Hey! Bölümler kısa biliyorum ama oy yok.. Oylarsanız sevinirim Seviyorum sizi çok. :P ♡
İyi okumalar...
"Lu iyi olduğuna çok sevindim! Televizyondaki haberden iyi olduğunu gördük ama kafamız karıştı."diye mırıldandı Grace, ben kahvemi yudumlarken.
Dylan dışarıda sigara içiyordu. Bizde oturmuş, bakışıyorduk. Taa ki ablam konuşana kadar...
Kahvemi masaya koyup, tuhafça kahvesini içen ablama baktım. Ne haberi? Ne televizyonu?
"Peki, ne zaman, nasıl tanıştınız? Buradaki okulu da onun için mi kazandın?"diye sordu merakla. Kiminle ne zaman tanıştım? Ne? Okulu ben iyi olduğu ve ablam için seçmiştim. Sanırım kafam karıştı.
Tuhafça baktığımı gören ablam," Ne oldu?"diye sordu.
"Kimden bahsediyorsun,anlamadım. Yani buraya da senin için geldiğimi biliyorsun."dedim hafifçe kaşlarımı çatarak.
Şaşkınca bakarak,"Peki, dün de onunla değil miydin? Polisi aramamın nedeni o,Lucy! Hadi ama güzelim, saklama benden. Ben senin ablanım."
"Kiminle?!"diye bağırdım, sonunda dayanamayarak. Cidden, sinirlenmeye başlıyordum.
"O çocuk. Televizyonda görüntülemişler sizi. Şarkıcıydı sanırım. Adı neydi?"
Ben şaşkınca bakarken, o hala düşünüyordu ve tuhaf mırıltılar çıkarıyordu.
"Grace, yanlış görmüş olmalısın. Benim ünlü bir erkek arkadaşım yok. Aslında erkek arkadaşım yok. Dün markette kapalı kaldım. O gerzekler kapanma saatinde mağazayı kontrol etmeden kilitlemişler. Ve Shawn adında bir çocukla orada kalmak zorunda kaldık. Şarjlarımız bittiği için de kimseye haber veremedik."
Ablam birden, "Ah, evet Shawn! Adı buydu!"diye bağırdı heyecanla ve dediklerimi atlayarak. Sonra yeni farketmiş gibi,"Ne?! Kapalı mı kaldın?!"dedi çığlık atarcasına.
Başımı salladığımda, "Peki, o haberler?"diye sordu. Kızgınlıkla, "Ne haberi ya?!"diye konuştum. Tanrım, delirecektim! Eliyle bir dakika işareti yapıp, televizyonu açmak için ayağa kalktı ve bir magazin programı açtı.
Ve ekranda benim ve Shawn'ın marketteki resmi belirdi. Tanrım! Sa-sanki birkaç dakika önce ö-öpüşmüş gibi görünüyorduk! İyi de bunun burada ne işi vardı ki?!
"Instagramda 22 milyonu aşkın takipçisi olan, ünlü şarkıcı Shawn Mendes, dün gece yarısı yeni sevgilisi ile bir markette görüntülendi. Anlaşılan ikili aşkları için yer-zaman kavramını ortadan kaldırmış. Çünkü verdikleri pozlar bunu oldukça belirtiyor. Bu sabah da aynı arabada görüntülenen ikili kameralardan kaçmaya çalışsada pek başarılı olamadı. Peki, bu yeni güzel kim? Kim olduğunu kısa zamanda öğreneceğimize eminiz ancak, güzelliği yakışıklı yıldızın başını döndürmüşe benziyor. Peki, bu aşka hayranlar ne diyorlar? Twitter'dan yorumlarınızı bekliyoruz! Takipte kalın!"derken Shawn'la yine o pozumuz ve Shawn'ın gülümsemesi ekranda kalplerle belirtilmişti. Tanrım! Tanrım! Tanrım!
Ağzım şaşkınlıkla açıldığında, ablam 'bundan bahsediyordum.'bakışı atarak sırıttı.
"Ne olduğunu söyleyecek misin artık?!"
"Yakında anlarsın." beynimde çınlayan bu sözlerle taşlar yerine oturmuştu. Shawn, ünlüydü. Peki, neden bana bundan bahsetmemişti. Belki asosyalliğimle dalga geçmiştir. 22 milyon diyoruz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn Mendes
Fanfiction"Çıldırmanı seviyorum. Kararlarımı yönetmeni, kontrolümü ele geçirmeni istiyorum. Ah, sanırım sallanıyorum. Bebeğim, nereye gidersen git seni takip etmek istiyorum. Senin hakkında durmadan düşünüyorum ve bunu biliyorsun. Peki, beni durduracak hiçbir...