Özel Bölüm 1 : "Stuck On You"

1.4K 93 104
                                    

"Bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum,"

"Neden?"

"Nasıl neden?! Fanlar deliye dönecek!"

"Eninde sonunda öğrenecekler."

"Festival tur boyunca saklayacağım diye bol kıyafetlerle gezdim ve şu an herkesin öğrenmesinden bahsediyorsun?"

"O daha 4 aylık! O kadar belli bile değil!"

"Ya tabi,"dedim ellerimi karnıma koyup sinirle odadan çıkarken.

Mutfağa girdim ve masadaki tabaktaki muffinlerden bir tane alıp küçük bir ısırık aldım.

Saniyeler sonra peşimden mutfağa girmişti.

"Hadi ama, Lu."

"Bak, festival tura katıldım ve şurada iki konser sonra bitecek tamam ama 2019 turuna katılamayacağım."

Yüzü tuhaf bir hal aldı. "Ne?"

Muffinimi yemeye devam ettim.

"Peter, o...yani bebek... o zamana doğmuş olacak?"

Yüzünde bir gülümseme belirdi.

"Onu görmek istiyorum."

İster istemez ben de gülümsedim.

"Ah, ben de." Daha sonra konuya tekrar döndüm. "Her neyse, konumuz bu değil. 2019 tur Mart'ta başlıyor ve dediğim gibi o zamana doğum olmuş olacak."

"Ne olmuş? İkinizde benimle tura gelirsiniz?"

"Cidden mi?" Dedim dolaptan küçük kutu bir çilekli süt alırken. "Yeni doğmuş bir bebek? Turda?"

Sırıttı ve bana doğru yaklaştı. "Evet, bence bunda sorun yok." Belimi kavrayıp gözlerini gözlerime dikti.

"Bunu şu an düşünmek istemiyorum."

"Ben de, çünkü geleceğinizden eminim."

Alayla tek kaşımı kaldırdığım sırada muffinimden bir ısırık aldı.

"Hey!"dedim ona dil çıkararak. O da bana dil çıkardı ve burnuma bir öpücük kondurdu.

Bu otel odasının küçük de olsa mutfağının bile olması harikaydı!

"Haftaya Kanada'ya döndüğümüzde yeni evin dekorasyonu gibi şeylerle ilgilenmeye başlamalıyız."

Kıkırdadım. "Harika fikir!"

Dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu ve tam o anda telefonu klişe bir şekilde çaldığından içeri geçmek zorunda kaldı.

O gidince bir süre mutfakta oyalandım. Daha sonra sıkılıp hala geri dönmeyen Shawn'ın yanına gitmeye karar verdim.

"Hayır istemiyorum. Hayır dostum! Lucy ne kadar sinirlenir biliyor musun? Bizim bir çocuğumuz olacak ve başka biriyle adım anılmamalı."

Kaşlarımı çattım. "Umrumda değil, Ona söyle şunu kessin. Zaten... yeterince kalbimi kırdı."

Derin bir nefes aldı.

"Evli olduğunu biliyorum ama Lucy ile tanışmadan önceki halimi sen biliyorsun. Bana... acı verdi. Ne? Hayır onunla ne buluşurum ne de konuşurum, istemiyorum."

Bu da kimdi? Kimden bahsediyordu? Benden önce... olan sevgilisi mi?

"Peşimi bırakmalı. Onun promo oyuncağı değilim ben."

Sinirle tısladı. "Andrew lütfen," Başını iki tarafa salladı. "Düşünürüm. Tamam, hoşçakal."

Neyi düşünecekti? Onunla buluşmayı mı? Geçen gece ona mesaj atan kişiyle bu bahsedilen kişi aynı mıydı?

There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin