Bölüm şarkısı: 5SOS - Babylon...
"Bazen...şu son zamanlarda yaşadığım şeyleri düşünüyorum da eski hayatımla kıyaslayınca artık fazla hareketli bir hayatım var."
Dolabın aynasında saçlarımı düzeltmeye devam ettim.
"Baksana, bir klipte oynadım. Erkek arkadaşım ünlü bir şarkıcı."
"Shawn'la olduğun için pişman mısın?"
Aaliyah'da ayağa kalktı ve arkamda durup saçımı düzeltmeme yardım etti. Sorduğu soruyla saçımı düzeltmeyi bıraktım. Ama o yavaş ve nazikçe saçlarıma tararcasına dokunuyordu.
"Hayır. Onu seviyorum. Ama... Shawn'ın hayatımdaki en büyük değişim olduğunu inkar edemem."
"Anlıyorum... İlk zamanlar aynı şeyleri ben de yaşadım. Aslında hala bitmiş sayılmaz. İnsanlar birisini sevince etrafındakileri sıkıştırarak onunla ilgili bilgi almaya çalışıyorlar. Bazen senin gibi olamadıkları için nefretlerini kusuyorlar."
Yavaşça aynadan ona bakmayı kesip arkamı döndüm. Ellerini omzuma koyup sıcacık gülümsedi. Bu gülüşü bana Shawn'ı hatırlattı.
"Ama ben sana inanıyorum. Klipte harika bir iş çıkardın. Tuhaf hissetmen gayet normal. Ama ben buradayım. Sana kardeşin olarak her zaman yardım ederim, Lucy. Eminim Shawn'a da anlatırsan o da aynı şekilde sana destek olacaktır."
"Aslında Aaliyah, Shawn'ın böyle hissettiğimi bilmesini istemiyorum. O bu baskının tam merkezinde yaşıyor. Ona daha fazla yük olmak istemiyorum.Senin de söylemeyeceğini biliyorum."dedim yanağına küçük bir öpücük bırakmadan önce.
Gülümsedi ve başını salladı. Daha sonra beraber aşağıya inip Karen'ın yanına, mutfağa girdik.
"Anne! Mutfak harika kokuyor!"
Karen gülümsedi ve yaptığı işi sürdürdü.
"Ee kız-kıza dedikodu vakti nasıldı bakalım?"
"Ah, kesinlikle Lucy'i çok özlemişim. Shawn ilk defa hayatında doğru bir kızla birlikte. Aslında Lucy seni Shawn'dan çalacağım. Bu evde tek başımayım. En azından bir ablam olur."
Karen'la beraber Aaliyah'a güldük.
"Yardım edebileceğim bir şey var mı?"diye sordum sonunda Aaliyah'nın bizi güldürmesinden dolayı yeni hatırlayarak.
"Ah, teşekkür ederim tatlım. Siz geçip sohbetinize devam edin. Herşey hazır."
"Pekala."diye mırıldandığım sırada Aaliyah elimden tutup "Tamam o zaman. Görüşürüz anne!"diye seslendi ve dışarı koşmaya başladı. Biz kapıyı açtığımız an kapıda Shawn'la karşılaşmıştık. Aaliyah ona çarpmadan geçmeyi başarmıştı ancak Shawn beni belimden tutup Aaliyah'nında durmasını sağladı.
"Hey hey! Sevgilimi alıp nereye gidiyorsun bücür?"
"Sensin bücür!"
Shawn güldü ve beni tamamen kendine çekip göğsüne yasladı.
Kollarımı beline sarıp göğsünde kaybolmak istedim.
Klipten sonra Kanada'ya dönmüştük. Bugünse Karen -daha çok Aaliyah- bizi özlediğini söylemiş ayrıca klibi kutlamak için bizi yemeğe çağırmıştı. Ve ben tabiki onları kıramamıştım. Aaliyah'ı kim kırabilirdi ki? Shawn ise Andrew'in yanına klibin son işleri için gitmişti ve tüm gün oradaydı.
"Vay be! Hemen kızı çektin kendine?! Bırak Lucy'i!"
Aaliyah elimi tutmaya çalıştığında güldüm ve elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...