"Açım."
"Ne zaman toksun ki?"
"Kes sesini. Yemek önemlidir."
Esneyip yüzümü kaşıdım. Şu an sadece yorgun hissediyordum. Shawn'la tüm gece sarılarak şarkı defterindeki şarkıları okumuş, birbirimize sırlar ve çocukluk anıları anlatmış ve resimler çekilmiştik. Ve en fazla 3 saat falan ancak uyuyabilmiştik. Shawn alışıktı ama ben elbette zorlanıyordum.
"Lucy ayakta uyuyor. Şuna bak."
Sanırım sataşmalarının sırası bana gelmişti.
"Küçük bir panda gibi."
"Tanrım,"dedi Shawn gülerek ve kafamı göğsüne yasladı. Aaliyah ise Shawn'ın diğer tarafında olanları gülerek izliyordu.
"Sevgilimle uğraşmayın. Milyonuncu kez söylüyorum."
"İyi ben de kardeşine uyarım."dedi Mike Aaliyah'a dil çıkararak. Aaliyah da kıkırdayıp dil çıkardı.
"Kızlarımdan uzak dur."dedi Shawn gülerek.
Sonunda konser alanına ulaştık. Shawn, ben ve Aaliyah Shawn'ın hazırlanma odasına girdik. Oda çok büyüktü ve bir koltuğu bile vardı. Hemen kendimi koltuğa atıp gözlerimi kapattığımda iki kardeş halime gülmüştü.
"Seni bir daha geç yatırmayacağım."
"Ben bebek değilim."dedim anlaşılmayan bir şekilde.
"Ne?"dedi Aaliyah gülerek.
Sadece ofladım ve onlara arkamı döndüm.
Hâlâ gülüyorlardı.
"Pekala, ben çocukların yanına gidiyorum. Aaliyah sen burada bu uykucuyla kal."
"Tamamdır."dedi Aaliyah kıkırdayarak.
Saçlarımda küçük öpücükler hissetsem de hareket etmeden uzanmaya devam ettim. Gözlerimi açmak bile istemiyordum.
"Gerçekten uyuduğuna inanamıyorum."dedi Aaliyah Shawn gittiğinde.
"Mhmm."diye mırıldandım.
"Kalk ve yüzünü soğuk suyla yıka. O zaman ayılabilirsin."
"Sadece yarım saat uyusam yeter."
"Yarım saat sonra uyanmazsan-"
"Uyanacağım, Al. Lütfen."
"Tamam. Süren başladı."dedi küçük bir kahkaha atarak.
❄
"Ne zamandır uyuyor?"
"Bir saat oldu ve uyandırmaya kıyamıyorum."
"Ama ben kıyarım."
"Bu iyi bir fikir mi?"
"Elbette. Hey, Lucy! Uyan seni küçük ördek!"
Kolumu biri sallıyordu ama sesini tam çıkaramıyordum. Shawn veya Aaliyah değildi sadece bunu anlamıştım.
"Uyanmıyor musun? Pekala! Baam!"
"Tanrım!!"diye bağırdım üzerimdeki Kübalı çılgını ittirmeye çalışarak.
"Camila derdin ne?!"diye devam ettim gözlerimi açıp ona baktığımda.
Üstüme atladığı için ikimizde yere düşmüştük ve üstümde bana sırıtıyordu. Yanağıma bir öpücük kondurduğunda yeni farkettim.
"Bir dakika! Sen! Tanrım! Hoşgeldin!"
İkimizde oturur hale gelip birbirimize sarıldığımızda onu ne kadar özlediğimi anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...