Profu: Domnisoara, cum te cheama? Nu te-am mai vazut pe aici!
Eu: K!
Profu: O litera?
Eu: Este un nume!
Profu: Bine, sa trecem peste asta! Ora asta va las să faceți ce vreți!
Perfect! În sfârşit un prof de treaba! Îmi scot telefonul din buzunar si o sun pe Selena.~Conversatie telefonica~
Eu: Ştii, nu am mai fost de mult timp la prietenii nostri din Londra, mergem după ore?
Selena: Mergem mergem, cu siguranța ne asteapta! Dar la club nu mai mergem?
Eu: Nu! Îi anunț eu pe ceilalți! Închid.
C.T.Î
Bun, acum trebuie sa îl sun pe Jefferson (ajutorul meu).
~Conversație telefonică~
Jefferson: Domnisoara K?
Eu: Asculta, pregateste unul dintre avioanele mele si anunțai pe Christian si Jacob sa fie acolo! Acum!
Jefferson: Da domnişoara! Spune şi închide.
~C.T.î.
Bun, acum ce fac? Mama a zis sa vin la facultate nu si sa stau la ore deci mai bine plec.
Ma ridic de pe scaunul în care am înțepenit si ies din clasa.Din perspectiva lui Matteo
De ce merge in Londra? Am auzit cand a vorbit la telefon cu cineva apoi a sunat pe altcineva si a zis sa îi pregateasca unul dintre avioane.
Are avion personal?
Are mai multe avioane?
Nu! De data asta nu o mai las sa plece! O sa o urmaresc si daca este nevoie urc după ea în avion!
Este vina ei ca nu pot dormi nopți întregi mai ales de când a plecat nu am dormit absolut deloc! Si nu are dreptate deloc! Ieri am auzit cum ia zis prietenei ei ca sunt atrat doar de sânii ei care seamana cu niste mingi de plaja si de fundul ei bombat. Bine, poate doar puțin dar mai mult sunt atras de ea! De atitudinea ei! De personalitatea ei! De tot ce tine de ea!
Ies si eu din clasa si ma duc dupa ea. O văd cum coboara scarile in grabă asa ca o urmăresc în linişte! Iese din şcoala, intra în maşina si porneşte în viteza. Fac si eu la fel şi conduc cu grija în spatele ei sa nu mă vadă. La un moment dat opreste pe o pista de avioane. Iese din maşina şi întră în unul dintre cele doua avioane. Ies si eu si ma îndepartez de masina apropiindu-ma de avion. Intru foarte încet în avion si ma ascund dupa un fotoliu.K: Porneste! Ordona ea pilotului. Selena, ți-am zis planul sau doar am vrut sa îti zic?
Selena: Doar ai vrut! Jacob, Christian ştiți unde mergem nu?
Christian: Poi dupa cate am auzit, în Londra!
Jacob: Dar încă nu stim de ce!
K: Nu trebuie sa ştiți!
Christian: Dar eu sunt fratele tău, suntem în aceeaşi echipă!
Jacob: Iar eu sunt prietenul tău! Ți-am demonstrat ca poți sa ai încredere în mine!
K: Aşa si? Mereu va bagați în treburile mele! Întotdeauna ma întrebați unde ma duc ce fac! Ce fel de prieteni îmi sunteți hă? Striga ea foarte tare!
Christian: Iarasi are ochii roşii! Murmura fratele ei.
K: Si ce? Striga mai tare. În ultimul timp ma cam enervati sa ştiți! Cred ca fratele meu ar trebuii sa se întoarca înapoi iar prietenul meu sa plece înapoi în padure! Hai ca va ajut eu! Se ridica de pe fotoliu dar este pusa la pâmânt de prietena ei si atunci îi observ ochii roşii. Sincer sa fiu mă cam sperie!
K: Dă-te jos!
Selena: Calmează-te!
K: DA-TE JOS ACUM!
Selena: Poate ar trebuii să îți folosesti nervozitatea pentru altceva! Sau mai bine spus altcineva! Zice şi face semn cu capul spre mine. K, se ridica de jos si ma fixeaza cu privirea ei furioasa. Am dat de belea! Mai bine îmi vedeam de treaba mea, nu trebuia sa ma bag în asta! Acum cu siguranta nu mai ies viu din asta!
K se apropie de mine si îmi da o palmă cu toată puterea ei! Mamă mama da câtă forța are în ea? Cred ca o sa îmi ramana urma toata viata!
Vrea sa sară pe mine dar Selena o prinde din nou si o tranteşte pe fotoliu.
K: CE CAUȚI AICI? Nu spun nimic dar ochii ei se schimba într-un albastru foarte foarte deschis. Se uita peste tot dupa care se aşeaza într-un colț.K: Ce caut aici? Cine sunteti? Lăsați-ma în pace, nu îmi faceți rău va rog! Se ridica în picioare acum având ochii verzi!
K: Jacob, când erai mic mă-ta îți dadea biberon? Se întoarce cu fața spre mine iar ochii ii se schimba în negru. Se uită putin în jur dupa cade pe jos cu fața acoperita de părul ei albastru. Christian se duce primul lânga ea si o pune în brațele lui. O întoarce cu fața sore podea si se uita la ceafa ei. Acolo se vede o pata mare şi neagra.
Christian: Off, de ce nu mi-am dat seama! Sunt un prost!
Selena: Ce are? Intreaba ea panicată.
Christian: Cei care au pata asta neagra la ceafă au...-se uita la mine pret de cateva minute dupa care spune: Tu cine dracu esti?
Eu: Matteo, 19 ani, sunt în aceeaşi clasa cu sora ta si nu vreau sa va fac rau!
Selena: Spune o data ce are! Țipa ea.
Christian: Cei ce au pata asta neagra la ceafa au cele mai mari puteri! Iar ce a patit ea acum este prima etapă: îşi schimba foarte repede starea de spirit.
Selena: Cate atape sunt?
Christian: Trei! In a doua etapa o sa leşine foarte des iar in a treia- spune si ezita cateva clipe.
Selena: A treia etapa ce?
Christian: În a treia etapa va trebuii sa sufere o durere de spate foarte foarte foarte mare! Iar daca nu rezistă..poate sa moară!
S&J&E: CEE?
Christian: Se trezeşte! O întoarce cu fata spre noi iar atunci ochii ei se deschid.
K: De ce sunt pe jos? Si de ce va uitați asa la mine?
Selena: Doar ai leşinat, nimic grav! Minte.
K: Ce dracu cauți tu aici? Se întoarce ea spre mine.
Eu: ...
K: Ba da nu poți sa stai linistit nici in AVIONUL PERSONAL! Urla ea atât de tare încât cred ca mia spart timpanele.
Eu: Iartă-ma!
K: Iartă-ma, iartă-ma! Iartă-mă! Iar-iartă-mă! Doar iartă-mă! Sta cateva clipe asa dupa ma întreabă: Pentru cine lucrezi?
Eu: Eu..nu lucrez pentru nimeni! Zic puțin confuz.
K: Of of of! Ce am facut eu sa primesc asta? Vorbeste singura.
Pilotul: Am ajuns domnişoara!
K: Bine! Tu-arata spre mine- stai aici! Iese împreuna cu ceilalti lăsându-ma pe mine cu pilotul.
CITEȘTI
Diavolița
Teen FictionKyra, o fata de 16 ani care locuieste singură în Londra după ce parinți ei au fost omorâți chiar de fratele ei. Iuliana si Emma cele mai bune prietene si singurele care îi sunt alături în momentele grele dar dupa ce apare acest Andrew o tradeaza...