol îm sfarșit. Desi nu a iesit prea bine pentru ca nu am avut inspiratie si m-am grabit putin.
Oricum sper sa va placa!
❤Pwp❤
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...