Rohadtul sajnalom + egy kis reszlet

2.2K 110 46
                                    

Naa hello bello labello!! (Srry ez ultra gáz volt, de egy haveromtól hallottam és igy kkkkk)
Szóvaaaal. 1. Sajnálooom, hogy így eltűntem. Nincs nagy magyarázatom rá, csak annyi, hogy nem volt ihletem, semmi. De most, hogy itt a nyár és több időt tudok szentelni a hobbijaimnak így jöttem alkotni. Úgy éreztem (és ebben rengetegen erősítettek meg), hogy komolyabban kezdjek valamit a könyv írással. Hogy jobban ássam bele magamat ebbe. A helyesírásomon folyamatosan dolgozom. Próbálok jobb tartalmakat írni. Ha pedig minden összejön megírok egy könyvet, amit szeretnék kiadni. Dehát addig hosszú az út, de no problemo. Jövőre már 12.es vagyok szóval drukkoljatok xD.
2. Hoztam nektek kárpótlásom jeléül egy nagyooon rövid részletet egy jövőbeli részből. Szóval lehet a következő vagy az azutáni, azutáni, de lehet hogy sokkal későbbi. De előre szólok talán kicsit sokkoló lesz....

"[...]
- Yoongi, é-én ne-nem hiszem, hogy ez jó ötle...- nem engedte, hogy befejezzem.
A falhoz lettem szorítva, mindkét kezével elzárta az oldalamon a menekülő utat. Totál részeg, a szag csípi az orromat.
- Yoona, nem bírom tovább! Azt hittem sikerül elfelejtenem, de nem megy...- mélyen a szemembe nézett, de nem értettem miről beszél.
- Emlékszel arra az estére? - kérdezte elfojtott hangon.
- Istenem, Yoongi - persze, hogy emlékszem rá, bár ezt nem mondtam ki.
Az az este, teljesen... elakartam felejteni, mindig. Volt, hogy sikerült, de mindig vissza jött. De nem tudtam, hogy Yoongi emlékszik rá. Részegek voltunk, pont ahogyan most ő. Olyan dolog történt, aminek nem szabadott volna, soha.
[...]"

Tehát, sikerült valakit felcsigáznom? Írjatok véleményt, vagy bármit, hogy mit gondoltok, mi történt köztük?

Nemsokára jelentkezem🥰🥰😍

Btw a kép.. Wtf Jimin?!??!😂😂

I Need You //~BTS Kim Taehyung~//Where stories live. Discover now