Medyaya küçük bir sincap bırakıyorum. Adını Shawn koydum. :) 💙
❄
"Hey! Düzgün poz ver!"dedim Shawn resmen "dalga geçilecek internet gönderileri" pozu verirken. "Sonra seninle dalga geçtiklerini söylüyorsun!"diye devam ettim.
Kahkaha attı. "Sahne de düştüğüm, telefon düşürdüğüm ve bazen fazla sakar davrandığım için zaten dalga geçiliyorum."
"Böyle olmanı seviyorum. Bana benziyorsun."dedim gülerek. Bana dil çıkardıktan sonra fotoğrafa kırmızı bir kalp koyarak hikayesine attı.
"Son konserin olduğuna inanamıyorum." dedim o hayran hesaplarında gezinirken.
"Kanada'daki son günümüz ayrıca."
"Konserden sonra bir kaç günlüğüne tekrar geleceğiz."
"Sonra da tüm yaz Jamaica' da olacağız."
"Ve harika bir albüm yapacaksın!"diye tamamladım cümlesini, elimi yüzüne koyup.
Sadece gülümsedi ve telefonuyla uğraşmaya devam etti. Fotoğraf veya hikaye atmadığı zamanlarda bile aktif oluyordu. Çoğu hayran sayfasını görüyordu. Komik videoları, tepkileri.
Başımı dizlerine yaslayıp telefonunu elinden alıp ben uğraşmaya başladım.
"Tanrı aşkına, 100k hikaye görülmesi de neyin nesi?! 5 dakika da?!"
Küçük bir kahkaha atıp "bilmem" dercesine dudak büzdü.
"Senin takipçiler ne durumda?"diye sorduğunda kendi hesabıma geçiş yaptım. İkimizde de birbirimizin hesapları ekliydi ve sıkıldığımda Shawn'ın hesabına girip geziyordum.
"250k'ya çıkmışım."dedim uflayarak. Cidden Shawn'ı kullandığımı düşünmeleri fikri bile korkutucuydu.
"Vay canına! Güzel haber. Attığın dans videoları oldukça izlenme almış sanırım."dedi gözlerini hesabımda gezdirip, parmağıyla videoma tıklarken.
"Yani biraz izlenmiş."dedim umursamayıp tekrar Shawn'ın hesabına geçerek. Oldukça büyük fan sayfaları vardı. Bu kadar büyümelerinin sebebi belki de Shawn'ın resimlerini beğenmiş olması olabilirdi ama ben bile bazen girip oradan bazı şeylere bakıyordum ve oldukça emek verildiğini görebiliyordum.
Shawn'ın beğenileri, hikaye yanıtlamaları... Oldukça fazlaydı.
Mesajlarında Charlie' nin 5 dakika önce hikayesini yanıtladığını görünce kıkırdadım. Resimde güldüğüm için ben pek çıkmamıştım ama kalpten anlamış olmalıydı.
@charlieputh hikayene yanıt verdi:
charlieputh: Dostum, Lucy'nin saçını görebiliyorum. :)
shawnmendes: Çünkü Shawn'ın yanındayım Charlie. :)
charlieputh: Tanrım, mesaj kutusu işgal edilmiş. :d
shawnmendes: Biraz öyle oldu. :)
charlieputh: Az önce Kanada'ya geldim. Akşama buluşuyoruz!
shawnmendes: Shawn'a söylerim. Ona göre haber veririz.
charlieputh: Pekala, geleceğinizi umuyorum. Evde kalıp beni amca yapmayın. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...