22. rész

3.2K 240 39
                                    

Másnap elég későn keltünk, 10 óra felé. Yoongi is engem ébresztett, ami furcsa volt hiszen ő szokott sokáig aludni. De ez még neki is szokatlan volt, hisz eddig mindig hamar fel ébresztettek.

- Nézd meg, hogy a herceged mit csinál, amiért nem jött felébreszteni- adta az utasítást.

- Miért én?- pillantottam rá.

- Mert, ha épp maszturbál akkor én nem akarom látni- puffogott.

- Miből gondolod, hogy én akarom?!- vontam fel a szemöldököm.

- Az mindegy! Te ígyis úgyis látni fogod, plusz érezni- legyintett.

- Te akkora egy...- háborodtam fel, de magamra kaptam egy comb középig érő pulcsit és ki baktattam a szobából.

Viszont megtorpantam, mikor Lisát láttam meg Taehyung szobájának az ajtajában állni. Körbe nézett ezért gyorsan be bújtam az egyik kis folyosói bokor takarásába. Úgy láttam, hogy őrlődik be-e menjen vagy ne. Végül aztán nem ment. El slisszolt így már nyugodtan oda mehettem, résnyire nyitva volt az ajtó.
Be kukucskáltam rajta, de mikor semmilyen mozgást nem láttam, beléptem.
Taehyung szobája felé vettem az irányt, bekopogtam ám választ nem kaptam. Benyitottam és Ő ott feküdt békésen póló nélkül. Bátortalanul lépkedtem az ágya mellé. Nem tudtam hogyan ébreszthetném fel. Megpróbáltam azt amit mindenki ebben a helyzetben.

- Taehyung! - mondtam halkan.

Semmi reakció.

- Taehyung! - emeltem meg a hangom egy oktávval.

De így sem történt semmi. El kezdtem bökdösni a vállát, ami annyit segített, hogy morogjon egyet.
Rázni kezdtem a kezét, miközben szólongattam.

- Tae!! - szóltam hangosabban, ez megtette a hatását, de nem azt amit vártam.

Taehyung nem hogy felébredt volna, hanem el kapta a karom és berántott maga mellé, szorosan átölelve a derekamat. Fejét a nyakamba temette és úgy szuszogott. Teljesen kirázott a hideg, de jó értelemben. Nagyon jó érzés itt feküdni a karjaiban, de tudtam, hogy nem maradhatunk így, hisz ha a másik tanárnak is feltűnik, hogy milyen késő van akkor fel fog jönni hozzá és nem lenne jó ha így látna.

- Taehyung! Ébredj! - mondtam neki miközben próbáltam lefejteni magamról a kezeit.

- Ne! Maradjunk még így egy kicsit! Kérlek... - motyogta, az ajka eközben folyamatosan a nyakamat súrolta.

Sajnos ennek hatására halkan sóhajtottam, de nem volt olyan halk, hogy a mögöttem fekvő fiú ne hallja meg. El kezdte lassan csókolgatni a nyakamat. Fantasztikus volt. Nagyon gyengéd nem olyan, mint Joe. Egyik keze lesiklott a combomra és lassan simogatni kezdte, olykor bele markolt. Én nem tudtam mást tenni csak sóhajtozni, teljesen el vette az eszemet.

- Ta-Tae! E-ezt nem ké...-nem tudtam befejezni ugyanis felém kerekedett.

Két kezével fejem két oldalán támasztotta ki magát és mélyen a szemembe nézett.

- Nem? - kérdezte.

- Nem - motyogtam.

Lassan a nyakamra hajolt és kissé megszívta.

- Biztos? - motyogta bőrömre.

- B-biztos - suttogtam erőtlenül.

Ekkor végig húzta a fogait az érzékeny bőrömön. Kissé megharapta utána apró csókokat szórt rá, olykor megszivva azt. Nem bírtam tovább és felsóhajtottam, kezeimmel hajába túrtam és megemeltem az állam, hogy jobban hozzá férjen a nyakamhoz. Éreztem, ahogy mosolyog. Tovább folytatta áldásos tevékenységet, miközben egyik kezével az oldalamat kezdte cirógatni. Becsúszott a pólóm alá és úgy simogatott tovább. Keze feljebb vándorolt egészen a mellem vonaláig, ahol végig simított, de csak a mellem vonalán, kissé megérintve azokat. Eközben egy percre se szakadt el a nyakamtól. Én pedig nem tudtam abbahagyni a sóhajtozást. Teljesen megőrjített, mintha nem is én lennék. Ajkaival el indult felfelé a nyakamon az államon át, végig csókolva az arcomat is, végül ajkaimnak esett. Mindkettőnkből egy jól eső nyögés szabadult ki. Kezeimmel végig simítottam fedetlen vállain, le hasáig, ahol ott voltak a kockái. Nem volt nagyon izmos, pont megfelelő. Nem tudom mi ütött belém, de bele haraptam az alsó ajkába és meghúztam. Tae szájából egy morgás tört ki és megragadta a csípőmet. Újra ajkaimnak esett, nyelvével végig simított az alsó ajkamon, utat kérve. Megadtam neki, persze én nem tudtam mit kéne tennem ezért átadtam neki az irányítást. Tae megérezte, hogy ismeretlen vizekre tévedtem így lassabbra vette a tempót és megpróbált hozzászoktatni az új dologhoz. Megpróbáltam utánozni, több kevesebb sikerrel. Tae próbálkozásomra bele mosolygott a csókba, majd apróbb puszikat kezdett el adni az ajkaimra, majd a szemeimre is.

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora