"Gün ışığı yüzüme yansıdığında uyandım." cümlesine meydan okuyacak güzel bir cümleyle uyanmıştım.
"Shawn Mendes saçlarımı öpüp, yüzümü o güzel elleriyle okşadığında uyanmıştım."
Hayatımın en güzel uyandırılma şekliydi.
Gözlerimi açtığımda dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. Doğrulmaya çalışsam da kalçam ve kasıklarım sızlıyordu. Elimi boynuma götürdüğümde orasının da sızladığını hissetmiştim. Büyük ihtimalle morarmıştı. Hemde oldukça belli olmalıydı. Shawn'ın boynundaki küçük pembelikle kıyaslanırsa. Yine de o kadar mutlu ve iyi hissediyordum ki. Ve o şu an karşımda o kadar güzel görünüyordu ki...Tanrım.
Elini yorganın altına sokup karnımda gezdirdikten sonra belimden tutarak beni kendine çekti.
"Çok güzelsin,"dediğinde gülerek yüzümü göğsüne yasladım.
"Sen de."diye mırıldandım esneyerek.
Kedi gibi görünüyor olabilirdim ve bu onu güldürmüş olmalıydı.
"Çok komik bir şey yapmışız."dedi Shawn anlımdaki saçları düzeltirken.
"Ne?"diye sordum elimi çenesinde gezdirerek.
"Sanırım yatağa birazcık kırmış olabiliriz." Kıkırdadığında donup kalmıştım.
"Tanrım,"diye inledim nefesimi seslice üfleyerek. O ise gülmeye devam ediyordu.
"Bebeğim, sorun değil. Parasını öderiz."
"Shawn...sorun para değil. Bir çiftin bir yatağı kırmasının sebebi..."
"Lucy...bunda sorun ne?"
"Sorun yok. Sadece utanç verici. Sen niye utanmıyorsun?!"dedim yüzümü iyice göğsüne gömüp boğuk çıkmasını sağlayarak. Halime gülümsedikten sonra "Sen sevgilimsin niye utanayım? Sen de utanma. Ben halledeceğim."dedi güven verircesine bakarak.
Sadece başımı salladım. Saçlarıma birkaç öpücük bıraktı ve doğrulup beni kucağına aldı. Kollarında küçücük kalmayı seviyordum.
Küçük bir kahkaha atıp bu artık alışkanlığımız haline geldiği için garipsemedim.
"Hadi seni biraz gevşetelim."
Ben söylemeden ne hissettiğimi nereden anlıyordu bilmiyordum. Yine de üzerinde fazla durmadım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
"Tadın çok güzel."diye mırıldandı gülümseyerek.
"Hadi seni de gevşetelim."dedim kıkırdayarak. Bugün konser vardı ve onun harika bir iş çıkarmasını istiyordum. Çıkaracaktı da.
Alışkanlığını bozmadı ve ben kucağında banyoya girip her zamanki gibi kapıyı ayağıyla örttü ve kilitledi.
❄
"Gerçekten gevşemiş hissediyorum." dedim derin bir nefes alarak.
"Ben de, bebeğim."diye beni onayladı Shawn. Yüzünü karnıma yaslayıp derin bir nefes aldığında güldüm. Ben koltukta oturuyordum. O da kucağıma başını koymuş ben saçlarıyla oynarken beni izliyordu. Konsere çok az bir zaman kalmıştı ve biz kuliste elimizde birer paket tablorone'la vakit geçiriyorduk. O çikolatalar favorimizdi.
Elimi boynuma götürüp sürdüğüm kapatıcının hala olup olmadığını kontrol ettim. Shawn benden şanslıydı. Benim boynum oldukça mordu ve komik duruyordu. Onun ise hafif bir kızarıklık gibiydi ve pek belli bile olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...