Miután nagy nehezen helyet foglaltunk az asztalnál, anya és én behoztuk a konyhából az első fogást.
- Hány éves is vagy? - kérdezte Joe, Taet.
- Huszonkettő, decemberben töltöm a huszonhármat.
- Egy kicsit fiatal vagy tanárnak nem? - ráncolta a szemöldökét.
- Jaj, hagyd már! - tette le az edényt az asztalra anya.
- Manapság már rengeteg fiatal tanár van, ami nem is baj. Ritka, ha már egy idősebb tanár jófej és bírja a diákok hangulat ingadozásait. A fiatalok, mint Taehyung, jobban megértik őket, hisz alig idősebbek náluk. Én kifijezetten örülök, hogy Yoona-t, egy ilyen fiatal is tanítja. Legalább látja, hogy a jövője igenis fontos- fejezte be monológját.- Köszönöm. Ez nagyon kedves!- mosolygott őszintén tanárom.
- Ez az igazság! Nem mellesleg elég jóképű is vagy! Így legalább a lányok is gondolom megakarják mutatni mit tudnak, hogy felhívják magukra a figyelmed- kacsintott rá anya.
- Hát, van egy két hölgyemény- nevetett Tae.
- Ez normális. De gondolom van lány az életedben, aki tetszik! - kezdett szedni anya a tányérokba.
- Köszönöm! - adta oda a sajátját Tae.
- Ami azt illeti, van. Nemrég kezdtünk el járni is- ez volt az a pont, amikor kezdtem kicsit kényelmetlenül érezni magam.- Oh, szóval friss a kapcsolat. Biztosan nagyon nagy a szerelem - mosolygott anya.
- Igen! Mindennél jobban szeretem őt! Bármit képes lennék feladni érte!- tette rá combomra a kezét.
- Hát, remélem sokáig együtt maradtok!- ült le, miután már mindenkinek szedett.
- Én is!- mosolygott barátom.
- Neked is szerezni kellene egy barátot kislányom! Biztosan rengeteg fiú van, aki szívesen járna veled - tért át rám anya.
- Öhm... én ne..- kezdtem volna, de Joe félbeszakított.
- Nem hiszem, hogy pasiznia kéne. Még fiatal. Inkább a tanulásra kellene koncentrálnia!
- Ugyan, drágám! Már nem olyan fiatal. Plusz remekül tanul. Szórakozhat egy kicsit - mosolygott rám anya.
- Ha szabad közbe szólnom, ezt Yoonanak kell eldöntenie. Mikor áll készen erre - mosolygott kedvesen.
- Teljesen igazad van! Helyes, okos, jól néz ki - ámuldozott anya.
- Ha pár évvel fiatalabb lennék és nem lenne Joe a párom és neked sem, nem menekülnél tőlem.- Vagy, ha én lennék pár évvel idősebb és nem lenne kapcsolatom - kacsintott anyára.
- Még humora is van! Te komolyan egy főnyeremény pasi vagy! A barátnőd egy mázlista- kuncogott anya.
- Én vagyok a mázlista vele - simított végig lábamon észrevétlenül.
Totál elpirultam, de észre vettem, hogy Joe egyáltalán nem örül annak, hogy anya flörtölget a tanárommal. Őszintén én sem, de én nem a féltékenység miatt, hanem mert ez tök égő. Akkor is az lenne, ha nem járnánk, de így meginkább. De tudtam, hogy amint Tae kitette innen a lábát, kifogja fejezni nem tetszését.
A téma tanárom tanulmányaira terelődött, ami nem igazán kötött le, így fel álltam és az első fogást kivittem a konyhába és hoztam a következőt. Mikor áthajoltam Tae mellett az asztal fölött, magamon éreztem tekintetét. Óvatosan felé pillantottam és láttam, hogy épp a fenekemet mustrálja. Amint észre vette, hogy nézem, rám kacsintott.
YOU ARE READING
I Need You //~BTS Kim Taehyung~//
Fanfiction-Erre gyere!-nevettek gonoszul. Ki szaladtam a zuhanyozóból, de menten le fékeztem, amint meg láttam, hogy nem egyedül vagyunk. A lányok ott tartották a kezükben a ruháimat, a többi diák pedig nevetett és fotózgatott. Szorosabbra fogtam a törülköző...