"Bazen eziliyormuş gibi hissediyorum. Bunalmış gibi."
"Neden?" Gözlerimi denizde yüzen Shawn ve Aaliyah'a çevirdim. Okulu tatil olduğu için tura bir kaç konserlik katılmaya gelmişti. Ve geldiğine o kadar sevinmiştim ki. Benden 5 yaş küçük olmasına rağmen oldukça olgun biriydi ve şu an olgun bir kıza gerçekten ihtiyacım vardı. Gerçi yanımdaki Charlie'de beni dinliyor gibiydi.
"Sanki ona ayak uyduramıyor gibiyim."
"Siz...Gerçekten beraber iyisiniz. Gerçi yalnızken neler yaşıyorsunuz bilmiyorum ama."
"Bazen diyorum, evet biz iyiyiz. Daha iyiyiz. En baştaki korktuğum hayranların tepkileri falan çok fazla yok ama sonra ona yetememekten korkuyorum. Ya da buna gücümün yetememesinden. O fazla...mükemmel ve her şeyi hakediyor." Charlie elini koluma koyup gülümsedi.
"Bak, güzelim. Shawn ve sen benim sevdiğim arkadaşlarımsınız. Ve ikiniz de harika insanlarsınız. Sen de en az onun kadar her şeyi hakediyorsun. Sadece biraz rahatla ve akışına bırak. Çok düşünme. Tamam mı?"
Yutkunup başımı salladım ve gülümsemeye çalıştım.
Bir kaç dakika sonra denizden Aaliyah ve Shawn çıktılar.
"Hadi Lucy! Sen de gel!"dedi Aaliyah elimi tutarak. Pek keyfim yoktu.
"Neyin var bebeğim?"diye sordu Shawn yanıma oturup nemli eliyle saçımı düzeltirken.
Gülümsedim. "Bir şeyim yok." Biz bir kaç saniye bakışma yaşarken Charlie'nin telefonu çaldı ve yanımızdan kalkıp biraz ileri gitti.
"Hadi!"dedi Aaliyah umutla bana bakarak.
"Pekala."dedim kıkırdayarak. Üzerimdeki uzun, ince hırkayı çıkarıp şezlonga koydum. Shawn da ayağa kalkıp kolunu omzuma attı. Başımı göğsüne yasladığımda huzuru bulmuştum. Komikti. İlaç da zehir de oydu.
Aaliyah'a kolumu uzattığımda diğer tarafima da o sarılmıştı. Denizin kenarına geldik ve Aaliyah bizden ayrılıp koşarak suya girdi. Biz ise denizde değilmiş gibi öylesine yürüyorduk. Su yavaşça derinleşmeye başladığında derin bir nefes aldım ve artık biraz tadını çıkarmaya karar verdim.
Suda çırpınıp bacaklarımı Shawn'ın beline, kollarımı ise boynuna doladım. Elleri anında belimi bulmuştu.
"İyisin değil mi?" dediğinde burnumu burnuna sürtüp dudaklarına küçük, tuzlu bir öpücük bıraktım.
"Hiç olmadığım kadar."
Aaliyah yanımıza gelip bize su sıçrattığında ikimizde irkilmiştik. Daha sonra üçümüzde gülerek su sıçratmaya başladık.
"Bensiz savaş ha!"diyen Charlie öyle bir dalış yapmıştı ki her tarafımıza su sıçramıştı. Ayaklarımı Shawn'dan çekip gülerek Charlie'nin attığı sulardan kaçtım. Aaliyah'da yanıma geldiğinde beraber Charlie'ye su attık.
"Hey. Shawn nerede?"dedi Aaliyah etrafa bakarak. Az önce buradaydı. Nereye kaybolmuştu ki?
Çok geçmeden birisi bacaklarıma dokunmuştu ve kendimi Shawn'ın omzunda bulmuştum.
"Aman Tanrım!"dedim gülerek. Dengemi kurmaya çalışıyordum.
Aaliyah ve Charlie halimize gülüyorlardı.
"Yüzme yarışı yapalım diyecektim ama siz öyle iyisiniz sanırım."dedi Charlie gülerek. "O zaman Aaliyah?"
"Ben dünden hazırım dostum!"
İkisi gülerek yüzmeye başladığında ellerimi Shawn'ın boynuna çok sıkmayacak şekilde koydum.
"Fazla uzun oldum."dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...