10-Running Low

3.3K 184 91
                                    

Medyaya öldüm,bittim!😍 Ya sen niye böyle mükemmelsin ya 😍💙

İyi okumalar!x

Küçük tıkırtılar işittim, yorganımın altında gözlerim açık öylece uzanırken.

5 dakikadır ses yoktu. Gitti diye düşünüyordum.

Daha sonra kilit sesi doldurdu odamı.

Klik.

"Teşekkür ederim, Grace."

"Sadece onu iyi et."

"Merak etme."

Daha sonra kapı kapandı ve tekrar kilitlendi.

Klik.

Yatağımda bunun bir rüya olduğunu düşünerek gergince bekledim. En azından beni göremiyordu yorganımın altında.

Adım sesleri işittim. Hala odamda olduğuna inanamıyordum. Yedek anahtar sayesinde girdiğine emindim ve bu da Grace'in işiydi.

Titreme aldı bedenimi. Gelmesini istemiyordum.

Yatağımda bir çöküntü hissettim. Daha sonra başımda hafif dokunuşlar.

"Lucy..." Sesi titrek ve cılızdı. Kalbim yandı onun bu sesini işitince.

"Bana bak, hadi."

Gözlerim de yandı kalbimle birlikte. İçimi çekip,bir hıçkırık kaçırdım ağzımdan.

Yorganı usulca çekti üzerimden. Yüzüm ona dönük değildi ve ellerimle örtmüştüm.

"Bırak,"dedim hafif öksürerek. "Üstümü ört ve git. Üşüyorum."

Üstüme doğru eğildi ve çenesini omzuma yasladı. Üst kısmı battaniye gibi sardı beni. Kolu belime dolandı, eli karnımda sıkıca tutundu ve sarıldı bana.

"Gidersem üşürsün."

Öyle iyi hissettim ki o beni sarınca. Güvendeydim. Huzurluydum.

"Lucy...ne olur kaçma artık. İkimizde tükeniyoruz. Tamam, korkutucu bir hayatım var. Sürekli göz önünde olmak zor olacak biliyorum ama seni koruyabilirim. Yemin ederim, senin için ölürüm yinede seni korurum."

"Ölme,"dedim fısıltıyla.

Belimden tutarak beni kendine çevirdi, böylece karşılıklı uzanıyor olduk. Gözlerim yüzünü gördü ilk defa bir kaç günün ardından. Kırmızı, mor olması normal miydi? Ya da şu anda o göz yaşının süzülmesi normal miydi? Kalbim büzüldü bu haline. Yavaşça elimi kaldırdım ve sildim gözyaşını. Yüzünde kocaman bir tebessüm oluştu ve elime bir öpücük bıraktı.

"Ağlama,"dedim gözlerimi usulca yüzünde gezdirerek.

"Ağlamıyorum,"dedi burnuma bir öpücük bırakırken. "Seninleyken nasıl mutsuz olabilirim ki ağlayayım?"

"Özür dilerim,"diye fısıldadım. "Seni haketmiyorum."

"Hayır,"dedi, kendinden emin bir bakışla. "Sen mükemmelsin."

"Shawn, lütfen..."

"Hayır. Bana gözlerimin içine bakarak beni sevmediğini söylersen söz veriyorum, vazgeçeceğim."

Dünya durdu, beynim durdu, kalbim durdu.

"Ben-"

"Söyle, Lucy. Beni sevmiyor musun?"

There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin