Reggel arra ébredtem, hogy valaki bökdös. Hatalmasat nyújtózkodtam, majd az alattam fekvőre néztem. Yoongi még békésen aludt, szemöldök ráncolva pillantottam oldalra, ahol anyukám állt. A szemeim ki pattantak és ilyedten figyeltem anyut, aki érdeklődve nézett hol rám, hol Yoongira. Rá ütöttem a mellkasára, morogva nyitotta ki a szemét, majd ő is anyára pillantott.
-Oh! Szia Seo!-dörzsölte a tarkóját Yoongi.
-Sziasztok! - mosolygott anya, kezében egy..egy.. serpenyővel?
-A-anya, miért van nálad egy serpenyő? -csúsztam ki Yoongi öléből.
- Éppen reggelit akartam neked csinálni, mikor észre vettelek titeket itt. Mi történt itt? -mutatott felénk.
-Semmi! - vágtuk rá.
- Értem! Hú, nyugi! - indult a konyhába.
Fel keltünk és követtük anyut. Csinált nekünk palacsintát, amit csendben el fogyasztottunk. Ki adta parancsba, hogy én siessek át öltözni, addig ő be indítja az autót, utána el visszük Yoongit haza és le visz a suliba.
Suga be rohant a házba, anya pedig felém fordult. Össze vont szemöldökkel méregetett.
-Mivan? - néztem rá.
- Mi történt köztetek? - szegezte nekem a kérdést.
- Semmi, már mondtam - sóhajtottam.
- Akkor ki szívta ki a nyakadat? - nyúlt az említett terület felé.
- Anya! - húztam fel a kabátom, teljesen a nyakamig.
- Ha nem Yoongi volt, akkor ki? Tudod, hogy nem szólok bele a szerelmi életedbe, de ismerni azért szeretném. - magyarázta.
-Anya!
- Csak mondd el! - fogta meg a kezem.
- Csak... - törtem a fejem, de aztán kelletlenűl ki nyögtem az első hazugságot.
-Yoongi - suttogtam.
- Azt mondtad semmi nem történt - rázta meg a fejét.
- Nem is volt. Csak..csak ez. De ez csak vicc volt. Felelsz vagy merszt játszottunk. Én viccből fel vetettem, hogy sose merné ezt meg tenni. Tévedtem - néztem rá idegesen.
- Értem. De, ha esetleg odáig jutnátok. Tudom, hogy csak barátok vagytok, de még a barátok is szokták. Szóval, hogy túl essenek rajta. Ha ezt meg tennétek, szeretném, ha védekeznétek! Mert sose tudhatod, hogy mi történne...-kezdte, de a fülemre tapasztottam a kezem.
-Anya!!!!- sikítottam.
-Csak... ennyi történt! Nem fogok le feküdni a legjobb barátommal! - néztem rá mérgesen.
- Oké, oké! - emelte fel a kezét.
- Hihetetlen, hogy erre gondolsz! Más anya már ki nyírta volna a lányát, te pedig még áldásod is adod! - pillantottam rá értetlenül.
-Mit vársz? Üvöltsem le a fejedet, tiltsam meg, hogy barátod legyen? Vagy azt, hogy szexelj? - nézett rám.
-Kérlek ne használjuk az sz betűs szót!- emeltem rá a tekintetem.
- Jó! De tudod, én is voltam tini. Tudom mire vágytok ilyenkor. Én is 17 éves voltam, amikor le feküdtem apáddal...- kezdte.
-Anya, én jelenleg arra vágyom, hogy ne beszéljünk erről a témáról, ha oda jutok akkor majd szólok! - sóhajtottam és imádkoztam, hogy Yoongi jöjjön már.
-Rendben! - mosolygott büszkén.
Hála istennek, barátom éppen sietett ki az ajtón és gyorsan be vágta magát a hátsó ülésre.
YOU ARE READING
I Need You //~BTS Kim Taehyung~//
Fanfiction-Erre gyere!-nevettek gonoszul. Ki szaladtam a zuhanyozóból, de menten le fékeztem, amint meg láttam, hogy nem egyedül vagyunk. A lányok ott tartották a kezükben a ruháimat, a többi diák pedig nevetett és fotózgatott. Szorosabbra fogtam a törülköző...