33-Anxiety

2K 110 92
                                    

"Bu turda benimle birlikte olan ve beni hep destekleyen fanlarıma çok teşekkür ederim! Illuminate turu benim değildi, bizimdi ve sonlandığını görmek beni hem mutlu ediyor hem de üzüyor! 3. albümüm 2018'de gelecek! 3.albüm turunda da sizlerle buluşmayı umuyorum! Hayatımın en güzel zamanlarıydı!"

Bütün fanlar çığlık atarak ve alkışlayarak sahneyi izliyordu.

"Bu turda yaşadığım bütün anılarım sizler ve kız arkadaşım Lucy ile oldu! Sizler kadar ona da çok teşekkür etmek istiyorum! Daima beni destekleyip benimle olduğu için."

Daha sonra arkasını dönüp kulisteki bana baktı ve elini uzattı.

Şaşkınca onu izliyordum. Çığlıklar ise artmıştı.

"Hadi Lucy!"dedi Teddy beni ittirerek. Sahneye çıkıp Shawn'ın uzattığı elini tuttum. Elimden nazikçe çekerek beni sahnenin önüne ilerletti ve belimi sardı.

"Herşey için teşekkür ederim, güzelim." dedikten sonra diğer kolunu da belime koydu ve dudaklarını benimkilere bastırdı. Binlerce insanın yanında milyonlarca takipçisi olan bir yıldız ile bu konumda olmak elbette ki vücudumu dondurmuştu. Çığlıklar o kadar yükselmişti ki.

Heyecanımı yenmeye çalışıp ona beceriksizce karşılık verebilmiştim.

"Seni öldüreceğim."diye fısıldadım o sırıtarak bana bakarken.

"Tekrar tekrar teşekkür ederim! Illuminate Dünya Turu!"

Daha sonra arkada turun intro videosu yansıdı ve ışıklar karardı. Biz de sahneden kulise geçtik.

"Adamım harikaydı!"dedi Josiah bize doğru gelirken. "Müthiş resimler çektim!"

"Tebrikler Shawn."dedi Teddy bize sırayla sarılarak.

"Tur sonunda bitti."dedi Shawn suyunu kafasına dikmeden önce. Bu hâline gülümsedim. Fazla yorgun görünüyordu.

"Bir ödülü hakettin."dedim gülümseyerek.

Shawn da güldü ve belimden beni yakaladı. Ellerimi üzerindeki gömleğin yakalarına koyup ona küçük bir öpücük verdim. Ama Shawn bununla yetinmeyip daha uzun öpücükler için atıldı.

"Hey hey dostum! Burası kulis! Yarın sabah otelinizde ne yapıyorsanız yapın!"

İkimizde Mike'a kıkırdadık daha sonra soyunma odasına girdik.

Kendimi koltuğa atıp derin bir nefes verdiğim sırada Shawn üzerindeki gömleği çıkarıp kulisteki dolabı açmıştı.

Gözlerimi bilerek onun üzerine diktim.

"Resmen beni gözlerinle yedin,"dedi siyah bir tişörtü eline aldığında.  Bilerek yavaş hareket ediyor ve giyinmiyordu.

"Aynısını sen de yapıyorsun. Öcümü alıyorum."

Küçük bir kahkaha atıp üzerine biraz deodorant sıktı.

Vücudundaki dövmelerde gezdirdim gözlerimi.

"Neden bilmiyorum ama göğsüne dövme yaptırmayı düşünmüyorsun değil mi?"

"Neden? İstemiyor musun?"diye sordu tişörtü kafasından geçirirken.

"Hayır, yani nedense göğsün benim yuvammış gibi hissediyorum ve orada dövme olmasını istemem."dedim tebessüm ederek.

O da koltuğa yanıma oturdu. Daha sonra bacaklarımdan tutarak beni dizine çekti. Kolumun tekini boynuna sarıp başımı omzuna yasladım.

"Şu an için düşünmüyorum ama kesin bir şey diyemeyeceğim. Hem senin yerin kalbimin içi. Orası değil."

Gülümseyip boynuna minik bir öpücük bıraktım.

There's Nothing Holdin' Me Back // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin