"İşler çığırından çıkıyor."
Kafamı yavaşça kaldırdım ve korku dolu gözlerle Charlie'ye baktım. O sırada dizimde uyuya kalmış Aaliyah bir iki mırıltı çıkarıp elimi tutmuştu. Gülümseyip saçlarını okşadım ve "Her şey yolunda meleğim. Uyu."diye fısıldadım.
Kafamı tekrar kaldırdığımda Shawn minik bir tebessümle beni izliyordu. Benim de ona baktığımı farkedince hafifçe öksürdü ve gözlerini kaçırdı.
"Ne demek bu?" Sesim oldukça cılız ve güçsüzdü.
Charlie uzun bir nefes verdi.
"İşin içine ben ve Aaliyah da girdi. Yani Shawn'a yakın kişiler. Dedikodular sosyal medyayı sallıyor."
"Nasıl yani? Belki ben sizin bir arkadaşınızım? Eski bir arkadaş. Nereden bilebilirler ki?"
Shawn eliyle saçlarını karıştırıp yanıma doğru adımladı ve oturup Aaliyah'nın saçlarını okşamaya başladı. Konuşmuyordu. Konuşması gereken oydu ama lanet olası konuşmuyordu!
"Lucy, marketteki resimleriniz ve bu olanlar malesef o sonuca çıkıyor. Hatta çoğu hayran işin oldukça ciddi olduğunu düşünmeye başlamış."
Ağzım açık ona baktım bir kaç saniye. Oldukça büyük işlere bulaşmıştım sanırım.
"Shawn."diye fısıldadım yüzümü ona yaklaştırarak. "Ne yapacağız Shawn? Bir şey söyle ne olur."
Gözlerime bakmadı. Sadece önümüzde duran sehpaya dikti gözlerini.
"Shawn! Lütfen!"
Sesimi Aaliyah uyuduğu için yüksek çıkaramıyordum. Ama sinirim kelimelerime akmıştı.
Elimle çenesine dokunduğumda vücudu titredi ama hala bana bakmadı. Yüzünü kendime çevirip gözlerimi gözlerime bakmaya zorladım. Ağlıyor olduğumu yeni farketmiştim. Neden ağlıyordum? Korkuyor muydum? Hayranlardan? Ya da onları kaybetmekten...
"En azından bana bir yalan söyle Shawn. Her şey iyi olacak de. Lütfen, buna ihtiyacımız var. Hepimizin."
Büyük elini uzatıp baş parmağıyla göz yaşlarımı sildi. Gözlerindeki çaresizliği görebiliyordum.
"Ben kötü bir yalancıyım Lucy." Sesi hırıltılı ve boğuktu. Bu gözlerimdeki yaşlara anlam kazandırdı. Yüzümü uzaklaştırdım ve elimi ağzıma kapatarak ağzımdan bir hıçkırık kaçmasına izin verdim.
Charlie elini telefonunun klavyesinde hızlıca oynatıyordu.
"Çocuklar! Andrew buraya geliyor! Ve bir fikri olduğunu söylüyor."
Charlie'nin yüzündeki tebessüm hepimize biraz umut vermişti ama yinede emin olamıyorduk.
"Lucy...ben seni böyle bir duruma sokmak istemezdim. Özelikle dansçı olma hayali olan birini yani. Seni anlıyorum hayranlarımın benden faydalanarak ünlü olduğunu düşünmesini istemiyorsun. Haklısın da. Fakat bu yüzden zora düşüyoruz. Normalde biriyle görülsemde soruları yanıtsız bırakıyorduk ve olay kapanıyordu. Ama ben- şey yani...biz...senden uzaklaşamıyoruz. Bilmiyorum seni sanki çok uzun zamandır tanıyor gibiyim. Seninleyken bütün kısıtlamalarımı alıyorsun sanki. Daha özgür oluyorum. Şu 'ünlü ve yakışıklı şarkıcı' şöhretimi paramparça ediyorsun. Sana güveniyorum ve emin ol ki beni durdurarak hiç bir şey yok. Elimden geleni yapacağım. İyi olacağız."
Bir anda Shawn'dan bunları beklemiyordum. Charlie hala telefonu ile ilgileniyordu.
Aaliyah'ı rahatsız etmeyecek şekilde Shawn'a sardım kollarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Hayran Kurgu"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...