35-Hurt Like Hell

2K 111 141
                                    

"Shawn tişörtsüz fazla ateşli galiba?" diye sordu Teddy camın ötesinde kulağında kulaklık ile kayıt yapan Shawn'ı izleyen benim yanıma oturduğunda.

Yanaklarım kızarsa da kıkırdadım ve ona doğru eğilip fısıldadım.

"O hep ateşli ama bunu ona söyleme."

Teddy göz kırpıp başını salladı. Shawn'ın çıkardığı tişörtünü yüzüme yaklaştırıp derin bir nefes aldıktan sonra gülümsedim. Onun kokusunu seviyordum.

Jamaica' da bir süre kaldıktan Los Angeles'a gelmiştik ve albüm bitmek üzereydi. Albümdeki Shawn'la düet yapacak olan sanatçılar bile seçilmişti. Julia Micheals'ı zaten biliyordum ama Khalid gerçekten tahmin etmediğim bir isimdi. Açıkçası içimde Shawn ve Khalid'in ortaya çıkaracağı şarkının favorim olacağı gibi bir his vardı.

"Julia az sonra gelecek."dedi Andrew yanımıza geldiğinde. Shawn hala kayıtlara devam ediyor, arada bana bakıp gülümsüyordu.

Shawn'la tanışmadan önce hiç stüdyo görmemiştim normal olarak. Şimdi ise burası başka bir evim olmuş gibiydi.

Teddy telefonuyla Shawn'ı çekip onu hikayesine atacağını söylediğinde gülümseyip ben de telefonumu çıkardım.

Ben de yüzümü saçlarımla kapatıp sadece gözlerimin göründüğü, hafif bulanık bir resim çekilip "Sihir yapım aşamasında!" yazarak hikayeme attım. Stüdyoda olduğumuzu ben söylemesem de anlayacaklarına emindim.

Daha sonra Teddy'nin benden hikayesinde bahsettiğinin bildirimi gelmişti. Hikayesine baktığımda bilerek beni de çektiğini farkettim. Bir videoydu. Önce Shawn camın arkasında kayıt yapıyordu. Sonra gülerek telefonuyla oynayan ve Shawn'ın tişörtüne sarılmış beni çekmişti.

"Teddy!"dedim dudaklarımı büzerek.

Teddy omuz silkip kıkırdadı.

"Harika oldu! Ayrıca hikayene bayıldım! Su mavi şeylere bak!"

"Hey!"dedim o gözlerime laf atmaya devam ettiğinde.

"Şaka yapıyorum okyanus gözlü kız."

İmayla bana bakıp sırıttı.

Sadece gülüp başımı kapıya çevirdiğimde içeriye giren küçük beden gülümseyerek bizi selamlamıştı. Julia Michaels tam karşımdaydı!

Önce Teddy'e daha sonra bana sarıldı. Gerçekten çok tatlı bir parfümü vardı. Ve çok fazla dövmesi...

"Julia."dedi Shawn kayıt odasından çıkıp yanımıza geldiğinde. Julia'ya sarılıp gülümsedi.

"Shawn."diye karşılık verip gülümsedi Julia'da.

"Çok heyecanlıyım."

"Ben daha çok! Bu albümün bir parçası olacak olmak gurur verici!"

Birbirlerine gülümsediler daha sonra Shawn bana bakıp beni kendine çekti.

"Bu Lucy. Kız arkadaşım. Lucy, bu Julia. Sana bahsetmiştim."

"Ah,tabiki biliyorum! Şarkılarına bayılıyorum!"

Julia kıkırdadı. Tanrım,o çok tatlıydı!

"Teşekkür ederim! Ben de senin hakkında çok fazla haber duydum. Ve tabiki Shawn'ında bunda büyük payı var. Senin hakkında konuşmayı kesemiyor!"

Gülümsedim. Shawn eliyle saçlarını karıştırıp kafasını stüdyoya çevirdi.

"Hadi artık başlayalım."

"So tell me what's inside your head."
(Yani, bana kafanın içinde neler var söyle)

There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin