19. rész

3.3K 266 55
                                    

Teljesen le fagytam, ahogy meghallottam a hangját. Fejjel lefelé néztem, ahogy az ajtóban állva néz minket. Baek le szállt rólam és ártatlanul figyelte, hogy mit fog lépni.

- Baekhyun! Mindenki téged keres! Te pedig itt szórakozol? Meg mondtam, hogy nem kell itt maradnod Yoonaval! Azonnal indíts a szobádba! - kelt ki magából Tae.

Baek szó nélkül fel pattant és ki rohant a szobából. Tae mérgesen nézett engem, nekem pedig kedvem támadt menten elásni magam. Lassan felültem és bűnbánóan pillantottam fel tanárom arcára.

- Mit képzeltél? - mondta ingerülten.

- Én mondtam neki, hogy bajba fog kerülni- motyogtam.

- Ennyi! Mondanod kellett volna, hogy jöjjön szépen vissza! De te... Nem is tudom mit hittél. Azt gondoltad, hogy itt nyugodtan romantikázhattok? - morogta.

-Nem romantikáztunk! - válaszoltam gyorsan.

- Nem úgy tűnt- puffogott.

- Mert túl gyorsan ítéltél! Nem úgy volt, ahogy láttad. Szerinted hazudnék erről?- mondtam kicsit hangosabban.

Nagy levegőt vett, majd lassan kifújta. Le ült az ágyra és sóhajtott egyet. Kicsit feszengve ültem ott, kínos volt ez a csend. Szerencsére hamar megtörte.

- Ne haragudj! Új nekem ez az egész- suttogta.
- Mármint, hogy középiskolásokat tanítok. Itt tombolnak a hormonok meg ilyesmi. Nem akarom, hogy valami bajod essen, nem úgy, hogy tudtam volna ellene mit tenni.
De az is új, hogy egy ilyen lány a barátom.

-Hogy érted, hogy ilyen?- ráncoltam a homlokom.

- Hogy te más vagy, mint az eddigi lány barátaim vagy ismerőseim. Különleges- nézett mélyen a szemeimbe.

Éreztem, hogy el pirultam, de nem bírtam el szakadni a tekintetétől. Képtelen voltam megszakítani a szemkontaktust. A szemei csillogtak, ahogy engem vizslattak. Bele szerettem a szemeibe, bele szerettem a hangjába, az egész lényébe. Le pillantott a számra és közeledni kezdett. Kezeit az arcomra tette, majd újra a szemembe nézett.
A szavakat szinte már az ajkaimra suttogta.

- Lehet, hogy ezt később jól megjárom, de..-nem fejezte be.

Az utolsó millimétereket is megszüntette közöttünk. El sem hittem, ami történik. Tae megcsókolt !! Igazán megcsókolt. Féltem, hogy ezt csak álmodom, így kétségbe esetten kaptam a dereka után és közelebb csúsztam hozzá. Sosem csókolóztam még, ezért fogalmam sem volt, mit kéne tennem. Végül az ösztöneimre hallgattam és visszacsókoltam. Tae bele mosolygott a csókunkba és (ha lehet) még közelebb húzott magához. Lassan el hajolt tőlem, de csak annyira, hogy a szemembe nézhessen. Halványan el mosolyodott.

- Gyönyörű vagy! Annak tartalak már mióta először megláttalak. De nem tudtam, hogyan mondhatnám el neked, főleg, hogy a diákom vagy. Nem akartalak bajba keverni. Plusz fogalmam sem volt arról, hogy te hogyan érzel irántam. De Yoongi adott tippeket. Na jó konkrétan kijelentette, hogy tetszem neked. Ezért beszéltünk annyit. El mondta miket szeretsz és ilyesmi. De közben én is megismertelek egy kicsit. Kialakultak bennem az érzelmek, hogy miket imádok benned. Imádom amikor zavarba jössz, imádom amikor el vőrösödsz, amikor az orrodat piszkálod, a cuki mosolyodat. Az édes fintorodat, ahogy beszélsz, ahogy nevetsz. A gyönyörű zöld szemeidet is imádom. Mindent imádok benned! Nem akarom, hogy bajod essen. Egyszerűen megőrjít, hogy nem tudom mi történik veled, mik ezek a sérülések. Ki teszi ezt. Nagyon rossz így látnom téged- mondta.

Teljesen le fagytam, hogy ilyeneket mond. Ez a szerelmi vallomás csodálatos volt. El sem hiszem, hogy ez velem történik. Végre valami összejön az életemben?
Továbbra is szótlanul bámultam az előttem ülő fiút.

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now